برای داشتن یک ماه عسل عالی به چه کشوری سفر کنیم؟ (بخش سوم)




 

کشورهای مناسب برای ماه عسل

 

بلیط داخلی سام سیر

 

برای داشتن یک ماه عسل عالی به چه کشوری سفر کنیم؟ (بخش سوم)

 

 

- بالی

 

در چند سال اخیر جزیره بالی در اندونزی مورد توجه خیلی از گردشگران قرار گرفته است و تبدیل بهذ یک مکان رویایی برای ماه عسل زوج ها شده است. با پیشرفت تکنولوژی کمتر کسی پید می شود که عکس و فیلم های بالی را ندیده باشد.

 

هرساله گردشگران زیادی با بلیط خارجی یا بلیط داخلی به این چزیره می روند و این جزیره هم با آغوش باز از آن ها پذیرایی می کند. زمانی که به این جزیره سفر می کنید انقدر با تفریحات و سرگرمی های مختلف رو به رو می شوید که دلتان نمی خواهد هیچوقت از آنجا خارج شوید.

 

بالی دارای جنگل های سرسبز، ساحل های تمیز و فرهنگ غنی است که باعث شده روز به روز گردشگران بیشتری به دیدنش علاقه مند شوند. با هر خصوصیات اخلاقی که باشید می توانید مکانی را برای لذت بردن در بالی پیدا کنید.

 

مثلا پیدا کردن یک مکان فوق العاده برای تمرکز و تمرینات ذهنی در بالی بسیار است این در حالی است که به همین آسانی نیز می توانید از جشن و مهمانی لذت ببرید چون بیشتر گردشگرانی که با بلیط خارجی یا بلیط داخلی به بالی سفر می کنند برای خوشگذرانی در تعطیلات به آنجا می روند.

 

با اینکه جزیره بالی همیشه پر از گردشگر است اما باز هم یک مقصد ارزان برای سفر ماه عسل محسوب می شود چون با پرداخت 50 دلار می توانید یک شب در ویلای جنگلی بمانید و با 10 دلار بهترین ماساژ عمرتان را تجربه کنید. هم چنین می توانید با 4 دلار یک اسموتی بسیار سالم و خوشمزه نوش جان کنید.

 

 

- کاستاریکا

 

یکی از مقصدهای رویایی ولی نه چندان ارزان برای ماه عسل کاستاریکا در آمریکای مرکزی است. سالانه گردشگران زیادی از جمله زوج ها برای رفتن به کاستاریکا بلیط خارجی یا بلیط داخلی می خرند تا از تنوع گیاهی و جانوری، پیاده روی، دوچرخه سواری، غواصی، قایق سواری و موج سواری لذت ببرند.

 

در این کشور کلبه های بسیار جذابی برای اقامت وجود دارد که حتما باید یک شب در آن ها بمانید تا یکی از بهترین تجربه های زندگیتان شود. برای سفر به کاستاریکا نیاز است مقداری بیشتر از سایر مکان ها پول خرج کنید و با هر بودجه ای نمی توان به آنجا سفر کرد اما کسانی که از وضعیت مالی خوبی برخوردار هستند معمولا علاقه ی زیادی به خرید بلیط خارجی یا بلیط داخلی و سفر به کاستاریکا برای سپری کردن ماه عسل خود دارند.

 

 

- زنگبار

 

زنگبار که یک منطقه نیمه خودمختار در تانزانیاست تفریحات و سرگرمی های مختلفی دارد که باعث می شود یک سفر ماه عسل هیجان انگی برای زوج ها رقم بخورد. زمانی که با بلیط خارجی یا بلیط داخلی لحظه آخری به این جزیره سفر می کنید در همه ی گوشه و کناره های آن می توانید هیجان و آرامش را پیدا کنید و در یک ساحل فوق العاده استراحت کرده یا در صورت تمایل در آب های شفاف شنا کنید.

 

اگر قصد تجربه سافاری در تانزانیا را دارید بهتر است اقامت کردن در زنگبار را به روزهای آخر سفرتان بیندازید تا با یک روحیه شاد و پر نشاط به خانه خود برگردید. این نقطه از آفریقا در مقایسه با سایر مکان هایی که در آفریقا وجود دارد از یک فضای خاص و منحصر به فرد برخوردار است که باعث می شود زنگبار به یک منطقه ی عالی برای آشنا شدن گردشگران با فرهنگ مردم تبدیل شود.

 

هزینه های سفر در زنگبار به گونه ای است که هر کسی با هر بودجه ای می تواند با بلیط خارجی یا بلیط داخلی به آنجا سفر کرده و از بودن در زنگبار لذت ببرد. زوج هایی که این مکان را برای ماه عسل انتخاب می کنند می توانند با هزینه ی کم و داشتن سفری ارزان از آب های آبی اقیانوس هند لذت ببرند و هر تفریحی را در این منطقه تجربه کنند.

 



نظرتان را بنویسید







منو