تور دور دنیا به 8 شهر برتر گردشگران




8 شهر برتر گردشگران

تور اروپا و دور دنیا

 

 

تور دور دنیا به 8 شهر برتر گردشگران

 

این روزها حرف از سفر که می شود با پیشنهادات مختلفی مواجه می شویم، شروع فصل تابستان، تعطیلات، مناسب بودن آب و هوا و نیاز طبیعی هر انسان برای برای سفر کردن، بهانه های اقدام برای یک برنامه ریزی اصولی سفر است. بهتر است برنامه سفر از پیش تعیین شده باشد، این امر مستلزم داشتن اطلاعات کافی از مقصد و آمادگی کامل در مقابل مسائل قابل و غیر قابل پیش بینی در سفر است.

 

 

قبل از سفر آگاهی کسب کنید!

 

مقصد خود را تعیین کنید و در صورت نداشتن هیچ گونه پیش فرضی، اطلاعات درباره ی محل مورد نظر خود کسب کنید، با شرایط اقلیمی، مردمان محلی، آداب و رسوم رایج، قوانین توریستی رایج در کشور، مکان های تفریحی و تاریخچه ی مقصد خود آشنا شوید.

 

نسبت به  خوراک کشور مقصد بدانید. مسئله ی غذا در سفر یکی از موارد مهم است و بعد ها خاطره انگیز خواهد شد.

بسیاری از کشورها غذاهای دریایی سرو می کند، برخی گوشت خوار هستند و بعضی هم اهل غذاهای کم یاب و عیب هستند که ممکن است با ذائقه ی ایرانی هماهنگی نداشته باشد.

سفر به محض شروع لوح نانوشته ای است که با کیفیت گذراندن اوقات خوب یا بد پر می شود. این به توریست بستگی دارد که چگونه سفر را بگذارند، از جاذبه ها لذت ببرد، تجربه کند، درس بگیرد و در نهایت زندگی را بهتر پیش ببرد.

 

 

شهرهای پیشنهادی برتر دنیا برای سفر

 

میخواهیم از شهرهای برتر دنیا صحبت کنیم، شهر هایی که به یکبار رفتن که هیچ، بارها بارها سفر کردن می ارزند. برای یک انسان بالغ مهم است که بداند به کجا می رود، چگونه باید برود، از چه تورهای اروپا، آسیا و آفریقا استفاده کند، از چه طریق و چه زمانی بلیط هواپیما رزرو کند. در این مقاله  شما را به خواندن اطلاعات مختصری از شهرهای پیشنهادی برای سفر دعوت میکنیم.

 

سفر به دبی – تور دبی

 

دبی، شهری در دل کویر خشک و بی آب، با برنامه ریزی های بلند مدت عمرانی و اقتصادی تبدیل به پدیده ای شگفت انگیز از لحاظ مدرنیته، گردشگری و تجارت جهان یشده است. دبی، هم آسیاست، هم اروپاست و هم آمریکاست. خلیج عرب نشینی که با جاذبه های تفریحی و تجاری تبدیل به قطب کسب و کار و توریستی دنیا شده است.

 

برای جزئیات بیشتر در مورد دبی بخوانید: شهرهای برتر توریستی 2019 - سفر به دبی

 

سفر به کیپ تاون – تور آفریقای جنوبی

 

کیپ تاون از آن دسته از شهرهایی است  که همانند زمردی می درخشد، این خاصیت آفریقای جنوبی است. کیپ تاون دومین و بزرگترین شهر آفریقای جنوبی بعد از ژوهانسبورگ است. سفر به کیپ تاون جزو سفرهای خاص و مثال زدنی برای ماجراجویی های بومی و مدرن مثل کویرگردی، گشت و گذاردر شهر و مراکز تفریحی و خرید، بازدید از بقایای تاریخی و لمس حس و حال متفاوت آفریقاست.

 

 

سفر به مراکش - تور مراکش

 

به مراکش که می رسیم، نمی دانیم از کجای این دیار پر رمز و رازشروع کنیم. توریست در شهرهای پر جاذبه ی مراکش شگفت زده می شود. شهر های رباط ، کازابلانکا، مراکش ، فاس و شفشاون با جذابیت های تاریخی و طبیعی برای ایجاد یک تغییر در نوع سفرهای کلیشه ای است. آن قدر موقعیت تفریحی مثل صحرا گردی ، تماشای معماری مراکشی، مشاهده ی آداب و رسوم و تعامل با مردمان عرب –فرانسوی است. اگر قبل از سفر به مراکش تورهای مختلف را بررسی نکنید و بدون برنامه ریزی قبلی به مراکش بروید، یک جورهایی بلیط هواپیما خود را از دست داده اید. پس با مثل یک توریست آگاه و مطلع به مراکش جذاب سفر کنید.

