10 رستوران خوشمزه ی ترکیه




 

 

10 رستوران خوشمزه ی ترکیه

 

 

غذا یکی از جاذبه های گردشگری یک منطقه خوانده شده. در سرزمین های نیمه آسیایی نیمه اروپایی این مقوله جذاب تر هم هست. سبک و سیاق سالم اروپایی و رنگ و روغن ادویه ی آسیایی دل می برد. استانبول پایتخت ترکیه به سرو غذاهای هوس برانگیز مشهور است. کباب ترکی، آدانا کباب، بشقاب های دریایی و فرنگی، بورک و کومرو از محبوب ترین های 10 رستوران خوشمزه ی ترکیه هستند.

 

 

 

Nicole Restaurant

 

رستوران نیکل به شیوه ی خوراک های فرانسوی گرسنگی را برطرف می کند. سرآشپز این رستوران درس و دانشگاه را رها می کند و به سراغ علاقه ش در آشپزی می رود. در مدرسه ی کوردن بلو پاریس با شف های فرانسوی و بزرگ دنیا ارتباط می گیرد، وارد رقابت می شود و نتیجه می شود نیکل دارنده ی ستاره میشلن ترکیه! (نوعی استاندارد تعیین رتبه ی رستوران در ترکیه)

 

 

Hünkar

 

 

هونکار از سال 1950 تا به الان رستوران بوده است. پاتوق تاجران و توریستان با طبخ غذاهای اصیل استانبولی مثل کوفته و  Kuzu که عقل و هوش از سر می برد! این پاتوق پیشنهادهایی برای افراد گیاه خوار هم دارد.

 

 

 

 

Borsa Restaurant

 

 

اینجا یک غذاخوری کلاسیک است که از سال 1927 مشغول یه کار بوده است. طعم واقعی غذاهای ناب ترکی، بوی زیتون و انگور اتمسفری بی نظیر به رستوران بورسا بخشیده است.

 

 

 

Orfoz

 

 

این رستوران در شهر توریستی و خارج از وصف بدروم واقع شده. بدروم در جنوب کشور ترکیه و ساحل دریای اژه قرار دارد. اینجا چیزها کمی شبیه یونان است. غذاهای دریایی و ماهی تازه از آب گرفته شده ی رستوران اورفز یک انتخاب عالی برای صرف یک شام رمانتیک است. ارزش دارد از استانبول بلیط هواپیما به فرودگاه میلاس بدروم بگیرید و از حال و هوای اسرار آمیز این شهر لذت ببرید.

 

 

 

Yeni Lokanta

 

 

ینی لاکونتا انواع غذاها و پیش غذاهای مدیترانه ای، خاورمیانه و گیاهخواری را در منو خود گنجانده. از مزه ی بی نظیر ماهی طبخ شده به سبک یونانی گرفته تا کباب عربی همان چیزی است که به رستوران امتیاز بخشیده است.

 

 

 

 

 

 

Memedof

 

 

رستوران ممدف در بدروم شهری در جنوب کشور ترکیه است. این رستوران در خیابان مارینا بدروم میزبان توریست های بومی و خارجی بسیاری است. به طوری که جای سوزن انداختن نیست. انواع میگو و شاه میگو، خرچنگ و ماهی های لذیذ دریای اژه در دیزاین هوس برانگیز با نوشیدنی های ناب سرو می شود. فضای رستوران گرم و پرهیاهو است.

 

 

 

همین الان وقت سفر به ترکیه است!

 

استانبول و دیگر شهرهای گردشگری کشور ترکیه همیشه مقصد بسیاری از افراد بوده اند. نه ویزا می خواهید و نه حساب پر پول بانکی. فقط تصمیم بگیرید. خرید بلیط هواپیما از ما یعنی سام سیر از این لینک!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرتان را بنویسید







منو