انچه باید از تور ایتالیا و پرواز داخلی بین شهری در این کشور زیبا بدانیم




 

تور ایتالیا و شهر های آن

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با انچه باید از تور ایتالیا و پرواز داخلی بین شهری در این کشور زیبا بدانیم

 

 

در ابتدا در سواحل آمالفی استراحت کنید.‌‌‌

آمالفی ساحلی زیبا واقع در ایتالیا است که هتل های فوق العاده زیبا و لوکس دارد. بسیاری از آنها به روی سنگ های کنار ساحل واقع شده اند ‏و نمایی زیبا به سوی دریای آبی و عمیق رو به رویشان دارند. آمالفی برای افرادی که دوست دارند تعطیلات خود را در فضایی ‏آرام بگذرانند و کنار ساحل به استراحت کردن بپردازند بسیار مناسب و ایده ال است. در این ساحل زیبا همچنین هتل هایی لوکس یافت می شوند ‏که به نوبه خود فضایی رومانتیک را برایتان فراهم می کند.

                                                                                                                                                                                                                                

برای پرواز به سمت کشور ایتالیا می توانید از خدمات پروازی  شرکت های هواپیمایی  بهره بگیرید. اکثر پروازها در دو شهر رم و ایتالیا به زمین می نشینند.                                                                                                              

 

 به علت وسعت کشور ایتالیا پرواز داخلی زمینی بین شهرهای ایتالیا هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ  زمان بسیار به صرفه تر می باشد.

 

شما علاوه بر خرید بلیط پرواز داخلی ایتالیا و سایر کشور های دنیا به صورت اینترنتی امکان آگاهی از قیمت و رزرو و خرید بلیط پروازهای داخلی ایتالیا به صورت تلفنی ( از طریق مشاوره با کارشناسان  و یا مراجعه حضوری به دفترو یا استفاده از چت آنلاین سایت های مختلف را به صورت 24 ساعته  دارید .

 

ایرلاین های متفاوتی در خاک ایتالیا پرواز داخلی مستقیم بین شهرهای ایتالیا را انجام می دهند.  برای اینکه پرواز داخلی شهر میلان 3 تا فرودگاه دارد که دوتای اولی که سایت مشخص میکند به مرکز شهر نزدیک تر هستند 

 

 تور ایتالیا میتواند یکی از دلخوشی های حسی شما در زندگی را تامین کند.

 

 

در صورت توجه به زمان بندی و برنامه پیشنهادی خود ، سفری مناسب با بودجه در ایتالیا امکان پذیر است.

 

 

پرواز در طول فصل

 

 

گرانترین زمان پرواز به ایتالیا از ماه ژوئن تا اوایل سپتامبر است.ارزان ترین پرواز  تور ایتالیا معمولاً در پائین ترین دوره های گردشگری سال ، از اول نوامبر تا 14 دسامبر و 24 دسامبر تا 31 مارس مشاهده می شود. قیمت پروازهای  تور ایتالیا ارزان قیمت می تواند به طرز چشمگیری نوسان  داشته باشد از قبل مراحل رزرو هواپیما را خوب انجام دهید، به خصوص اگر با خانواده یا  به صورت گروهی سفر می کنید. میتوانید یک پرواز صبح زود را رزرو کنید تا بهترین قیمت ممکن را به دست اورید. بنابراین گاهی از دست دادن کمی فرصت خواب و صرفه جویی در پول ، شایستگی های آن را دارد.

 

ایتالیا کشوری است که بیش از نیمی از میراث فرهنگی یونسکو در ان واقع شده است.همچنین این کشور زلزله خیزترین کشور اروپاست با این حال کشور ایتالیا همچنین بیشترین امار شاهکارهای معماری را در جهان به خود اختصاص داده است.

 

فلورانس ایتالیا شهر رنسانس به عنوان بهترین مقصد گردشگری اروپا به انتخاب مسافران انتخاب شده است.                                                                                                                                                                  

تور ایتالیا  Rick Steves Best of Italy یکی از بهترین  تور ها است که با شروع از دریاچه زیبای کومو  که در شمال ایتالیا و در کوهپایه های آلپ قرار دارد و این منطقه لوکس ، شهرتش را از مناظر چشم گیر و خانه های زیبای آن با سبک معماری رنسانس و به صورت فانتزی ساخته شده است، دارا میباشد شما را به مقصد های دیدنی ایتالیا راهنمایی می کند: ونیز بی انتها  جزیره ای در شمال ایتالیا که در میان دریای ادریاتیک قرار گرفته و به صورت جزیره های کوچک است که به وسیله کانال هایی از هم جدا شده اند، رنسانس فلورانس ، ابدی رم ، و سنت فرانسیس. شما همچنین  میتوانید در قسمت ساکت ایتالیا قرار بگیرید : 

 

شما عاشق تاکستان های شهر تپه ، چمنزارهای کوهستانی آلپ ، کوه های صخره چسبیده سینک تره و بندرهای ماهیگیری دنج  میشوید بکه همگی با غذاهای به یاد ماندنی و شراب های محلی همراه هستند.



نظرتان را بنویسید







منو