برای داشتن یک ماه عسل عالی به چه کشوری سفر کنیم؟ (بخش اول)




 

کشورهای مناسب برای ماه عسل

 

خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

برای داشتن یک ماه عسل عالی به چه کشوری سفر کنیم؟ (بخش اول)

 

برای اینکه یک ماه عسل رویایی داشته باشید نیازی نیست که هزینه های خیلی زیادی انجام دهید فقط کافی است کمی برنامه ریزی داشته باشید و یک مقصد فوق العاده را انتخاب کنید و سپس برای سفر به آن خرید بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما انجام دهید.

 

در سراسر دنیا مقصدهای گردشگری زیادی وجود دارد که برای سپری کردن یک ماه عسل فوق العاده بسیار مناسب هستند. این دنیا آنقدر بزرگ است که هر زوجی با هر توانایی مالی که دارد می تواند مقصدی را برای داشتن ماه عسل رویایی انتخاب کند.

 

ما در این مطلب قصد داریم تعدادی از این مقاصد که می توان با هزینه ی کم نیز به آن ها سفر کرد به شما معرفی کنیم تا برای ساختن یک ماه عسل رمانتیک هرچه سریع تر خرید بلیط هواپیما انجام دهید و یا به دنبال بلیط ارزان هواپیما بگردید.

 

 

- آفریقای جنوبی

 

وسعت و تنوع آفریقای جنوبی به حدی زیاد است که یکی از بهترین مقاصد برای سفر ماه عسل محسوب می شود. معمولا کسانی که به آفریقای جنوبی سفر می کنند چند روز در کلبه های سافاری می مانند و از نوشیدنی های خوشمزه و ارزان این منطقه می چشند.

 

اگر برای سفر به آفریقای جنوبی به دنبال خرید بلیط هواپیما آنلاین یا بلیط ارزان هواپیما باشید می توانید یک ماه عسل فوق العاده را تجربه کنید. اگر به این کشور سفر کنید می توانید بعد از گشت و گذار در کیپ تاون، سفری فوق العاده در گاردن رووت را تجربه کنید و بعد از آن به مقاصد کمتر شناخته شده ی آفریقای جنوبی مثل دراکنزبرگ، بیابان کالاهاری و سان شاین کوست بروید و از دیدن آن ها لذت ببرید.

 

برای داشتن یک سفر مقرون به صرفه آفریقای جنوبی یکی از بهترین انتخاب هاست. مثلا سافاری در پارک ملی کروگر یکی از ارزان ترین تفریحات در این کشور است. هم چنین در صورتی که خرید بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما به این مقصد انجام دهید می توانید با کمتر از 50 دلار در روز تعطیلات ساحلی رویایی را سپری کنید.

 

 

- نامیبیا

 

اگر جزو ان دسته از افرادی می باشید که عاشق تپه های شنی و زیبایی های صحرا هستند بدون شک باید برای داشتن یک ماه عسل شگفت انگیز به نامیبیا سفر کنید تا در بین بلندترین و قدیمی ترین تپه های شنی دنیا بیدار شوید.

 

برای لذت بردن از تنهایی عاشقانه تان نامیبیا یک مقصد عالی در وسط صحرای آفریقاست که خیلی از گردشگران از لذتی که می توانند در آنجا ببرند بی خبر هستند.

 

خرید بلیط هواپیما یا رزرو بلیط ارزان هواپیما به مقصد نامیبیا می تواند یک ماه عسل به یاد ماندنی را در بین دریایی از شن های سرخ برای شما بسازد. جمعیت این کشور با وجود وسعت زیادی که دارد فقط 2.5 میلیون نفر است.

 

اگر با خواندن این مطلب تصمیم گرفته اید که به نامیبیا سفر کنید باید بدانید قرار است یک ماه عسل شگفت انگیز را تجربه کنید. با سفر به این کشور با کمتر از 10 دلار می توانید به سافاری در پارک ملی اتوشا مشغول شوید.

 

یکی از دلایلی که خرید بلیط هواپیما و بلیط ارزان هواپیما به مقصد نامیبیا میتواند یک ماه عسل رویایی برای شما بسازد سکوت و دنج بودن آن است. زوج های جوان زیادی هستند که هر ساله برای سپری کردن یک ماه عسل فوق العاده به این مکان سفر می کنند تا هم لذت بی نهایت ببرند و هم در هزینه هایشان صرفه جویی کنند.

 

اگر بخواهید در سفر ماه عسل به نامیبیا در یک اقامتگاه لوکس مثل Wolwedans Dunes Lodge بمانید و خیلی سفر لاکچری داشته باشید باید باری هر نفر شبی 300 دلار پرداخت کنید که نسبت به سایر کشورها رقم خیلی کمی می باشد.

 



نظرتان را بنویسید







منو