مردم کشورهای مختلف چه چیزهایی برای صبحانه می خورند؟ (بخش دوم)




 

صبحانه در کشورهای مختلف

 

بلیط ارزان هواپیما سام سیر

 

مردم کشورهای مختلف چه چیزهایی برای صبحانه می خورند؟ (بخش دوم)

 

 

- ایسلند

 

یکی از چیزهایی که اگر زمانی با بلیط ارزان هواپیما و پرواز خارجی به ایسلند سفر کردید می توانید به عنوان صبحانه میل کنید lysi است که یک نوع روغن است که اسیدهای چرب امگا سه دارد وجزو محصولات جانبی شیلات این کشور است. یکی از دلایلی که این روغن را میل می کنند خواص و فواید زیاد آن برای سلامتی است.

 

اگر قصد دارید صبحانه ی مفصل تری بخورید hafragrautur گزینه ی مناسبی است. این صبحانه یک اوت میل غلیظ است که دارای انواع مغزها، کشمش، شکر و یک نوع محصول لبنی شبیه به ماست می باشد که در واقع نوعی پنیر است.

 

 

- سنگاپور

 

در غرفه های غذاهای خیابانی که در سنگاپور هستند صبحانه های خوشمزه ای پیدا می شود که اگر با بهترین بلیط ارزان هواپیما و پرواز خارجی به آنجا سفر کردید می توانید آن ها را امتحان کنید. یکی از کارهای رایج بین مردم سنگاپور این است که هر صبح در این غرفه های خیابانی یک کاسه نودل کاری داغ میل کنند.

 

اگر با بلیط ارزان هواپیما و پرواز خارجی به این کشور سفر کردید و خواستید یکی از صبح ها را به صبحانه ی سنتی اختصاص دهید تست کایا را امتحان کنید. تست کایا یک ساندویچ تست است که با کایا طعم دار شده. حتما می پرسید کایا چیست؟ کایا یک مربای سبز رنگ است که از شیر نارگیل، تخم مرغ و برگ پاندان درست می شود و معمولا آن رابا چای و قهوه می خورند.

 

 

- مراکش

 

در این کشور دو چیز پایه ثابت میزهای صبحانه هستند که یکی چای نعنا و دیگری انواع نان هایی که با سمولینا تهیه می شود می باشد. اگر زمانی با بلیط ارزان هواپیما و پرواز خارجی به مراکش سفر کردید حتما Baghrir که نوعی پنکیک است را امتحان کنید. روی این پنکیک کره و عسل می ریزند و از شربت افرا استفاده نمی کنند.

 

در مراکش نوعی نان ضخیم با بافتی شبیه بیسکوییت وجود دارد به نام Harcha که خیلی هم ترد و شکننده است. مراکشی ها این نان را با پنیر، کره، مربا یا عسل میل می کنند.

 

 

- استرالیا

 

استرالیایی ها تنوع زیادی در صبحانه دارند اما مهم ترین و اصلی ترین صبحانه در این کشور تست آووکادو می باشد که روی ان تخم مرغ می گذارند. اگر با بلیط ارزان هواپیما و پرواز خارجی به استرالیا سفر کنید متوجه می شوید که صبحانه در این کشور بیشار از محصولات تازه، غلات و لبنیات تشکیل می شود.

 

بیشتر میزهای صبحانه ی مردم استرالیا تشکیل شده از پودینگ برنج با ماست، سبزیجات فراوری شده، تخم مرغ، انواع دانه ها و مغزها و انواع بری ها. یکی از رایج ترین نوشیدنی ها در این کشور نیز نوعی اسپرسو به نام فلت وایت است.

 

 

- آرژانتین

 

حال نوبت بررسی صبحانه ها در کشور آرژانتین است. صبحانه در همه ی کشورها از جمله آرژانتین وعده ی بسیار مهمی است و اگر بخواهیم در یک کلمه راجع به صبحانه های آرژانتینی بگوییم می توانیم از کلمه ی facturas استفاده کنیم که به معنی شیرینی ها می باشد. این شیرینی ها شامل انواع خمیرهای شیرین در شکل، اندازه و طعم های متفاوت است که در این کشور بسیار رایج هستند.

 

یکی از مشهورترین شیرینی های آرژانتینی که شباهت زیادی به کروسان دارد medialunes است که اگر زمانی با بلیط ارزان هواپیما و پرواز خارجی به آنجا سفر کردید حتما این شیرینی را امتحان کنید.

 

در آرژانتین شیرینی های متنوع و خوشمزه ای وجود دارد که از بین آن ها می توان به دونات و churros اشاره کرد. برای خوردن churros آن را در یک سس شکلات فرو میبرند و سپس میل می کنند. آرژانتینی ها علاقه ی زیادی به پر کردن داخل شیرینی ها با نوعی کرم مخصوص و کاسترد وانیلی دارند.



نظرتان را بنویسید







منو