 

 

سفر به بیروت - تور لبنان

 

در کشوری که برای سال های طولانی تحت شعاع درگیری های سیاسی و تحولات منطقه ای بوده است، جای شگفتی دارد که به عنوان یکی از شهرهای توریستی دنیا در صدر جدول قرار بگیرد. کشوی که پنج نقطه تحت نظارت و حمایت یونسکو را در خود دارد، فرهنگی ترکیب شده با عرب و اروپا در خیابان ها و مردم در بخش غربی شهر بیروت دیده می شود. عروس خاورمیانه در کنار مدیترانه خو ش می درخشد. غذاهای پر ادویه و خوش طعم لبنانی و سالاد تبوله بیروت را خواستنی کرده است. بیروت یکی دیگر از سفرهایی است بعد از آن دوباره قصد رزرو بلیط هواپیما و رفتن به آنجا را میکنید.

 

 

سفر به ژوهانسبورگ – تور آفریقای جنوبی

 

به یکی دیگر از جواهرات آفریقای جنوبی می رسیم، ژوهانسبورگ یکی از بزرگترین شهرهای آفریقای جنوبی است  و هم از لحاظ تجاری و گردشگری نمره بالایی دارد. فرهنگ این شهر ترکیبی از آفریقایی – آلمانی است. تاریخچه بسیار غنی و گذشته ی پر رنگی دارد. موزه ی آپارتاید یکی از مکان های دیدنی است. ژوهانسبورگ شهر یاد بود از نلسون ماندلا و رستوران های سبک بوهمی است. شهری متفاوت برای توریست هایی متفاوت !     

 

 

 سفر به قاهره – تور مصر

 

تقریبا همه ی ما با اسم مصر و قاهره آشنا هستیم ، تاریخ کهن این کشور و رتبه ی بالا ی آن در زمینه  توریست و گردشگری تاثیر چشمگیری در شهرت و اقتصاد این کشور داشته است.حمل ونقل در شهر آفتابی قاهره تقریبا ارزان است و همه جور ملیت در شهر دیده می شود، ارتباط مردم در قاهره دوستانه و صمیمی است و احساس غربت به شما دست نمی دهد. نکته جالب اینکه علاوه بر جذابیت های توریستی مثل اهرام ثلاثه که از معروفتری آن هاست، فرصت های شغلی بسیاری هم در قاهره وجود دارد. خاصیت تمام کشورهای آفریقا بومی گری در کنار صنعت و منابع ارزشمند اقتصاد دنیاست. سفر به قاهره، سفر به زمان است. تنها بلیط هواپیما تهیه نمی کنید بلکه بلیط سفر در ماشین زمان را هم رزرو کرده اید!

 

 

 سفر به دوحه – تور قطر

 

یکی دیگر از کشورهای خاورمیانه که در طی بیست سال گذشته پیشرفت سریعی از لحاظ تکنولوژی، صنعت و تجارت داشته است. یکی از ورودی و خروجی های مهم دنیا از گیت فرودگاه Hamed International Airport  باز می‌شود. ایرلاین قطر یکی از بزرگترین  شرکت ها یی هواپیمایی دنیاست. قطر یکی از ثروتمند ترین کشورهای کره زمین است. طبیعت جغرافیایی قطر خشک و بدون گیاه است و بیشتر مردم در شهر زندگی می‌کنند آسمان خراش ها شهر را مشابه دبی ساخته است. هتل ها و رستوران ها بسیار مدرن و با شکوه هستند. اگر قصد سفر به بیابان عرب نشین در مدرنیته کامل و هیجان انگیز خاورمیانه ای هستید، هر چه زودتر برنامه  سفر خود را مشخص  و بلیط هواپیما خود را رزرو کنید.

 

 

سفر به نایروبی – تور کنیا

 

در همه ی فیلم های مستند و سفرنامه ها کنیا به عنوان گوهری در آفریقا شناخته شده است. نایروبی پایتخت کشور کنیا مرکز تجارت های کلان و جایگاه یکی از بزرگترین بازارهای بورس جهان و محل سازمان متحد محیط زیست در غرب آفریقا است. حیات وحش، سافاری، صحرا گردی، مشاهده ی زندگی شیر و زرافه و تابش ماه کامل بر بالای بیابان های عجیب نایروبی فقط بخشی از جذابیت های هیجان انگیز کنیا است. کنیا توریست ماجراجو می‌طلبد.

 

منبع: Cvent



نظرتان را بنویسید







منو