آشنایی با زیباترین آبشار های اروپا (بخش دوم)




 

آبشار های اروپا

 

تور اروپا سام سیر

 

آشنایی با زیباترین آبشار های اروپا

 

 

افراد زیادی هستند که به تور اروپا و جاذبه های گردشگری آن علاقه مند هستند و دوست دارند که برای یک بارم که شده با خرید بلیط ارزان هواپیما به این قاره سفر کنند. یکی از جاذبه های بسیار زیبا و دیدنی اروپا، وجود آبشار های زیبا و منحصر ب فرد می باشد. در ادامه قصد داریم شما را با این آبشار های زیبا آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

 

 

آبشار راین در سوئیس

 

یکی از آبشار های زیبای اروپا، آبشار راین می باشد که در کشور سوئیس واقع شده است. درست است که ارتفاع این آبشار نسبت به سایر آبشار های اروپا کمتر است ولی به همان نسبت دارای پنهای بیشتری می باشد. این آبشار زیبا و منحصر به فرد بر روی رودخانه ای با عرض 152 متر می باشد. اگر با تور اروپا یا با خرید بلیط ارزان هواپیما به این کشور سفر کردید، حتما از این آبشار که یکی از جاذبه های گردشگری تور اروپا می باشد، دیدن کنید.

 

نکته دیگری که درباره این آبشار وجود دارد این است که در فصل تابستان که برف های روی کوه های اطراف آب می شود، وارد این آبشار می شود که باعث می شوند حجم آب این آبشار بیشتر شود و چهره ی خشن تری را به آبشار بدهد. بهترین مکان برای مشاهده منطره ی زیبایی آبشار راین بر روی قایق است که می توانید قلعه‌های ورث و لائوفن را نیز مشاهده کنید.

 

 برای گرفتن عکس های ماندگار می توان در دو طرف آبشار ایستاد  واز مناظر زیبا عکس یادگاری ثبت کرد. اگر با تور اروپا یا با خرید بلیط ارزان هواپیما به این کشور سفر کردید، حتما از این آبشار دیدن کنید و عکس های زیبایی ثبت کنید.

 

 

آبشار ترم دی ساتنیا (Terme di Saturnia)در ایتالیا

 

 

یکی دیگر از آبشار های زیبای موجود در اروپا، آبشار ترم دی ساتنیا می باشد که در ایتالیا واقع شده است. این آبشار زیبا در نزدیکی روستای ساتنیا قرار گرفته است. جالب است بدانید که این آبشار به دلیل داشتن خاصیت زمین گرمایی از تعدادی حمام طبیعی آب گرم برخوردار است. این حمام های آب گرم از دوران رومی تا به امروز طرفداران زیادی دارد. در طول تاریخ نجیب زدگان بزرگی در این آب ها حمام کرده اند. پس توجه داشته باشید که اگر با تور اروپا یا با خرید بلیط ارزان هواپیما به این کشور سفر کردید حتما از این آبشار دیدن کنید و از حمام های طبیعی آن استفاده کنید.

 

بهتر است بدانید که رد کنار این آبشار چندین آبشار کوچک وجود دارد که برای دیدن آنها باید مبلغی را پرداخت کنید. البته ناگفته نماند برخی از آنها رایگان می باشند و شما می توانید آزادانه و راحت از آنها دیدن کنید و از مزایای آنها استفاده کنید. اگر با تور اروپا یا با خرید بلیط ارزان هواپیما به این منطقه سفر کردید، به شما پیشنهاد می کنیم حتما تجربه ی حمام کردن در آبشار های آن را از دست ندهید زیرا که بسیار لذت بخش و به یاد ماندی می باشد.

 

 

آبشار گلیوفرافوس (Gljúfrafoss) در ایسلند

 

 

یکی دیگر از آبشار های زیبا و دیدنی اروپا، آبشار گلیوفرافوس در کشور ایسلند می باشد. در زبان ایسلندی نام این آبشار به معنای دره عمیق با آبشار است. به دلیل اینکه این آبشار زیبا به داخل یک غار فرو می ریزد باعث شده استکه فضایی حیرت انگیز و مرموز در پیرامون آبشار ایجاد شود و چشم اندازی متفاوت به وجود آید. رفتن به این آبشار کار راحتی نیست. پس اگر با تور اروپا یا با خرید بلیط ارزان هواپیما به این کشور سفر کردید و قصد داشتید از این آبشار دیدن کنید بدانید که راه آسانی در پیش ندارید و باید برای رسیدن به آن مسیر سختی را بپیمایید که ارزشش را دارد.

 



نظرتان را بنویسید







منو