سفر به سوی قاره زیبایی ها




 

قاره آمریکا

 

بلیط هواپیما آمریکا سام سیر

 

سفر به سوی قاره زیبایی ها

 

با سفر به چهارمین کشور دنیا به لحاظ وسعت از مقاصد جذاب در این کشور که حرفهای زیادی برای گفتن دارند لذت ببرید. کشور آمریکا همیشه مقصد وسوسه انگیزی برای مسافران بوده است. انتخاب چند شهر از بین  همه شهرهای جذاب و دیدنی آمریکا  کاری سخت و دشوار است. ایالات متحده امریکا صاحب بزرگترین صنعت کشاورزی در جهان میباشد.

 

در ابتدا سری بزنیم به دومین ابشار بزرگ دنیا پس از تهیه بلیط هواپیما آمریکا و بلیط هواپیما خارجی

ابشار نیاگارا جایی که شما را مسحور می کند رودخانه نیاگارا و آبشار نیاگارا مرز بین کانادا و امریکا واقع شده است.

این آبشار غول آسا هرساله نزدیک به  ۱۲ میلیون گردشگر را مجذوب زیبایی خیره‌کننده خود می‌کند.

در تور آمریکا با نحوه‌ی پیدایش این آبشار باشکوه و عظیم  آشناتر میشوید.

 

آبشار نیاگارا مجموعه ای بسیار دیدنی متشکل از سه آبشار وسیع و زیبا می باشد که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و منظره  بسیار با شکوهی را برای هر تماشگری خلق کرده اند. بسیاری از مردم به اشتباه تصور می کرده اند که آبشار نیاگارا بلندترین آبشار جهان است در حالی که لقب  بلند ترین آبشار جهان متعلق به آبشار آنجل است و در حقیقت آبشار نیاگارا تنها به سبب شکوه، وسعتش و عظمتی که دارد در کل جهان معروف شده است، و البته این را هم توجه داشته باشید که نیاگارا از نظر سرعت جریان آب در جهان رتبه اول را دارد. با تهیه بلیط هواپیما آمریکا و بلیط هواپیما خارجی خودتان را برای لذت بردن از یک تور شگفت انگیز یعنی تور آمریکا آماده کنید.

 

 

بلیط هواپیما آمریکا و بلیط هواپیما خارجی شما را در تور آمریکا به یک جاده زیبا به نام رونا اورگان میبرد

 

ایالت اورگان  بین ایالت کالیفرنیا و ایالت واشنگتن واقع شده است. این ایالت به سبب تنوع سرزمینی ‌از جنگل‌ها و کوه‌ها  گرفته تا سواحل زیبا معروف است. در ایالت اورگان می‌توانید از پارک ملی و دریاچه زیبایی به نام کارتر دیدن کنید. این دریاچه زیبا در قسمت کوهستان جنوب اورگان قرار دارد و توسط آتشفشان کوه مازاما ایجاد شده است. در نزدیکی ساحل غربی دریاچه جزیره ای کوچک و مخروطی شکل قرار دارد که به جزیره جادوگر معروف است.

 

 

نمایی از پارک سکویا

 

از گردشی به سمت یکی از پارک های زیبای آمریکا پس از خرید بلیط هواپیما آمریکا و بلیط هواپیما خارجی لحظه آخری خواهیم داشت.

 

این پارک زیبا به شکل کنونی که مشاهده میکنید در سال ۱۸۹۰ میلادی راه اندازی شده و شهرت اصلی ان بخاطر وجود درختان غول پیکر سکویا در آن است. پیش از آن، این منطقه محلی برای زندگی آمریکاییان بومی بوده است.گونه‌های متنوعی از حیوانات مانند خرس سیاه، گوزن و گوسفند نیز در این جنگل زندگی می‌کنند.بسیاری از گردشگران در تور آمریکا برای ماهیگیری، صخره‌ نوردی  به این پارک می‌آیند.

 

بهتر است بدانیم این نوع درخت سکویا درختی سوزنی برگ است که از شاخه مخروطیان و سردهٔ درختان غول پیکر است. نام سکویا در کل هم برای درخت غول به‌کار میشود و هم برای سرخ‌چوب ساحلی گفته میشود و همانطور که گفته شد قدیمی ترین این درختان در جنگل ملی سکویا  واقع شده است و همچنین ۳۰۰۰ سال عمر دارد.

 

جالب است که بدانیم درختان سکویا از بزرگ‌ترین درختان جهان هستند و میانگین بیشینه ارتفاع این درختان زیبا بین ۵۰ تا ۸۵ متر است. طول بعضی از این درختان گاهی  به ۱۱۰ متر می‌رسد. در نظر بگیرید که طول محیط بدنه این درختان ۱۵ متر است. متاسفانه بسیاری از این درختان در سده ۱۹ میلادی توسط مهاجران قطع شدند.همچنین آتش‌سوزی یکی از خطراتی است که امروزه درختان سکویا را تهدید مینماید.

 

این درختان در بخشهایی از جزیره ماداگاسکار دیده شده اند ولی بدلیل وضعیت جوی و گونه هایی جانوری از جمله سمورهای دم حلقه ای که از نهال این درختان تغذیه میکنند این درختان هیچوقت بالغ نمی‌شوند و کامل رشد و نمو نمیکنند.



نظرتان را بنویسید







منو