باید ها و نباید ها در سفر به مجارستان




 

باید ها و نباید ها در سفر به مجارستان

 

 

بهتر است قبل از سفر به هر نقطه ای از جهان نسبت به فرهنگ مقصد مطلع باشیم. این موضوع به اینکه سفر و تعامل به یادماندنی تری داشته باشیم کمک می کند. به ویژه برای افرادی که علاقه مند به ایجاد ارتباط با افراد بومی هستند. بنابراین سعی کنید این مقاله را تا انتها بخوانید. به راستی باید ها و نباید ها در سفر به مجارستان چیست؟

 

 

نکات قابل توجه در سفر به مجارستان

 

 

مجارستانی ها به غذاها و نوشیدنی خود افتخار می کنند، به راحتی از آن انتقاد نکنید، بخصوص در حضور افراد مسن این کار را نکنید. خیلی رک و راحت درباره ی اقتصاد مجارستان اظهار نظر نکنید، چون سال های سختی را در طی جنگ سرد تحمل کرده اند و تاب شنیدن هر نقطه نظری را ندارند. مجارستانی ها در حین غذا خوردن به احترام و آداب معتقد هستند. مثلا اینکه حرف نامناسبی که موقع غذا مشمئز کننده باشد نزنید. برای آن ها جذاب است که درباره ی تاریخ کشور خود صحبت کنند. به طور کلی هر انسانی به انتقال حس خوب از طرف مقابل نیازمند است، مجارستانی ها هم از این قاعده مستثنی نیستند.

 

 

 

 در مجارستان چه غذایی بخوریم؟ روی این لینک کلیک کنید!

 

 

 

این کارها را در مجارستان نکنید

 

 

نسبت به تاثیر اقتصادی آمریکا در مجارستان اظهار خرسندی نکنید، برخی از آنها دیدگاه مثبتی به این قضیه ندارند و آن را نوعی دخالت تلقی می کنند. طرفدار پناهندگان شمال آفریقا و خاور میانه به مجارستان نباشید، دل خوشی از این موضوع ندارند. اگر فرد مجارستانی از شما به راحتی انتقاد کرد سعی کنید به خودتان نگیرید و خونسرد باشید. سعی کنید از اصل سفر لذت ببرید.

 

 

 

مکان های دیدنی مجارستان را در این لینک بخوانید!

 

 

 

چطور به مجارستان سفر کنیم؟

 

برای این سفر به ویزا و بلیط هواپیما نیاز دارید. سام سیر برای شما بدون نگرانی برای شما انجام می دهد. پس از واکسینه شدن و ارائه تست منفی کرونا نسبت به رزرو تور، خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل اقدام کنید. سفر به مجارستان مناسب افرادی است که علاقه به مکان های تاریخی و چشمه های درمانی آب گرم دارند. فصل بهار بهترین زمان برای این مقصد توریستی است. مجارستان کشور مناسب و زیبایی برای یک مسافرت یک هفته ای است. برای اطلاعات بیشتر روی این لینک کنید!

 

 

 

 



نظرتان را بنویسید







منو