با محبوب ترین نقاط دیدنی مادرید اسپانیا آشنا شوید. (بخش اول)




 

جاذبه های گردشگری مادرید اسپانیا

 

تور اسپانیا سام سیر

 

با محبوب ترین نقاط دیدنی مادرید اسپانیا آشنا شوید. (بخش اول)

 

همانطور که می دانید مادرید پایتخت کشور اسپانیاست که سالانه گردشگران زیادی برای دیدن جاذبه های آن با تور اسپانیا و بلیط خارجی سفر می کنند. شاید به نظرتان مادرید به اندازه روم و پاریس مکان های گردشگری نداشته باشد اما باید بدانید گشت و گذار در پایتخت اسپانیا تجربه بی نظیری را برای شما به ارمغان می آورد.

شما می توانید برای سفر به هر شهر یا کشوری از تورهای گردشگری استفاده کنید. برای سفر به اسپانیا و دیدن شهر مادرید در تور اسپانیا ثبت نام کنید تا لذت بیشتری از سفر خود ببرید.

 

 

- موزه پرادو (Prado Museum)

 

مادرید در دنیا به نام شهر موزه ها معروف است چون یکی از شهرهای طراز اول در زمینه فرهنگی می باشد. جالب است بدانید در سال 1992 مادرید را به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا انتخاب کردند.

 

 یکی از محبوب ترین جاذبه های مادرید بین گردشگرانی که با تور اسپانیا و خرید بلیط خارجی سفر می کنند موزه پرادو است که در قرن 18 میلادی به دست معمار اسپانیایی خوان د ویلانو طراحی و ساخته شده است.

 

 موزه پرادو را اولین بار در سال 1819 افتتاح کردند و بعد از آن در سال 2007 شروع به بازسازی آن کردند. این موزه بین پربازدیدترین موزه های جهان در رتبه هجدهم قرار دارد و فقط در سال 2018 حدود 3 میلیوننفر از آن دیدن کردند.

 

در این موزه 10000 اثر هنری از قرن 12 تا اوایل قرن 19 نگهداری می شود که نشان دهنده ی فرهنگ و تاریخ این دوران هستند. قطعا زمانی که با تور اسپانیا و بلیط خارجی هواپیما به مادرید سفر کرده اید نمی توانید در یک روز از همه ی این آثار دیدن کنید به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم آثار نقاشان معروف اسپانیایی مثل گویا، ال گرکو، د ریبرا و ولازکز را مشاهده کنید.

 

یکی از معروف ترین نقاشی هایی که در موزه پرادو وجود دارد نقاشی مسیح مرده کاری از مارکو پالمزانو نقاش ایتالیایی می باشد که در سال 1510 آن را کشیده است.

 

 

- پارک رتیرو (Retiro Park)

 

یکی از پر طرفدارترین منطقه های مادرید که نمادی از صلح در قلب این شهر است پارک رتیرو می باشد. این پارک که 120 هکتار مساحت دارد جای بسیار خوبی برای فرار از هرج و مرج شهر است که در بین خیابان های شلوغ مادرید قرار گرفته است.

 

گردشگرانی که با تور اسپانیا و خرید بلیط خارجی به مادرید می روند علاقه زیادی به این پارک که در سال 1680 به دستور شاه فیلیپ جهارم ساخته شده است نشان می دهند. گاسپار که یکی از نزدیکان شاه بود این پارک را برای خویشاوندان و خانواده سلطنتی در سال 1680 ساخت.

 

در سال 1868 استفاده عموم مردم از این پارک را آزاد کردند. باری قایق سواری با قایق های کانو و کایاک باید به ضلع شمالی پارک بروید و از دریاچه مصنوعی آن استفاده کنید. در کنار این دریاچه بنای یادبودی از آلفونسوی هفتم قرار دارد که در آن آلفونسو سواریک اسب است و شیرهای مرمری نیز در پایین مجسمه قرار دارند.

 

اگر با تور اسپانیا و خرید بلیط خارجی به دیدن این پارک رفته اید برای مشاهده ی زیباترین نقطه ی پارک به قسمت جنوبی آن بروید تا با دیدن باغ گل رز هوش از سرتان برود. این باغ گل رز اوایل قرن بیستم و با ایده برداری از باغ رز Bagatelle در شهر پاریس ساخته شده است.

 

در نزدیکی این باغ گل رز یک آب نمای فرشته سقوز کرده را خواهید دید که در سال 1885 به دست ریکاردو بیبر و فرانسیسکو خارنیو ساخته شده است. از دیگر دیدنی های این پارک فوق العاده می توان به ساختمان های زیبا، گالری ها و موزه های جذاب با آثار نقاشی معروف اشاره کرد.

 



نظرتان را بنویسید







منو