آشنایی با مناطق گردشگری در آفریقای جنوبی (بخش دوم)




مناطق گردشگری در تور آفریقای جنوبی

خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

 

جاذبه های گردشگری در تور آفریقای جنوبی

 

آفریقا سرزمینی پهناور است که دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری می‌باشد. برخی از این جاذبه‌ها در آفریقای جنوبی قرارگرفته است که همین موضوع سبب شده تا سالانه هزاران گردشگر با تهیه تور آفریقای جنوبی  و پرواز خارجی به این بخش از آفریقا سفر کنند تا این جاذبه‌های طبیعی را از نزدیک نظاره‌گر باشند.

 

در این منطقه از جهان تنوع زیستی زیادی وجود دارد که دیدن و آشنایی با آن‌ها خالی از لطف نیست. آفریقای جنوبی با داشتن صخره‌های مرجانی فوق‌العاده، دشت‌های گرم طلایی که به ساوانا شهرت دارند، سواحل زیبا، رودخانه‌های خروشان که برای علاقه‌مندان به قایق‌سواری در این نوع آب‌ها عالی به نظر می‌رسد و هم‌چنین داشتن مکان‌هایی فوق‌العاده برای غواصی که در این  مکان‌ها امکان شنا کردن با کوسه‌ها برای غواصان فراهم می‌شود به یک منطقه گردشگری عالی برای مسافرانی که علاقه دارند تا با تهیه تور آفریقای جنوبی و خرید بلیط هواپیما به سفری متفاوت بروند تبدیل‌شده است.

 

در ادامه به معرفی برخی از مناطق و جاذبه‌های گردشگری موجود در آفریقای جنوبی خواهیم پرداخت که همه‌ساله مسافران زیادی با تهیه تور آفریقای جنوبی و انجام پرواز خارجی برای دیدن آن‌ها به این منطقه سفر می‌کنند.

 

 

کیپ تاون

 

این شهر که ازنظر جمعیتی دومین شهر آفریقای جنوبی به‌حساب می‌آید از زیباترین و خاص‌ترین شهرهای دنیا نیز می‌باشد. گردشگران زیادی برای دیدن زیبایی این شهر از نزدیک با تهیه تور آفریقای جنوبی و خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر می‌کنند.

 

این شهر که در میان رشته‌کوه و دریا قرارگرفته است یعنی از یک‌سو به دریا ختم می‌شود و از سوی دیگ به رشته‌کوه همین امر سبب ایجاد یک منظره فوق‌العاده در این شهر شده است. یکی دیگر از خصوصیات این شهر داشتن چشم‌اندازی فوق‌العاده است که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. همه‌ساله مسافران زیادی برای بازدید این شهر با تهیه تور آفریقای جنوبی و انجام پرواز خارجی به این منطقه می‌آیند.

 

مردمی که در این شهر ساکن هستند ازنظر فرهنگ دارای چندین گروه متفاوت هستند که این امر سبب شده تا برای مسافرانی که به آشنایی بافرهنگ ملل مختلف علاقه‌مند هستند به یک مقصد عالی تبدیل شود که علاوه بر آشنایی بافرهنگ‌های مختلف ساکنان این منطقه از دیگر جاذبه‌های این شهر نیز دیدن کنند.

 

کوه تیبل و کوه لاینز هد از دیدنی‌ترین و جذاب‌ترین مناطق گردشگری این شهر زیبا می‌باشند که همه‌ساله گردشگران بسیاری برای دیدن آن‌ها با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این منطقه می‌آیند. پس درصورتی‌که قصد سفر به این منطقه رادارید حتماً از این دو جاذبه گردشگری دیدن کنید.

 

در دامنه‌ی شرقی کوه تبیل یکی از بهترین و بزرگ‌ترین باغ‌های گیاه‌شناسی دنیا بانام باغ گیاه‌شناسی کریستن بوش قرارگرفته است که همه‌ساله علاقه‌مندان زیادی به گل و گیاه برای دیدن کردن از این باغ گیاه‌شناسی با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی  به زیباترین شهر در آفریقای جنوبی یعنی کیپ تاون سفر می‌کنند.

 

از دیگر مناطق گردشگری در این منطقه می‌توان از شبه‌جزیره کیپ پوینت نام برد که از تنوع جانوری و گیاهی بسیاری برخوردار است. یکی از حیوانات جالبی که در این منطقه می‌توان آن را دید پنگوئن است. برای دیدن این حیوان باید به سواحل فالس بی سفر کنید. البته تعدادی از این پنگوئن‌ها در ساحل بولدرز هم سکونت دارند.

 

برای دیدن غروب آفتاب در انتهای روز که منظره‌ای فوق‌العاده زیبا است می‌توانید از اسکله‌های ویکتوریا و آلفرد استفاده کنید.



نظرتان را بنویسید







منو