بازدید از ونیز در برنامه تور ایتالیا




بازدید از ونیز در تور ایتالیا

تور ایتالیا

 

بازدید از ونیز در برنامه تور ایتالیا

 

مناظر زیبا، غذاهای خوشمزه و لذیذ، مد، هنر و تاریخ، فرهنگ، و La Dolce Vita – زندگی شیرین یا زندگی خوب ... ایتالیا - کشور دلربا - همه را دارد! برای سالها این کشور زیبا یا Bel Paese مقصد همگان بود، آرزو گردشگران و مسافران در سراسر جهان، و جواهر زیبایی که شاعران و هنرمندان در آثار خود نام این کشور را بارها برده اند. در اینجا، با ما همراه باشید تا 10 نقل قول برتر در مورد ایتالیا، زیبایی و ارزش آن ارائه دهیم. بنابراین هر کدوم از این 10 مورد رو که دوست داشتید انتخاب کنید، چشمانتون رو ببندید و با تصورات خودتون به این کشور سفر کنید.

 

ونیز، همانند خوردن یک جعبه شکلات آغشته به الکل در یک زمان است – ترومن کاپوتی

 

کاپوتی، نویسنده مشهور که با کتاب صبحانه در تیفانی شناخته شده است، درباره ونیز اینگونه توضیح می دهد: شهری که تمام احساسات شما رو برانگیخته می کنه ... عطر بازار Rialto و محصولات منطقه ای، عطر و مزه غذاهای لذیذ ونیزی، صدای آب، توریست ها، لهجه ها، و منظره قصر های فریبنده و کلیساها. همانطور که نویسنده توضیح می دهد، بودن در ونیز همان تاثیر را دارد که یک جعبه شکلات که نمی توانید در برابر آن مقاومت کنید و در دست شما است، را دارد: وقتی بیشتر به داخل شهر می روید، بیشتر به آن معتاد می شوید!

 

 

تور ایتالیا

 


 

اگر ممکن باشه که ایتالیا را داشته باشم، ممکن است جهان رو هم داشته باشم - جوزپه وردی

 

جذابیت تور ایتالیا برای جوزپه وردی خیلی زیاد بود که، ایتالیا را در کل جهان انتخاب کرد. این همان چیزی است که او در متن اپرا Attila نوشت. این گفته ها، بیان واضحی از وطن پرستی و احساسات وردی نسبت به ایتالیا، به همه ایتالیایی های وطن پرست منتقل شد.

 

 

تور ایتالیا

 

 

ایتالیا، فصل بهار و اولین عشق باید کافی باشه تا یک فرد غمگین رو به یک فرد شاد تبدیل کنه - برتراند راسل

 

 

برتراند راسل – فیلسوف تحلیل گر – بعد از دیدار خود از ایتالیا، در پایان قرن 19 ، عاشق این کشور شد. او Bel Paese  یا کشور زیبا را یک مکان عالی دانست که بهار و عشق و ایتالیا با هم می توانند، حتی غمگین ترین انسان ها را به شادترین انسان ها تبدیل می کند.

 

 

تور ایتالیا

 

 

من روانشناس نیاز ندارم، فقط یک آژانس مسافرتی خوب می خوام.

 

مسافرت کردن ... چیزی بیشتر از درمان است. مسافرت کردن، خود درمان است! کشف کردن دنیا راهی است برای باز کردن ذهن شما، بیشتر کردن تجربیات شما، و دیدن افراد و فرهنگ های جدید. آیا به ایتالیا به عنوان مقصد بعدی سفرتون فکر می کنید؟ پس با آژانس مسافرتی سام سیر در تور ایتالیا همراه باشید! ایتالیا Dolce Vita بهترین راه برای بهتر احساس کردن است.

