بازدید از جزایر قناری در برنامه تور اسپانیا




بازدید از ساحل پاپ کورن در تور اسپانیا

تور اسپانیا و بازدید از ساحل پاپ کورن در جزایر قناری

 

 

بازدید از جزایر قناری در برنامه تور اسپانیا

 

ساحل پاپ کورن در اسپانیا

 

در دنیا شگفتی‌های متفاوتی وجود دارند که همگان را جذب خود می‌کند. یکی از این مکان‌های شگفت‌انگیز ساحل پاپ کورن است. این ساحل مانند صحنه‌های فانتزی و خیالی می‌باشد که در جزایر قناری اسپانیا قرار دارد. اگر به دانه‌های شن و ماسه‌ی موجود در ساحل نگاه کنید متوجه شباهت بسیار آن با پاپ کورن می‌شوید. در برنامه تور اسپانیا بازدید از این ساحل را هم قرار دهید. در این مقاله سعی دارم شمارا با این جزیره‌ی شگفت‌انگیز آشنا کنیم.

 

 

ساحلی پوشیده از ذرت بوداده

 

اگر در فاصله‌ی دور به ساحل نگاه کنید متوجه تفاوتی خاص نخواهید شد. تنها تفاوت آن این است که کمی سفیدتر به نظر می‌رسد. اما هنگامی‌که نزدیک‌تر بشوید با ساحلی روبه‌رو خواهید شد که تاکنون ندیده‌اید. شن و ماسه‌ی آن به‌سان پاک کورن می‌ماند و نام‌گذاری ساحل نیز برگرفته از شکل ظاهری آن می‌باشد. مسیر سفر خود را در برنامه تور اسپانیا به سمت این ساحل شگفت‌انگیز هدایت کنید.

 

 

شهر زیبای کورالجو

 

این ساحل در شهر زیبای کورالجو و جزیره‌ی فرتونتورا وجود دارد که این جزیره رتبه‌ی دوم را در بزرگی در جزایر قناری دارد. شهرت ساحل به دلیل سفیدی بیش‌ازحد آن و شکل پاپ کورنی آن می‌باشد. در برنامه تور اسپانیا و بازدید از جزایر قناری، از این ساحل هم دیدن نمایید. با سفر به این جزیره می‌توانید عکس‌های زیبایی را به‌عنوان یادگاری ثبت کنید.

 

 

این پاپ کورن ها از کجا آمده‌اند؟

 

هنگامی‌که از نزدیک این ساحل را ببینید و دانه‌ها را لمس کنید قطعاً برایتان سؤال پیش می‌آید که چطور و چرا به این شکل هستند؟ جالب است بدانید خرده‌های مرجان سفید و تکه‌های آن علت به وجود آمدن پاپ کورن ها می‌باشد. جریاناتی مانند آب و عوامل دیگر سبب خرد شدن مرجان‌ها شده که به‌وسیله‌ی جزر و مد به ساحل کشیده شده است. این عوامل باعث شده است تا سنگ‌های مرجانی باگذشت زمان شسته شود و درنهایت به شکل پاپ کورن درآید. سنگ‌های سیاه آتش‌فشان به همراه این دانه‌های سفید جلوه‌ی زیبایی را برای بازدیدکنندگانی که با تور اسپانیا به ساحل سفرکرده‌اند، فراهم می‌کند.

 

 

ساحل پاپ کورن، بهشت کاربرانِ اینستاگرام

 

این ساحل در بخش غربی کورالجو قرار دارد که منظره‌ی زیبای آن عده‌ی زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند. شما می‌توانید با تور اسپانیا به این ساحل سفرکرده و از شنا کردن و تماشای منظره‌ی زیبای آن لذت ببرید. به دلیل برجسته بودن این دانه‌ها راه رفتن، نشستن و دراز کشیدن روی سنگ‌ها کار آسانی نیست. این ساحل خیلی جزء سواحل تفریحی محسوب نمی‌شود اما با حضور در آنجا می‌توانید عکس‌های بسیار زیبایی را ثبت کنید که تابه‌حال نگرفته‌اید. گردشگران بیشتر به دلیل زیبایی ساحل و تماشای منظره جذب آن می‌شوند چراکه ساحل پاپ کورنی مناسب برای تفریح کردن نمی‌باشد.

 

 

اینستاگرام باعث شهرت این ساحل شد

 

این ساحل مدت‌هاست که وجود دارد و به این شکل و شمایل است و مردم محلی تائید کننده‌ی این موضوع می‌باشند اما به‌تازگی شهرت بسیاری پیداکرده است. همان‌طور که می‌دانید صفحات مجازی و اینستاگرام باعث آگاهی بخشیدن به مردم در سرتاسر جهان می‌باشند که در این مسئله هم صدق می‌کند. پیش‌تر توریست‌های کم‌تری به این ساحل رفته و از آن آگاه بودند. اما روزبه‌روز متقاضیان تور اسپانیا به این ساحل بیشتر و بیشتر می‌شود. شما می‌توانید پیش از خرید تور اسپانیا تصاویر آن را در اینستاگرام و صفحات مجازی مشاهده کنید. با انتشار تصاویر از این ساحل زیبا افراد بسیاری تصمیم سفر به جزیره را گرفتند تا آن‌ها هم بتوانند عکس‌های زیبایی بگیرند.

 

 

جمع‌بندی کنیم؟

 

جزایر قناری یکی از جذاب‌ترین و پربازدیدترین مکان‌های گردشگری اروپا است. اگر این بار قصد انتخاب تور اسپانیا را داشتید، از جزایر قناری و ساحل پاپ کورنی غافل نشوید.

 


برای مشاهده آفرهای تور اسپانیا کلیک کنید!




نظرتان را بنویسید







منو