یک سفر کوتاه اما خاطره انگیز به سیدنی




 

یک سفر کوتاه اما خاطره انگیز به سیدنی

 

قاره ای در فراسوی دنیا، با جذابیت های طبیعی مثل جنگل ها و شهرهای مفرح کنار آب در زیر یکی از تمیزترین آب و هوا، تنها استرالیا را به خاطر خواهد آورد. بهترین زمان سفر به سیدنی بین ماه های شهریور تا آبان و اسفند تا اردیبهشت است.  شاید بهتر از این نباشد که تعطیلات خود  را در منطقه ای مناسب برای تفریح و زندگی سپری کنیم. حضور در تور استرالیا و سفر به این قاره و شهر سیدنی تجربه ای است آمیخته با ماجراجویی و رسیدن به آرامش!

 

 

لحظاتی پر از آرامش در کنار ساحل Wollongong

 

 

هیچ چیز و هیچ چیز نیست جز دریا و خورشید و امواج و فانوس های دریایی که از تنهایی خود لذت می برند. حتی اگر تنها برای سه روز به استرالیا سفر می کنید، حتما به این ساحل در ان طرف تر از شهر سیدنی بروید. لحظاتی را در آرامش بگذرانید، در زیر نور آفتاب بر روی ساحل خود را رها کنید، بگذارید آفتاب سر ت پای وجودتان را لمس کند. در کنار این صیقلی آبی رنگ با امواج حرکت کنید و از چرخش چراغ فانوس دریایی برای ادامه ی راه الهام بگیرید.

 

 

 

بزرگترین منطقه ی ساحل مرجانی در استرالیا

 

 

سواحل مرجانی با شکوه و به ظاهر آرام در دنیای زیر آب خود موجودات خارق العاده دریایی مثل لاک پشت های بزرگ آبی، کوسه ها، مرجان ها و خیلی دیگر از گونه های عجیب غریب را در خود نهفته دارند. فرصت غواصی در این منطقه را از دست ندهید. شما در یکی از بی نظیر ترین جذابیت های زیر آب و مرجانی دنیا هستید!

 

 

 

 

سیدنی گردی

 

 

این شهر زیبا است، از سالن اپرا گرفته که از آن طرف اسکله پیداست تا باغ چینی ها با رنگارنگی هیجان انگیز مخصوص به خود و تست غذاهای لذیذ در رستوران های لب آب همه و همه سیدنی را به محلی شاد و توام با آرامش تبدیل کرده. ساحل بی نظیر سیدنی با تابش لذت بخشی از خورشید، فرصت مدیتیشن و تعمق را به توریست خوش شانس ما خواهد داد.

 

 

 

یک صخره ی گرد جذاب به نام Uluru

 

 

از دیگر کارهای جالب در سفر به استرالیا کوه نوردی در صخره ی کمی قرمز کمی نارنجی Uluru  می باشد. این صخره، باد را در اطراف خود به رقص در می آورد و در هنگام طلوع و غروب رنگ آمیزی بی بدیلی را با سایه ای شن های پراکنده در هوا به دیدگان توریست می رساند.

 

 

 

جنگل های بارانی Lush

 

 

اگر از شلوغی و همهمه در حین سفر کمی خسته هستید، پیشنهاد می کنیم به نواحی استوایی و جنگل های بارانی Lush  سری بزنید. حیات وحش و سیر در حال و هوای پرندگان و توجه به گونه های گیاهی این منطقه جنگلی مثل جایی غیر از این دنیا می باشد. در سرزمین کروکدیل ها و رودخان های خروشان و گاهی آرام سفر به استرالیا را از نوعی دیگر تجربه کنید

 

 

 

از دیگر جاذبه های استرالیا

 

 

  • غذاهای کبابی به همراه نوشیدنی هستند که در هر گوشه و کنار و باغ و باغچه ای برپا هستند

  • شنا و آب تنی در سواحل همیشگی استرالیا
  •  
  • سیر و سفر در شهر Perth  که شور و حال زندگی شهری استرالیایی و تفریحی را در خود دارد

 

 

( ناگفته نماند که شهرهای سیدنی و ملبورن دو تا سنگین وزن های سرگرمی و قطب توریستی استرالیا هستند)

 

 

مسافر استرالیا هستید؟

 

 

با گرم شدن کره زمین و نهایتا آتش سوزی جنگل های استرالیا برای چند روز متوالی که اخیرا شاهد آن بوده ایم، خب طبیعی است که بازسازی این طبیعت بکر زمان ببرد. اما استرالیا قدرتمندتر از این حرفها در زمینه گردشگری و همچنین مهاجرت می باشد. لازم است که برای سفر به این کشور پهناور از دو الی سه ماه قبل اقدام به رزرو تور و خرید بلیط هواپیما را در برنامه سفر خود داشته باشید و برای تصمیم گیری بهترین زمان ممکن را برای سفر انتخاب کنید.



نظرتان را بنویسید







منو