بهترین هتل های تور ژاپن




 

بهترین هتل های تور ژاپن

 

 

در آسیای شرقی خیلی خبرها در جریان است. حقیقتا جذابیت های گردشگری کشورهای آسایی شرقی مثل ژاپن چیزی دور از ذهن است. سفر به ژاپن انگار سفر به کشور افسانه ها و فرهنگی قابل احترام و در یک کلام کم نظیر است. سفر به شهرهای ژاپن با وجود شلوغی منظم توامان با حس آرامش است.  پر بیراه نیست که صدور ویزای ژاپن به همین راحتی نیست، اما سام سیر برای شما صادر می کند. فصل بهار بهترین زمان برای ژاپن گردی است. چه قصد سفر انفرادی و چه قصد سفر گروهی داشته باشید باید نسبت به مکان های اقامتی شهر مورد نظر مطاع باشید. پس با بهترین هتل های تور ژاپن قبل از رزرو تور ژاپن و خرید بلیط هواپیما ژاپن از سام سیرآشنا شوید.

 

 

 

هتل های پیشنهادی تور ژاپن در سال 2021

 

 

 

 هتل  THE TOKYO EDITION TORANOMON, TOKYO

 

 

چیزی که در هتل ادیشن توکیو نظر شما را به خود جلب خواهد کرد، پینت هاوس زیبای طبقه ی 31 و ترکیب سبک معاصر و مدرن است. اتاق ها به شیوه ی مینیمال طراحی شده است. خلاقیت در این هتل به چشم می آید. حتی اگر آدم خیلی متوجهی نسبت به اطراف هم نباشید! منظور از جنگل شنار

 

 

 

 

هتل   AZUMI SETODA, HIROSHIMA

 

 

اگر مسافر شهر هیروشیما هستید پیشنهاد می کنیم که اقامت در هتل آزومی ستودا در جزیره ی ایکوچیجیما داشته باشید. در یک نگاه هیروشیما به آبی عمیق، غذاهای دریایی، مرکبات و شبح های جزیره ای معروف است. این هتل در خانه ی 140 ساله متعلق به خانواده ی سرشناس  هوریوچی تاسیس شده. ویژگی منحصر به فرد هتل، گذراندن روزهایی را در خانه های سنتی ژاپنی با درب های کشویی و معاشرت با افراد بومی است.

 

 

 

 

HIGASHIYAMA NISEKO VILLAGE, NISEKO  هتل   

 

 

این هتل در شمالی ترین نقطه ی ژاپن با عنوان هوکایدو بیشتر برای علاقه مندان به تفریحات برفی مثل اسکی ساخته شده است. حتی در فصل بهار زمانی که برف ها آب می شوند، کوهستان سرسبز این ناحیه دل هر انسانی را می برند. هتل با توجه به جزئیات طبیعت و هنر مثل گلدوزی شکوفه های گیلاس روی پنل های بالای تخت دیزاین شده.

 

 

 

 

 

THE MITSUI, KYOTO هتل 

 

 

هتل میتسوی رو به روی قلعه ی نیجو ( یکی از میزاث یونسکو متعلق به قرن هفدهم ) در کیوتو واقع شده است. طراحی خلاقانه و رویایی هتل توسط معماران آکیرا کوریو و آندره فو انجام شده است. طاق های چوبی صاف و مجسمه های سرامیکی از شاخصه های این هتل هستند. ماساژ و آب درمانی در فضایی توام با رایحه ی عطرهای شرقی ممکن است منجر به تمدید اقامت در هتل میتسوی شود. دروازه ی ورودی این هتل به سبک اصیل ژاپنی است. تصویر پایین را ببینید!

