اطلاعات عمومی کشور چین




 

اطلاعات عمومی کشور چین

 

تور چین سام سیر

 

جمهوری خلق چین یکی از پرجمعیت‌ترین و وسیع‌ترین کشورهای جهان است که در شرق آسیا واقع‌شده است. نام این کشور از خاندان سین گرفته‌شده که زمانی بر چین حکومت می‌کرد. علاقه‌مندان به خرید بلیط خارجی برای تور چین باید بدانند که این کشور به‌عنوان پرجمعیت‌ترین کشور جهان بیش از یک میلیارد و ۴۱۷ میلیون نفر سکنه دارد. این کشور با وسعتی حدود ۹.۶ میلیون کیلومتر بعد از روسیه، کانادا و امریکا، چهارمین کشور وسیع دنیاست. شما می‌توانید با ترفندهایی برای تور چین، بلیط ارزان هواپیما خریداری کرده و به این کشور شگفت‌انگیز سفر کنید.

 

 

آب‌وهوای چین

 

چین دارای آب و هوایی متفاوت است به صورتی که مناطق جنوبی دارای آب و هوایی استوایی و مناطق شمالی آن دارای آب و هوایی شمالی است. شمال چین تابستان‌های گرم و سوزان و زمستان‌های به‌شدت سردی دارد. اما آب‌وهوای جنوب چین معتدل و مرطوب است که هر چه به سمت شمال و غرب پیش برویم هوا خشک‌تر می‌شود. مناسب‌ترین فصل‌ها برای خرید تور چین یا بلیط خارجی سفر به این کشور، فصل‌ بهار و پاییز است. اما بیشتر توریست‌ها در اواسط تابستان برای سفر به مناطق شمالی چین که در اکثر فصل‌ها دارای سرما و یخبندان شدیدی است، اقدام به خرید بلیط خارجی چین می‌کنند.

 

 

گردشگری چین

 

این کشور با جاذبه‌های گردشگری بسیاری که دارد توانسته توریست‌های زیادی را به خرید تور چین و بازدید از این کشور ترغیب کند. ازجمله آثار باستانی چین می‌توان به موزه یادبود قتل‌عام نانجینگ، دیوار چین، شهر ممنوعه، جشنواره یخ و برف هاربین، شهر لی جیانگ، غارهای ژیجین، کوه چان بای شان، گویلین، پارک ملی سانچینگ شان، راه آهن چینگهای، هاینان، تبت، کوه تای، پارک ملی دره ۹ روستا، کاخ پوتالا و کاخ تابستانی قدیمی اشاره نمود. اگر شانس خرید بلیط ارزان هواپیما را پیدا کردید سفر به این کشور پر از عجایب را از دست ندهید.

 

 

جغرافیای چین

 

همان‌طور که می‌دانید این کشور در شرق قاره آسیا قرار دارد و در قالب تک‌حزبی توسط حزب کمونیست چین اداره می‌گردد. پکن به‌عنوان دومین شهر پرجمعیت چین، پایتخت این کشور می‌باشد. چین پهنه‌ی وسیعی از آسیای مرکزی و خاوری را در برگرفته است. با خرید تور چین لذت سفر در این کشور پهناور را به خود هدیه دهید.

 

 

تاریخ چین

 

با توجه به تحقیقات باستان شناسان از ۲.۲۴ میلیون تا ۲۵۰ هزار سال پیش انسان‌های نخستین در چین زندگی می‌کردند. فسیلی از انسان‌های مربوط به ۶۸۰ تا ۷۸۰ هزار سال پیش در غاری نزدیک پکن کشف‌شده است. تعدادی از محققان بر این باورند که از حدود سه هزار سال پیش قبل از میلاد شکل اولیه‌ی نوشتار در چین وجود داشته است.

 

بلیط خارجی سام سیر

 

زبان مردم چین

 

زبان ماندریان رایج‌ترین زبان مردم چین است. اما در هنگ‌کنگ، گوآنجو، ماکائو و سنگاپور زبان کانتونی رواج بیشتری دارد. به‌طورکلی چین دارای  ۲۲۹ زبان زنده دیگر نیز می‌باشد. شاید خرید بلیط خارجی ارزان برای تور چین ساده به نظر نرسد اما با ترفندهایی که در مقاله‌های مربوط به این موضوع بیان شده می‌توانید بلیط ارزان هواپیما به چین را تهیه‌کرده و با زبان‌های مختلف و عجیب مردم این کشور از نزدیک آشنا شوید.

 

 

مذهب در چین

 

در طول تاریخ این کشور تحت تأثیر مذهب‌ها و مکتب‌های گوناگونی قرارگرفته است اما تائوئیسم مذهب اصلی مردمان چین است. سایر افرادی که به این مذهب اعتقادی ندارند، آیین بودائی، مسیحیت و یا اسلام را به‌عنوان دین خود برگزیدند.

 

امیدوارم با خرید تور چین و یا خرید بلیط ارزان هواپیما به این کشور باستانی که قدمتی ۳۰۰۰ ساله دارد سفر کنید و از بخش‌های جذاب این سرزمین دیدن کرده و از آداب‌ورسوم متنوع و فرهنگ و سنت غنی این کشور در طول سفر خود لذت ببرید.

 

 

 



نظرتان را بنویسید







منو