جاذبه های گردشگری پکن پایتخت چین را بشناسید. (بخش اول)




 

جاذبه های گردشگری چین

 

تور چین سام سیر

 

جاذبه های گردشگری پکن پایتخت چین را بشناسید. (بخش اول)

 

یکی از پر جمعیت ترین شهرهای جهان که بیشتر از 3 هزار سال قدمت دارد پایتخت کشور چین یعنی پکن است. این شهر در هشت قرن اخیر بیشتر مواقع پایتخت کشور چین بوده است به همین دلیل بناهای تاریخی زیادی در آن وجود دارد که با تور چین می توانید از آن ها دیدن کنید.

 

اگر قصد سفر به شهری که در عین مدرن بود پر از بناهای تاریخی و کهن است را دارید می توانید برای صرفه جویی در هزینه ها از بلیط ارزان هواپیما استفاده کنید.

 

شاید باورتان نشود ولی انقدر جاذبه های گردشگری در این شهر زیاد است که نمی توان همه ی آن ها را معرفی کرد بنابراین تصمیم گرفتیم فقط جاذبه های معروف این شهر را به شما معرفی کنیم.

 

 

- دیوار بزرگ چین (Great Wall of China)

 

همانطور که می دانید دیوار چین جزو عجایب هفتگانه جهان است و طولانی ترین موزه در فضای باز جهان محسوب می شود. دیوار چین بزرگ ترین و طولانی ترین مهندسی تدافعی و نظامی را دارد اما باید بدانید این دیوار هم نتوانست جلوی حمله مغول ها را بگیرد.

 

قدمت این دیوار به 2 هزار سال پیش و به زمان امپراتوری کین شی هوانگ برمی گردد. دیوار چین از ابتدا به این اندازه نبوده است و در طی سلطنت های دیگر کم کم به آن اضافه شده و به شکل امروزی در آمده است.

 

مهم ترین و اصلی ترین قسمت دیوار چین که اکثر گردشگران تور چین از آن دیدن می کنند بادالینگ است که جزو شلوغ ترین مناطق چین به حساب می آید. جالب است بدانید دولت چین همیشه بازدیدکنندگان رسمی را به این منطقه می برد. اگر قصد سفر به این کشور را دارید برای کاهش هزینه ها حتما از بلیط ارزان هواپیما استفاده کنید.

 

 

- شهر ممنوعه (Forbidden City)

 

یکی از بزرگ ترین کاخ های جهان که هم سطح با کاخ هایی مثل کرملین، باکینگهام و ورسای می باشد شهر ممنوعه است. شهر ممنوعه کامل ترین معماری چوبی در جهان شناخته می شود و علت نام گذاری اش این است که در سالیان پیش شهری که این کاخ در آن جا قرار گرفته است به مدت 500 سال با همه ی دنیا قطع ارتباط می کند.

 

زمان ساخته شدن این کاخ به قرن 15 میلادی بازمی گردد. برای دیدن این کاخ معروف باید با تور چین سفر کنید و در صورتی که قصد کاهش هزینه ها را دارید از بلیط ارزان هواپیما استفاده کنید.

 

 

- معبد آسمان (Temple of Heaven)

 

در سالیان سال قبل یکی از امپراتوران چینی باری حاصل شدن محصول خوب و پاک شدن گناهان مردم طبق یک آیین سنتی اقدام به ساخت معبد آسمان کرد. معماری شگفت انگیز و پر نقش و نگار این معبد باعث شده تا این مکان به یکی از جاذبه های مورد علاقه گردشگران تور چین تبدیل شود و افراد زیادی با خرید بلیط هواپیما یا خرید بلیط ارزان هواپیما از آن دیدن کنند.

 

 

- کاخ تابستانی (Summer Palace)

 

در فاصله ی 15 کیلومتری از شهر پکن و در میان تپه و دریاچه کونمینگ کاخ تابستانی چین قرار دارد که امپراتوری چین از آن به عنوان اقامتگاه تابستانی اش استفاده می کرده است. طراحی و معماری عجیب کاخ تابستانی و چشم انداز زیبایی که دارد باعث شده گردشگران زیادی با تور چین و خرید بلیط ارزان هواپیما به آنجا بروند.

 

 

- میدان تیانانمن (Tiananmen Square)

 

بزرگترین میدان جهان تیانانمن نام دارد که در قلب شهر پکن پایتخت کشور چین قرار گرفته است. تیانانمن را در زمان امپراتوری چین ساخته اند و پر از داستان های مختلف و روایت های متفاوت از سالیان بسیار دور است. توریست های تور چین می توانند به قدم زدن در این میدان بپردزند و در حالی که از مجسمه ها و بناهای آن دیدن می کنند خوراکی خوشمزه نیز بخورند. برای کاهش هزنیه های سفر پیشنهاد می کنیم از بلیط ارزان هواپیما استفاده کنید.

 



نظرتان را بنویسید







منو