 

 

تور ایتالیا

 

 

 

حتی الان هم دلم برای ایتالیا تنگ می شود، من هر شب خواب آن را می بینم - ایلا هیلتونن

 

ایلا هیلتونن، مجسمه ساز مشهور فنلاندی، همیشه ایتالیا را دوست داشت و که Bel Palese یا کشور زیبا دومین خانه اش بود. او زمان زیادی را در نزدیکی سی ینا می گذراند و پس از آن که توسط Dolce Vita محصور شده بود، او هر شب در مورد آن خواب می دید. و قطعا این یک رویای شیرین بود!  

 

 

تور ایتالیا

 

 

 

ایتالیا با طراحی میکل آنژ توسط خداوند خلق شد - مارک تواین

 

 

زیبایی و کمال ایتالیایی در این نقل قول مارک تواین قرار گرفته است. نویسنده آمریکایی با اشاره مستقیم به مجسمه ساز ایتالیایی - میکل آنژ – و دقت و فضیلت او تاکید می کند که چطور ایتالیایی با شکوه، فریبنده و کامل است.

 

 

تور ایتالیا

 

 

یکی از لذت های بزرگ مسافرت از طریق ایتالیا کشف های دست اول است که در واقع یک مقصد رویایی است - از کتاب «ایتالیا لوکس: هتل های خانوادگی و استراحتگاه ها» نوشته دبرا لوینسون

 

چند نفر از ما در مورد ایتالیا رویا می بافیم؟ Bel Paese – کشور زیبا، با جذابیت و زیبایی اش، مقصدی است که همیشه در لیست هزاران مسافر قرار دارد. و هنگامی که شما در حال حرکت به بالا و پایین کشور چکمه و قدم زدن در اطراف خیابان های ایتالیا هستید، می بینید که یکی از بزرگترین رویاهای شما به حقیقت تبدیل می شود.

 

 

تور ایتالیا

 


 

وقتی زندگی به شما سخت می گیره و برای خودتون وقتی ندارید و شما رو می چرخونه، به ایتالیا برید و خودتون رو شیک و به روز کنید - باربارا کانلی

 

با جذابیت، زیبایی و شیوه زندگی، ایتالیا مقصد عالی برای تجربه ماجراجویی فراموش نشدنی است، آن هم زمانی که زندگی به شما سخت می گیرد. بنابراین - همانطور که باربارا کانلی گفت - خودتان را متقاعد کنید و "خود را در ایتالیا شیک کنید!"

 

تور ایتالیا

 

 

ایتالیا یک رویا است که برای بقیه زندگی شما دائما برمی گردد. - آنا آخماتووا

 

بسیاری از مردم هرگز در ایتالیا نبوده اند، اما Bel Paese – کشور زیبا در لیست آرزوهایشان است. بسیاری از ما در ایتالیا بوده ایم، اما به ندرت از آن خسته شده ایم. حتی برای افرادی که در آنجا تمام عمر خود را زندگی کرده اند، ایتالیا تنها جایی است که آنها دوباره و دوباره عاشق آن می شوند. هر آنچه که در مورد این کشور زیبا می دانید، چشم انداز شگفت انگیز آن و شیوه زندگی آن همیشه رویایی بافی خواهد ماند و مانند هیچ جای دیگر نیست.

 

 

تور ایتالیا

 

 

 

من عاشق مکان هایی هستم که یک تاریخ باورنکردنی دارند. من سبک زندگی ایتالیایی را دوست دارم. من غذا، مردم و روش و رفتار ایتالیایی ها را دوست دارم - التون جان

 

 

التون جان - در طول اجرای خود در کولوسئوم در سال 2005 - توضیح داد که ایتالیا، برای او به چه معناست؛ و ایتالیا برای او ترکیبی از غذای فوق العاده، فرهنگ بی پایان، تاریخ، مناظر زیبا و روش و رفتارهای شگفت انگیز است! و این همان چیزی است که به Bel Paese – کشور زیبا، جذابیت و لطف می بخشد.

 

 

تور ایتالیا

 

ایتالیا یک رویا است، ایتالیا یک مقصد است، ایتالیا در ذهن مردم سراسر جهان است. 

 


برای مشاهده آفرهای تور ایتالیا کلیک کنید!


 



نظرتان را بنویسید







منو