همه‌چیز درباره مالدیو




 

همه‌چیز درباره مالدیو

 

 

بلیط خارجی سام سیر

 

به جرات می‌توان گفت جزایر مالدیو آرام‌ترین نقطه روی کره زمین بوده که آب‌های فیروزه‌ای و ساحل زیبایش هرساله تعداد زیادی از گردشگران را به سمت خود می‌کشاند. در بین تورهای آسیایی، تور مالدیو از محبوبیت خاصی برخوردار است. بدون شک پس از خواندن این مقاله به خرید بلیط هواپیما برای سفر به این مقصد جذاب ترغیب خواهید شد.

 

 

مالدیو کجاست

 

 

این کشور که از جزایر کوچکی تشکیل‌شده است با کشورهای هند و سریلانکا همسایه است. از جاذبه‌های گردشگری این کشور کوچک می‌توان به دریاچه‌هایی زلال و فیروزه‌ای با عمق کم، ساحلی پوشیده شده از شن‌های سفید، قایق‌سواری با قایق‌های تفریحی، ورزش‌های آبی، هواپیماهای دریایی، موزه ملی، کاخ ریاست جمهوری و بازارهای محلی اشاره کرد. خرید بلیط خارجی این کشور توسط گردشگران، تحولات عظیمی را در اقتصاد این کشور به وجود آورده است. شما می‌توانید با خرید تور مالدیو از تمامی این جاذبه‌های هیجان‌انگیز لذت ببرید.

 

 

 

زمان مناسب برای سفر به مالدیو

 

 

ماله که یکی از شهرهای کشور مالدیو است حدوداً ۶ ساعت از تهران فاصله داشته و اختلاف ساعت آن با ایران حدود یک ساعت و نیم است. مناسب‌ترین زمان برای خرید تور مالدیو ماه‌های نوامبر تا آوریل می‌باشد، پس بهتر است در این ماه‌های سال برای رزرو بلیط هواپیما و یا خرید بلیط خارجی سفر به این کشور اقدام کنید. آب‌وهوای مالدیو در تمام طول سال گرم و شرجی بوده و آوریل گرم‌ترین ماه و دسامبر سردترین ماه سال در این کشور است.

 

 

 

اطلاعات عمومی مالدیو

 

 

کسب اطلاعات اولیه در مورد هر کشوری قبل از خرید بلیط هواپیما و سفر به آن کشور امری ضروری است. اگر شما تور مالدیو را خریداری کرده‌اید و یا به دنبال تهیه بلیط خارجی این کشور هستید باید بدانید که پایتخت این کشور شهر ماله است و مردم مالدیو به زبان دیوهی که نزدیک به زبان سریلانکایی است صحبت می‌کنند. واحد پول این کشور روفیا بوده و مردمی مسلمان دارد. دین مردم مالدیو قبل از مسلمان شدن بودایی بوده و از نظر فرهنگی تحت تاثیر هندی‌ها هستند. این کشور دارای یک فرودگاه بین‌المللی است که در شهر ماله قرار دارد و خریداران بلیط هواپیما پس از فرود آمدن در خاک این کشور باید با هواپیماهای آبی و قایق مسیر فرودگاه تا هتل را طی کنند.

 

متاسفانه تغییرات آب و هوایی جهان و بالا آمدن سطح دریا باعث از بین رفتن تدریجی تپه‌های کوچک و جزایر مرجانی این کشور می‌شود به همین دلیل بیشتر گردشگران سعی دارند با تهیه بلیط خارجی زودتر به مالدیو سفرکرده و از زیبایی‌هایش به طور کامل بهره ببرند.

 

این کشور در روزهای جمعه و شنبه تعطیل است. نکته جالب در مورد این کشور که خیلی از خریداران بلیط خارجی را متحیر ساخته است، برگه‌ای است که هنگام ورود به این کشور باید امضا کنند. طبق قوانین قیدشده در این برگه، گردشگران باید تابع قوانین اسلامی باشند به طوری که همانند ایران در جزایر مالدیو گوشت خوک و الکل سرو نشده و به فروش هم نمی‌رسد. از نظر پوششی هم پوشیدن لباس‌های خیلی باز و نازک در کنار ساحل ممنوع بوده و برای شنا باید از مایوهای پادار و بلند و یا تی‌شرت استفاده شود. اما گردشگران می‌توانند برای غواصی لباس دلخواه خود را پوشیده و از مناظر زیبای زیرآب لذت ببرند. این نکته را نیز از یاد نبرید که در این کشور مسلمان باید قسمت‌های شانه و ران‌ها هنگام عبور و مرور در سطح شهر پوشیده باشد.

 

امیدواریم با خرید بلیط خارجی مالدیو، سفری رویایی و به‌یادماندنی را در جزایر این کشور تجربه کنید و بافرهنگ و آداب‌ورسوم مردم مالدیو بهتر آشنا شده و اوقات خوشی را در کنارشان سپری کنید.



نظرتان را بنویسید







منو