سفر به ارمنستان برای واکسن کوید 19




 

 

 

 

تدارکات سفر به ارمنستان برای واکسن کرونا

 

تقریبا دو سال از شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان می گذرد. در اولین روزهای همه گیر شدن کوید 19 وحشت همه جا را فرا گرفت، برخی کسب و کارها تعطیل شدند، اما برخی دیگر رونق گرفتند. در همین میان نرخ سفرهای بین شهری و بین المللی کاهش یافت. در خانه ماندن و بیکاری موجب افسردگی بعضی از مردم شد. از آن طرف تولید و تامین واکسن با توجه به پیچیدگی این ویروس زمان بر شد. تا اینکه بالاخره چندین نوع واکسن توسط کشورهای روسیه، چین، انگلیس و امریکا در دنیا توزیع شد. در حال حاضر حمل و نقل نه چندان آسان این واکسن و ناتوانی در تولید آن برای هر کشور، افراد را به این فکر واداشت که به کشورهای اطراف برای تزریق واکسن بروند. ارمنستان یکی از آن کشورهاست. در مقاله ی تدارکات سفر به ارمنستان برای واکسن کرونا تا انتها همراه ما باشید.

 

 

تور ارمنستان و تزریق واکسن کرونا

 

برای سفر به ارمنستان نیازی به ویزا نیست. هر ایرانی می تواند به مدت 90 روز یا سه ماه در این کشور اقامت داشته باشد. جمعیت نسبتا پایین این کشور سبب شد تا موقعیت واکسینه شدن توریست ها هم در این کشور فراهم شود. بنابراین آنچه که به فکر من و شما می رسد، خرید بلیط هواپیما به مقصد ارمنستان و اقدام به واکسینه شدن در این کشور است.

 

 

یک صبحانه ی رایج در ارمنستان

 

 

 

ارمنستان کشوری با سابقه ی تاریخ کهن و اصیل است. جذابیت های گردشگری شهر ایروان از مکان های دیدنی مثل کلیسا، موزه و مسجد گرفته تا کافه ها و رستوران گردی و طعم غذای سنتی ارمنی در یک آب و هوای دلنشین و تمیز، پیشنهاد خوبی برای یک سفر نه چندان گران قیمت و هیجان انگیز است.

 

 

نمایی از شهر ایروان پایتخت رامنستان

 

 

اقدامات لازم قبل از سفر به ارمنستان

 

 

افرادی که هنوز واکسینه نشده اند موظف به انجام تست PCR  بین یک تا سه روز قبل از تاریخ پرواز هستند. برای مسافرین ایرانی که به هر دلیل واکسینه شده اند، محدودیت خاصی مبنی بر تست کرونا قبل از پرواز یا قرنطینه شدن نیست. در صورت منفی بودن تست پی سی آر، بدون مشکل می توانید به سیر و سیاحت در ارمنستان بپردازید. البته در صورت تمایل می توانید از شرایط رایگان واکسیناسیون کرونا هم استفاده کنید.

 

یک کافه ی دنج در ایروان

 

 

هزینه سفر به ارمنستان

 

واحد پولی ارمنستان با عنوان درام معادل 600 تومان است. هزینه ی سفر به ارمنستان نسبتا منطقی است. شما می توانید از طریق رزرو بلیط اتوبوس یا هواپیما به این کشور سفر کنید. با این تفاوت که چند ساعت معطلی در مرز ارمنستان خواهید داشت. برای اقامت در ارمنستان حق انتخاب برای یک اتاق در بهترین هتل تا سوئیت های راحت در طیف قیمتی متفاوت و منطقی وجود دارد.  برای رزرو هتل و بلیط ارمنستان روی این لینک کلیک کنید

 

 

چطور بلیط هواپیما به صورت آنلاین بخریم؟

 

کافی است با یک جستجو در گوکل و دسترسی به سایت های مختلف از جمله سام سیر، اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید. ابتدا از تاریخ سفر خود مطمئن شوید و بعد با مقایسه ی قیمت ها با هر ایرلاینی به ارمنستان سفر کنید. برای رزرو و خرید تلفنی بلیط هواپیما با ما تماس بگیرید. کلیک کنید!

 

 



نظرتان را بنویسید







منو