بلیط هواپیمایی هایی که در رده گران ترین ها هستند!




بلیط هواپیمایی هایی که در رده گران ترین ها هستند!

پرواز خارجی سام سیر

 

 

بلیط هواپیمایی هایی که در رده گران ترین ها هستند!

 

در دنیای امروزی هواپیماهایی در همه ی کره ی خاکی وجود دارند که برای یک پرواز خارجی چند ساعته زندگی پر از تجملات و راحتی را برای مسافران خود فراهم میکنند. برای مثال اتاق های لاکچری و سرو خاویار جزو یکی از خدمات معمولی این ایرلاین ها است.

 

 

۱.هواپیمایی الاتحاد، پرواز نیویورک به ابوظبی


هواپیمایی الاتحاد که به سوپرلوکس ترین خط هوایی معروف است برای پرواز نیویورک-ابوظبی به یک ایرلاین بی نقص تبدیل شده است. این هواپیمایی برای حداکثر 2 مسافر خود امکانات باورنکردنی را فراهم کرده است که عبارتند از اتاق خوابی با یک تخت 2 نفره،سالن بزرگ،حمام اختصاصی و ... .
به همین دلیل پرواز خارجی نیویورک – ابوظبی گران ترین بلیط هواپیما در تمام تاریخ است. همچنین  خدماتی که این ایرلاین به مسافران فرست کلاس خود ارائه میدهد باعث شده که الاتحاد مجلل ترین هواپیمایی در دنیا باشد.

 

 

۲.هواپیمایی لوفت هانزا، پرواز نیویورک به هنگ کنگ


 لوفت هانزا که در کشور آلمان قرار دارد به عنوان بزرگترین هواپیمایی قاره اروپا شناخته میشود، لوفت هانزا به 78 کشور پرواز دارد.از جمله امکاناتی که این ایرلاین در اختیار مسافران خود قرار میدهد عبارت اند از: صندلی هایی با امکان تبدیل به تخت ، تهویه هوای قوی، میز آرایش و منوی ویژه غذا و... . این امکانات باعث شده تا هواپیمایی لوفت هانزا رتبه دوم گران ترین بلیط هواپیما را داشته باشد.

 

 

۳.هواپیمایی امارات، پرواز لس آنجلس به دبی


هواپیمایی امارات در شهر دبی ، برای مسافرانی که در پرواز خارجی فرست کلاس هستند، منوی ویژه ای برای غذا،صندلی هایی که بسیار راحت هستند و با یک دکمه به تخت خواب تغییر میکنند تدارک دیده است.تمامی این امکانات درسوییت های خصوصی ارائه میشوند.
این ایرلاین با یک حمام بی نظیر با آب گرم و میزی پر از خوراکی در پروازی 16 ساعته از مسافران خود پذیرایی میکند
فراموش نکنید که بلیط هواپیما در این پرواز قیمتی سرسام آور دارد.

 

 

۴.هواپیمایی کاتای پاسیفیک، پرواز نیویورک به هنگ کنگ


بزرگ ترین ایرلاین هنگ کنگ هواپیمایی کاتای پاسیفیک است که در بیش از 200 مقصد در 50 کشور دنیا به مسافران خود خدماتی را ارائه میدهد.
در پرواز نیویورک به مقصد هنگ کنگ که با بویینگ 777 انجام میشود امکانات ویژه ای را برای سرنشینان این هواپیما تدارک دیده است. این هواپیما دارای هدفون هایی است که باعث کاهش بسیار زیاد سر و صدا میشود این هدفون ها در سوییت های مخصوص با مانیتور لمسی قرار گرفته است.این ایرلاین در رتبه چهارم گرانترین بلیط ها قرار دارد.

 

 

۵.هواپیمایی الاتحاد، پرواز لس آنجلس به ابوظبی


هواپیمایی الاتحاد که در پرواز خارجی نیویورک-ابوظبی رتبه اول را داشت حالا در پرواز لس آنجلس به ابوظبی نیز رتبه پنجم گرانترین بلیط هواپیما را کسب کرده است. این ایرلاین منتخب ثروتمندترین افراد دنیا است!جالب است بدانید که مسافران این پرواز میگویند که هزینه ای که بابت خدمات پرداخت میکنیم در مقابل خدماتی که دریافت میکنیم مبلغ زیادی نیست.

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

 

۶.هواپیمایی کره، پرواز نیویورک به پکن


هواپیمایی کره جزو بهترین های قاره آسیا به شمار میرود.قیمت بلیط هواپیما ی فرست کلاس نیویورک – پکن برای کسانی که عاشق تجملات و خرج های اضافی هستند حدود 27000دلار است که در رتبه ششم گرانترین ها قرار دارد.

 

 

۷.هواپیمایی سوئیس، پرواز نیویورک به سنگاپور


هواپیمایی سوئیس در سال 2002 فعالیت خود را آغاز کرد. پرواز خارجی نیویورک به مقصد سنگاپور،در مقابل تمامی خدمات و امکاناتی که در اختیار مسافران خود قرار می دهد از جمله کابین های لاکچری با مانیتور اختصاصی،تخت خواب و... مبلغی نزدیک به 23000دلار دریافت میکند.

 

 

۸.هواپیمایی ویرجین آتلانتیک، پرواز نیویورک به سنگاپور


این ایرلاین با پرواز خارجی نیویورک به مقصد سنگاپور درهای جدیدی را به روی تجملات باز کرده است
صندلی های تخت خواب شو، مانیتورهای اختصاصی، و یک منوی ویژه غذایی با عالی ترین کیفیت از جمله خدمات این ایرلاین است.



نظرتان را بنویسید







منو