همه چیز درباره ی سفر به قونیه (قسمت آخر)




 

 

 

همه چیز درباره ی سفر به قونیه (قسمت آخر)

 

 

 

بهترین رستوران ها و کافه های قونیه

 

 

The best restaurant and café in Konya

 

 

غذا یکی از خوشمزه ترین و لذت بخش ترین عناصر یک سفر به یادماندنی می تواند باشد. چه خوب است اگر قبل از سفر به هر شهر و کشوری درباره ی غذاهای مقصد کمی تحقیق کنیم. خوراک ها ترکیه ای ترکیبی از گوشت و سبزیجاتی مثل بادنجان است. کباب ترکی، پیده و اسکندرکباب در همه جای ترکیه من جمله قونیه پیدا می شود.همین الان برای خرید آنلاین بلیط هواپیما قونیه اقدام کنید.

 

 

 

 

 

در قونیه کجا غذا بخوریم؟

 

 

رستوران Sarayili Konak Konya Mutfagi 

 

 

در ساراییلی کناک انواع غذاهای ترکی مثل دنده کباب با گوشت بره به همراه ترکیبی از بادنجان و گوجه فرنگی در لذیذترین حالت ممکن سرو می شود.

 

 

 

رستوران Cemo Etliekmek 

 

 

بهترین پیده ها و خوراک های محلی در اینجا طبخ می شود. رستوران به سبک سنتی و ساده طراحی شده و در این موضوع در منو کاملا مشهود است. حتما سری به اتلیکمک بزنید!

 

 

 

رستوران Lokmahane 

 

 

یک خانه ی قدیمی و محلی شده یک رستوران در قلب شهر قونیه! پیده ی گوشت و نعنا در لوک ماهانه به خوشمزگی مشهور است! اگر در هتل عزیزیه اقامت داشته باشید، فاصله ی کوتاهی تا این رستوران خواهید داشت.

 

 

 

 

کافه  Hi Coffee

 

 

های کافی یکی از معروف ترین ها برای علاقه مندان به قهوه است. کافه لاته آن چیز دیگری است و یکی از بیشترین سفارشات این کافه است. کمی تصور کنید! در این کافه با چشم انداز ساختمان های شهر قونیه نشسته اید و بوی قهوه انگار که شما را به آرامش ابدی و امید فرا می خواند.

 

 

 

کافه Hich

 

 

اینجا خود جنس است! کافه ای محلی است که در آن می توانید کنار چای کمر باریک و باقلوا، به تماشای رقص سماع درویشان بنشینید. مگر نه اینکه قونیه جایی برای درویش پنداری است؟! لذت سفر را با هزینه برای جذابیت هایی مثل همین کافه صد چندان کنید.

 

 

 

دلتان برای قونیه رفت؟ برای پرواز به قونیه از سام سیر روی این لینک کلیک کنید!

 

 


در غم ما روزها بیگاه شد                روزها با سوزها همراه شد

روزها گر رفت گو: رو باک نیست            تو بمان ای آنکه چون تو پاک نیست

 



نظرتان را بنویسید







منو