همه چیز درباره ی سفر به قونیه (قسمت سوم)




 

 

 

همه چیز درباره ی سفر به قونیه (قسمت سوم)

 

 

موزه ی مصنوعات چوبی و حکاکی های روی سنگ

 

 

The museum of wooden artefacts and stone carving

 

 

 

اکثر بناهای تاریخی شهر قونیه نشان دهنده ی معماری و آثار دوران سلجوقی است. موزه ی مصنوعات چوبی و حکاکی های روی سنگ ابتدا مدرسه ی علمیه در روزگاران قدیم بوده. کنده کاری های داخل موزه با نقوشی مشابه کاشی کاری ها طراحی شده اند. در تصاویر از صورت پرندگان و حیوانات مثل شیر و عقاب استفاده شده است. مناره ی هشت ضلعی فضای بیرون حدود 600 سال قدمت دارد. طول این مناره توسط شدت یک رعد و برق دچار اسیب و کوتاه شد. آیا قونیه دیدنی نیست؟! خرید بلیط هواپیما به قونیه از این لینک

 

 

 

 

بهترین هتل های قونیه

 

 

The best hotels in Konya

 

 

محل اقامت در سفر برای برخی افراد تعیین کننده میزان خوش گذرانی در سفر است. هر چه ستاره های هتل بیشتر، احتمال یک خواب راحت بیشتر! اما واقعیت مطلب این است؟ انتخاب هتل در سفر سلیقه ای است. برخی ترجیح می دهند کمتر هزینه کنند، در مکان های ساده و مرتب بمانند. یک سری از توریست ها دنبال تاپ هتل ها هستند. انتخاب با شماست. برویم ببینیم بهترین هتل های قونیه کدامند.

 

 

 

 

 

هتل های گران ترکیه

 

Dedeman Konya Hotel & Convention Center هتل     

 

 

این هتل پنج ستاره یکی از لوکس ترین گزینه ها برای مشکل پسند ها است. امکاناتی مثل ترانسفر فرودگاهی، چندین کافه و رستوران، فیتنس و استخر است. تنها ایرادی هتل دوری آن به مرکز شهر است که موجبات تاکسی و هزینه های آن را فراهم می کند.

 

 

 

هتل         Hilton Garden Inn Konya

 

 

طبق نظر سنجی سایت agoda هتلی 4 ستاره که امکانات یک هتل 5 ستاره را ارائه می دهد. فضای مدرن هتل هیلتون گاردن به جذابیت سفر قونیه اضافه می کند. از کارمندان هتل تعریف شایسته ای شده است.

 

 

 

آتش است این بانگ نای و نیست باد      هر که این آتش ندارد نیست باد



آتش عشقست کاندر نی فتاد         جوشش عشق است کاندر می فتاد
 

 

 

 

 

 

هتل Anemon Konya Hotel   

 

 

یکی دیگر از هتل های گران قیمت و لوکس ترکیه، آنمون است.  صبحانه ی این هتل از نظر مخاطبین همان چیزی بوده که انتظارش را داشته اند. اتاق ها به سبک معاصر و نوین طراحی شده اند.

 

 

 

 

هتل های ارزان ترکیه- قونیه

 

 

 

هتل Aziziyeh Hotel 

 

 

 

این اقامتگاه مناسب و به قیمت رتبه ی خوبی بین مسافرین داشته است. به مرکز شهر و مکان های دیدنی نظیر آرامگاه مولانا و مسجد علاء الدین نزدیک است. امکانات هتل عزیزیه قونیه شامل وای فای، ترانسفر فرودگاهی و اتاق های دنج و تمیز است.

 

 

 

 

هتل Mevlana Hotel 

 

 

معماری نمای هتل مولانا دوست داشتنی است. اتاق ها منظم و مرتب چیدمان شده اند. اینجا همه چیز یک زندگی معمولی و خوب را خواهید داشت. اینترنت رایگان، رستوران و هوای مطبوع! هتل نزدیک مرکز شهر و بازار واقع شده است.

 

 

 

رزرو هتل در تور قونیه از این لینک

 

 

نی حدیث راه پرخون می کند              قصه های عشق مجنون می کند
 


محرم این هوش جز بیهوش نیست       مر زبان را مشتری جز گوش نیست
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرتان را بنویسید







منو