 

 

 

ACE HOTEL, KYOTO هتل 

 

 

کیوتو یکی از شهرهای توریستی و پر طرفدار در ژاپن است. این شهر درواقع پایتخت ستی زاپن است.  بنابراین هتل های خوبی هم در این شهر پیدا می شود. هتل ACE  به سبک کنگو کوما طراحی شده است. در میان ساختمان های قدیمی و دلربا ژاپنی و در نقطه ی شلوغی از شهر قرار دارد. دیزاین هتل تا حدودی از ترکیب استایل امریکایی و ژاپنی است. افراد بی انگیزه با اقامت در این هتل حوصله شان سر نمی رود، باید برای گشت و گذار برنامه ریزی کنید تا چیزی را از دست ندهید. اطراف هتل مقر صنعتگران ژاپنی است. 213 اتاق با سبک مینیمالیسم ژاپنی و آمریکایی چیدمان شده اند. عناصر هتل بر پایه ی استفاده از انرژی های تجدید پذیر و کمک به محیط زیست بنا شده است. پس با خیال راحت در اینجا سر بر بالش بگذارید.

 

 

 

برای ویزای ژاپن چه مدارکی لازم داریم؟ به این لینک بروید

 

 

 

HOTEL LOG, ONOMICHI هتل   

 

 

هتل لاگ در شهر اونومیچی به ظاهر شبیه هتل نیست اما در باطن چیزی فراتر از هتل است. اینجا تا حدودی شما را فریب می دهد. از بیرون شبیه به یک ساختمان نیمه متروک با رنگی به سادگی سفید است، اما به محض ورود متوجه طراحی "جین" خواهید شد. این دیزاینر پیش در هندوستان اقدام به چنین ترکیب هایی کرده بود و حالا در این هتل ایده های خود را پیاده کرده است. خوابیدن در اتاق های هتل مثل دراز کشیدن در پیله ی  آرامی از یک اثر هنری است. چشم انداز پنجره های هتل مشرف به نخل ها، کاج ها و معابد شهر است. رستوران های گیاهخواری تقریبا در اینجا رایج است. به آرامش سفر کرده اید.

 

 

 

 

TRUNK HOUSE, TOKYO  هتل   

 

 

در کوچه ای سنگفرش از محله ی کاگورازاکا توکیو پر جنب و جوش، خانه ای اسرار امیز جان گرفته! ترانک هوس/ خانه توسط کارآفرین یوشیتاکا نوجیری در قالبی از هنر طراحی و تاسیس شده است. مبلمان، تخت خواب ها و چراغ الهام گرفته از کیفیت آثار ساکس، هرمان میلر و ژان پرو طراحی شده اند. پیشخدمت و آشپزها بهترین غذاها، تنقلات و نوشیدنی های اصیل ژاپنی را روی میزهای چوب توس می گذارند. نوش جان!

 

 

 

 

هتل   SOWAKA, KYOTO

 

 

اینجا برای 100 سال به عنوان چایخانه سنتی ژاپنی مشغول به کار بوده و حالا تبدیل به هتلی با درب های کشویی، تابلوهای هایکو ( یک نوع سبک شعری ژاپنی) و راهروهای چوبی است. نام این هتل سواکا در سانسکریت به معنای شادی است. طراحی و چیدمان هتل ترکیبی هوشمندانه از معماری سنتی و مدرن است. نور آرام فانوس های هتل در شب اجازه نمی دهد که در جای دیگری باشید. هر کدام از اتاق ها در این هتل متفاوت از هم هستند. اتاقی با دسته های حلزونی دیزاین شده و دیگری با کارهای چوبی تزئینی! فرهنگ و فنگ چوئی ژاپنی در سواکا کاملا هویدا است. دلتان نمی خواهد به ژاپن سفر کنید؟

 

 

 

سفر به ژاپن با تور ژاپن

 

 

اگر در خود می بینید که تنها و بدون لیدر به کشور شکوفه های گیلاس سفر کنید که عالی است! فقط برای درخواست ویزتا و رزرو بلیط هواپیما از این لینک اقدام کنید. در غیر اینصورت چرا تور ژاپن با سام سیر را امتحان نکنید؟ کمی به علایق خود فکر کنید. آیا با دیدن منظار ژاپن به وجد می آیید؟ آیا تمایل به دیدار و ارتباط با مردمان یان سرزمین از نزدیک دارید؟ پس به این لینک بروید!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرتان را بنویسید







منو