آشنایی با آب های زلال و شفاف موجود در جهان (بخش اول)




 

آب های زلال جهان

 

بلیط خارجی سام سیر

 

معرفی آب های زلال و شفاف موجود در جهان

 

 

یکی از نعمت های الهی که تبدیل به یک مکان گردشگری جذاب شده است، آب های زلال و شفاف موجود در جهان است که هنوز به وسیه ی انسان ها آلوده نشده اند. بسیاری از اسنان های که خرید بلیط هواپیما برای پرواز داخلی یا خارجی انجام دهند، علاقه مند هستند به یک مقصدی سفر کنند که دارای آب های زلال باشد. در ادامه شما را با شفاف ترین و زلال ترین آب های جهان آشنا خواهیم کرد.

 

گاهی اوقات انسان ها نیاز دارند برای اینکه به جسم و ذهن خود استراخت دهند به یک دریای شفاف آبی رنگ مدت ها خیره شوند. رنگ شفاف آب های ذلال انرژی بسیار خوبی به انسان ها منتقل می کنند. تصور کنید که شنا در این آب های شفاف چه لذتی دارد. البته باید بدانید که برای پیدا کردن این آب های زلال بایستی از جوامع انسانی دور شویم و به مناطقی سفر کنیم که کمتر شناخته شده باشد و به وسیله انسان ها کمتر آسیب دبده باشد.

 

برای اینکه بتوانید با خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت برای پرواز داخلی یا خارجی به مقصدی سفر کنید که با نشستن در کنار آب های زلال آن برای مدتی آرامش بگیرید بهتر است این مقالع را بخوانید زیرا که در آن لیستی از مکان هایی که در خود آب های زلال دارد را به شما معرفی کرده ایم. این دریا ها یا دریاچه ها و آبگیر ها دارای آب زلال و شفاف و درخشان هستند و جزو بهترین مکان ها برای ارتباط با طبیعت است.

 

 

دریا اگرمنی واقع در یونان

 

یکی از دریاهای موجود در جهان که دارای آب زلال و شفاف است، دریای یونان می باشد که در جزیره لفکا واقع شده است. اگر به این جزیره سفر کردید از گوشه گوسه ی این جزیره شما شاهد دید بی نظیری از دریای آن می شوید. اما بهتر است بدانید که اگرمنی که در ساحل غربی این جزیره وجود دارد نسبت به سایر دریا ها متفاوت است.

 

برای اینکه بتوانید به این ساحل زیبا برسید بایستی راه طولانی و سختی را بپیمایید. برای رسیدن به این ساحل باسد از صخره ها عبور کنید اما وقتی به این ساحل زیبا با شن های سفید بی نظیرش در کنار آب فیروزه ای رنگ و شفاف اش برسید تمام سختی راه را فراموش می کنید و از تماشای این منظره زیبا خسته نمی شوید.

 

بنابراین اگر می خواهید از این دریای بسیار زیبا دیدن کنید بهتر است برای یونان خرید بلیط هواپیما انجام دهید و با یک پرواز داخلی به این جزیره سفر کنید و از تماشای این دریای زیبا لذت ببرید.

 

 

دریاچه کرتر واقع در اورگن

 

یکی دیگر از زلال ترین آب های جهان در دریاچه ی کرتر واقع در اورگن است که جزو یکی از زیباترین دریاچه های آمریکا محسوب می شود. این دریاچه ی زیبا در گودال های اطراف کوه آتشفشان مازاما به وجود آمده است. این دریاچه دارای آب زلال با عمق زیاد می باشذ که هیچ رودخانه ای به آن وارد نشده است. غواضان زیادی سالانه با خرید بلیط هواپیما و با پرواز داخلی یا خارجی به این دریاچه سفر می کنند زیرا که این دریاچه به دلیل عمق زیادی که دارد برای غواضان بسیار محبوب و جذاب است. عمق این دریاچه ی زیبا 600 متر می باشد. نور خورشید تنها به 120 متر این دریاچه نفوذ می کند بعد از 120 متر این دریاچه کاملا تاریک می باشد.

 

اگر می خواهید از این دریاچه ی بسیار زیبا دیدن کنید و از شنا در آب های زلال آن نهایت لذت را تجربه کنید بهتر است خرید بلیط هواپیما برای این مقصد انجام دهید و با پرواز داخلی یا خارجی خود را به این دریاچه زیبا برسانید و از تماشای مناظر آن لذت ببرید.

 



نظرتان را بنویسید







منو