افزایش کیفیت سفر کاری




 

افزایش کیفیت سفر کاری

بلیط هواپیما سام سیر

 

بهبود کیفیت سفرهای کاری

 

معمولاً افراد برای امور اداری، کاری و مأموریت از شهری به شهر دیگر و از کشوری به کشوری دیگر سفر می‌کنند. در این میان اکثر افراد با خرید بلیط خارجی یا داخلی سعی در صرفه‌جویی زمان خوددارند. در این مواقع مهم‌ترین مسئله برای یک کارمند صرف هر چه کمتر زمان است. پس با خرید بلیط هواپیما زمان را از دست نمی‌دهد و به‌سرعت به مقصد می‌رسد. در این میان افرادی هستند که مدام در حال مأموریت و سفر هستند. این افراد به‌خوبی می‌دانند که برای صرف زمان کمتر چه‌کارهایی را باید انجام دهند. در این مقاله می‌خواهیم به راهکارهایی برای افزایش کیفیت سفر و صرف هر چه کمتر زمان بپردازیم پس با ما همراه باشید.

 

 

تهیه دو چمدان

 

اگر زیاد به مأموریت می‌روید بهتر است که دو چمدان تهیه کنید و در هرکدام وسایل موردنیاز شخصی خود اعم از مسواک، لباس راحتی، مسواک، جوراب و... بگذارید. از چمدان دوم می‌توانید زمانی که بلیط خارجی یا داخلی برگشت شما از سفر اول با بلیط هواپیما رفت سفر بعدی شما دارای فاصله زمانی کمی هست استفاده کنید. در این مواقع لباس‌های کثیف و نشسته سفر قبل  را در منزل گذاشته و چمدان آماده و تمیز دوم را برای سفر بردارید.

 

 

محل اقامت ثابت

 

مسافران سفرهای کاری باید محل اقامت ثابت برای هر مقصد خود داشته باشند. اگر هزینه رزرو هتل با خودتان است و نه با شرکت بهتر است متناسب با بودجه خود از یک هتل مناسب بهره ببرید. حتماً در انتخاب هتل خود دقت فرمایید تا سری بعد هم از همان هتل برای اقامت استفاده نمایید. در این صورت وقت کمتری از شما گرفته می‌شود. اگر هزینه هتل شما با شرکت است حتماً پیش از رزرو از بودجه باخبر شوید و سپس اقدام به یافتن هتلی مناسب در مقصد کنید. معمولاً هتل‎ها به مشتریان ثابت خود تخفیفات و سرویس ویژه می‌دهند که می‌تواند در کیفیت سفر شما تأثیر مهمی بگذارد. پس به‌جای عوض کردن مدام هتل تنها از یک هتل برای اقامت خود استفاده کنید.

 

 

آژانس هواپیمایی

 

برای سفرهای خارجی که نیاز به ویزا دارد برای صرف زمان کمتر بهتر است برای خرید بلیط هواپیما از یک آژانس هواپیمایی معتبر استفاده کنید. البته خرید بلیط خارجی یا داخلی هواپیما در آژانس‎های هواپیمایی گاهی منجر به خرید بلیط ارزان هواپیما نیز می‌شود. مخصوصاً برای افرادی که برای سفر کاری با هزینه شخصی به خارج از کشور می‌روند خرید بلیط ارزان هواپیما در تعداد سفرهای زیاد بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

 

پیشنهاد ما این است که حتماً برای خرید بلیط داخلی یا خارجی از یک آژانس هواپیمایی بهره ببرید زیرا آشنا بودن با کارشناسان  فروش یک آژانس هواپیمایی باعث افزایش سرعت در پیشرفت مراحل تهیه بلیط و ویزای شما می‌شود. از طرفی گاهی به دلیل خرید زیاد، ممکن است بتوانید از بلیط ارزان هواپیما بیشتر بهره ببرید و پیشنهادات بهتری داشته باشید. پیشنهاداتی که به مشتریان دیگر داده نمی‌شود.

 

پرواز مستقیم

 

برای تهیه بلیط هواپیمای سفرهای کاری باید به یاد داشته باشید که حتماً بلیط خارجی یا داخلی خود را با پرواز مستقیم خریداری کنید. هرچند که ممکن است پروازهای دارای توقف منجر به خرید بلیط ارزان هواپیما شوند اما باید در نظر داشته باشید که ممکن است به جلسه و امور کاری خود در زمان مشخص‌شده در مقصد نرسید. پس ریسک نکنید و حتماً بلیط خارجی یا داخلی مستقیم تا مقصد را تهیه کنید.

 

چک کردن زمان سفر

 

اگر قصد سفر کاری به خارج از کشور رادارید. حتماً پیش از خرید بلیط هواپیما و تنظیم سفر کاری خود تقویم آن کشور را چک کنید. اگر چک نکنید ممکن است در زمان تعطیلات رسمی به کشور مقصد بروید و نتوانید کارهای اداری خود را انجام دهید و مجبور به تقبل هزینه اضافی برای کنسل کردن بلیط هواپیما برگشت و رزرو هتل برای چند روز آینده شوید.

 

 



نظرتان را بنویسید







منو