گردشی در تورنتو بزرگترین شهر کانادا




 

بزرگترین شهر کانادا

 

بلیط هواپیما کانادا سام سیر

 

گردشی در تورنتو بزرگترین شهر کانادا

 

بدون هیچ شک و تردیدی کشور کانادا یکی از بهترین و خاطره انگیزترین انتخاب ها برای تجربه یک سفر رویایی به یکی از جذاب ترین کشورهای دنیا است. اکنون تور کانادا را با خرید بلیط هواپیما کانادا آغاز کنید و به سمت کشور سفید شمالی سفر کنید. طول پرواز کانادا حدودا 13 ساعت میباشد واحد پولی این کشور دلار کانادا است و زبانرسمی مردمان آن انگلیسی و فرانسوی میباشد.

 

با بلیط هواپیما کانادا که تهیه نموده اید مشاهده خواهید نمود که هر کدام از ایالت های کشور کانادا در واقع زیبایی ها و مناظر چشم نواز منحصر به فرد خود را دارند که گردشگران را از خرید بلیط هواپیما کانادا راضی نگه میدارند.

 

این مناظر زیبا شامل کوه های راکی در غرب کانادا گرفته تا آبشارهای حیرت انگیز نیاگارا در مرکز شهر تورنتو همه و همه سبب میشود بازدیدکنندگان تور کانادا از هر لحظه سفر خود لذت ببرند و خاطره سازی کنند.

 

 

بزرگترین شهر کانادا

 

شهر تورنتو در واقع  مرکز استان اونتاریو و بزرگترین شهر کانادا است. این شهر زیبا با غروب های رمانتیک و دلفریب همچنین یکی از مراکز اقتصادی کشور  کانادا نیز به شمار می‌رود. شهر تورنتو با داشتن مراکز گردشگری و تفریحی فراوان شامل مجموعه‌ای کامل از برج‌های بلند، موزه ها، گالری ها، باغ‌های زیبا و مراکز خرید را میباشد. شهر تورنتو دارای یک سیستم مترو بسیار منظم است که رفت‌وآمد به تمامی نقاط  گردشگری و دیدنی این شهر را برای گردشگران تور کانادا به راحتی امکان‌پذیر کرده است.

 

برج CN از جمله بزرگترین برج مخابراتی جهان است که در شهر تورنتو قرار گرفته است. مدت زمان ساخت این برج بلند 40 ماه به طول انجامیده است. درون برج CN شامل آسانسورهای شیشه‌ای، چندین مراکز تفریحی و تجاری، سالن‌های ورزشی، کلوپ و رستوران‌های بسیارشیک و مدرن وجود دارد. این برج مدرن از جمله جاذبه‌های اصلی تور کانادا محسوب شده و سالانه تقریبا 5 میلیون گردشگر با بلیط هواپیما کانادا تورنتو از آن بازدید می‌کنند.

                            

 

جزایر تورنتو

 

جزایر تورنتو شامل مجموع جزایر کوچکی هستند که در محدوده دریاچه انتاریو واقع شده‌اند. این جزایر دیدنی از دیدنی‌های زیبا و محبوب تور کانادا به شمار می‌روند که با بلیط هواپیما کانادا می توانید به آنجا بروید. برای دسترسی به این جزایر از طریق کشتی و تاکسی‌های آبی می‌توانید به این جزایر بروید و از تفریحات مهیج آن ازجمله دوچرخه‌سواری، گلف، قایقرانی و تفریحات آبی لذت ببرید.      

   

 

باغ ادواردز – تورنتو

 

باغ ادواردز از جمله باغ‌های بسیار زیبای کشور کانادا است و در قسمت جنوب غربی شهر تورنتو واقع شده است. این باغ دل انگیز با پیاده‌روهای چوبی، محیط جنگلی بکر  و وجود حیوانات جذابی همچون سنجاب ها و راکون ها  فضایی شاد و زیبا  را جهت استراحت و تفریح برای گردشگران تور کانادا به وجود آورده است.

 

بواسطه بلیط هواپیما کانادا و رسیدن به شهر تورنتو میتوانید بازدیدی از موزه سلطنتی اونتاریو داشته باشید که بزرگترین موزه کانادا محسوب میشود و یکی از جاذبه‌های دیدنی تور کانادا است. در این موزه خاص  بیش از 6 میلیون اثر ارزشمند نگه‌داری می‌شود.این آثار گرانبها شامل برجسته‌ترین کلکسیون‌های دنیا و همچنین آثار تاریخی ارزشمند از دوره‌های روم باستان، مصر، ایران و سایر نقاط دنیا میباشند.

 

تورنتو در هر کدام از فصول سال دل انگیزی های خودش را دارد و این کاملا وابسته به سلیقه هر گردشگر است که کدام را انتخاب کند .میتوان گفت بهار مناسب‌ترین فصل برای لذت بردن از پارک‌های تورنتو است. در این فصل هوا اکثر اوقات بارانی است اما به دلیل مناظر و آب و هوای بسیار عالی و رمانتیک،مسافران بهار را برای سفر تور کانادا انتخاب می‌کنند.

 

فصل تابستان تورنتو آب و هوای گرم و نسبتاً مرطوب دارد.فصل پاییز هوا در این فصل خنک می‌شود برگ‌های رنگارنگ و طبیعت زیبای پاییز کانادا زیباترش میکند.و اما زمستان‌های سرد و طولانی  که دمای هوا  در اکثر نقاط کشور و همچنین شهر تورنتو  زیر صفر درجه است.

 



نظرتان را بنویسید







منو