چند جاذبه گردشگری شهر نیویورک




 

جاذبه های نیویورک

 

بلیط هواپیما خارجی سام سیر

 

آشنایی با چند جاذبه گردشگری شهر نیویورک

 

 

 

نیویورک | New York

 

 

با خرید یک بلیط هواپیما آمریکا به سمت معروف‌ترین شهر آمریکا رهسپار شوید.

شهر زیبای  نیویورک با افق درخشان درتاریکی و ظلمات  شب،و کارهای بی پایان برای انجام دادن، جاهای تماشایی و تمام نشدنی برای دیدن و حیات پرشور و انرژی بی وقفه یکی از مهم‌ترین و زیباترین شهرهای آمریکا محسوب میشود.نیویورک در واقع بزرگ ترین کلانشهر دنیا است با حدود ۲۳ میلیون جمعیت پرجمعیت‌ترین شهر آمریکا است  که متشکل از پنج ناحیه میباشد: برانکس، بروکلین، منهتن، کویینز و استیتن آیلند.

 .

 

گردشگران تور آمریکا جالب است بدانند نیویورک به این معروف است که هیچ وقت رنگ خواب به خودش نمیبیند.این شهر مملو از مردمانی است که از صبح تا شب در حال داد و ستد در آسمان خراش های مجلل هستند.این شهر باشکوه  پر از جاذبه های توریستی و موزه هایی است که برای دیدن هر کدوم از آنها  باید ساعت ها وقت صرف کنید.علیرغم این شکوه و زیبایی مثل همه کلانشهرهای دیگر دنیا، افزایش تراکم جمعیت همانقدر که هیجان انگیز است باعث افزایش سرسام آور هزینه ها، تعداد زیاد بی خانمان ها، بهداشت پایین و ترافیک شدید هم شده است.

 

 

 

این شهر روزهای تلخ و شیرین بیشماری داشته‌ است؛ از اتفاق تکان‌دهنده‌ای مانند افتتاح مترو که طولانی‌ترین خط متروی جهان است تا حادثه تلخ «تروریستی» 11 سپتامبر که بدون اغراق غم انگیزترین روز در تاریخ این شهر و مردمانش به شمار می آید.

 

مجسمه آزادی در جزیره آزادی در بندر نیویورک قرار دارد و بصورت نمادی برای خوش‌آمد گویی به مسافران تور امریکا است که از راه دریا به نیویورک می‌آیند.

 

مسافرانی که بلیط هواپیما آمریکا را تهیه کرده اند در تور آمریکا حتما بازدیدی از سنترال پارک نیویورک خواهند داشت این محوطه‌ی سبز وسیع که در بخش مرکزی منهتن و در قلب شهر نیویورک است  در سال 1873 افتتاح شد.اولین پارک مُدرن درتاریخ امریکا محسوب میشود که سالانه  ۲۵ میلیون توریست  دارد، سنترال پارک نیویورک  توسط آسمان خراشها محاصره شده است.گردشگرانی که بلیط هواپیما آمریکا را تهیه کرده اند همچنین میتوانند سفری رویایی از راه آهن کوه کت اسکیل در کینگستون نیویورک را تجربه کنند.شایان ذکر است که سنترال پارک نیویورک به قیمت 7.4 میلیون دلار توسط دولت آمریکا خریداری شده است.

 

موزه متروپولیتن نیویورک بزرگ ترین موزه آمریکا است که قدمتش به حدود صد و پنجاه سال میرسد.گشت و گذار در این موزه وسیع حتی به صورت گذری یک روز کامل زمان میبرد. موزه به بخش های مختلفی تقسیم شده است و هر بخش مربوط به یک سرزمین یا یک دوره تاریخی است.

 

شهر منهتن مهمترین منطقه نیویورک محسوب میشود که بسیاری از مراکز تجاری و توریستی را در اطراف خود جای داده است. این جزیره که در خلیج نیویورک واقع شده ابتدا برای استفاده شخصی خریداری شد اما امروز به یک مکان گردشگری تبدیل شده. میدانی به اسم کلومبوس که به افتخار کریستف کلمب نام‌گذاری شده‌است و یکی از نمادهای‌ اصلی و توریست پذیر منهتن، نیویورک در ایالات متحده آمریکا است .میدان تایمز تقریبا مرکز منطقه منهتن به حساب می آید و پر از مراکز خرید، بیلبوردها و تلویزیون های تبلیغاتی خیره کننده است.

 

از بلیط هواپیما آمریکا استفاده کنید و به خیابان وال استریت نیویورک که در رتبه نخستین گرانترین خیابان های جهان قرار دارد قدم بزنید،اجاره هر فوت مربع از زمینهای این خیابان بیش از 1500 دلار (حدود 8 میلیون تومان) آب میباشد.

 

جالب است بدانید ، در شهر نیویورک به قدری رستوران های متعدد وجود دارد که شما می توانید به مدت 54 سال بیرون از منزل شام بخورید بدون اینکه یک بار در رستوران تکراری رفته  باشید.

 

در پایان تور آمریکا یک تجربه فراموش نشدنی با مناظر شگفت انگیز برایتان رقم می زند.



نظرتان را بنویسید







منو