برترین جاذبه‌های گردشگری اسپانیا (بخش دوم)




 

جاذبه‌های گردشگری اسپانیا

 

خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با  برترین جاذبه های اسپانیا

 

این کشور زیبا که در شبه جزیره ایبری و جنوب غربی اروپا قرار دارد با مساحتی حدود ۵۰۶ هزار کیلومتر مربع، عنوان چهارمین کشور بزرگ اروپا را به خود اختصاص داده است. این سرزمین به واسطه جاذبه‌های گردشگری فراوانی که دارد سالانه میزبان تعداد زیادی از گردشگرانی است که با خرید بلیط هواپیما و تور اسپانیا از گوشه و کنار دنیا برای بازدید به این کشور سفر می‌کنند. در این مقاله قصد داریم به ادامه معرفی جاذبه‌های اسپانیا بپردازیم. در نتیجه قبل از خرید بلیط خارجی اسپانیا بهتر است با خواندن این مقاله با مکان‌های پرطرفدار این کشور آشنا شوید.

 

سواحل کوستا دل سول

 

لقب آفتابی‌ترین مکان اروپا به سواحل کوستا دل سول به دلیل داشتن کیلومترها شن سفید و دریایی آرام، داده شده است. این ساحل برای گردشگرانی که به آفتاب گرفتن در ساحل علاقه دارند، به عنوان یک مقصد منحصربفرد تبدیل شده است. در تور اسپانیا آفتاب گرفتن در این سواحل رویایی را از دست ندهید.

علاوه بر سواحل کوستا دل سوا، از دیگر جاذبه‌های این منطقه می‌توان به شهر بازسازی شده مالاگا اشاره کرد. وجود این شهر در این منطقه باعث شده است که تعداد زیادی گردشگر با خرید بلیط هواپیما به این مکان سفر کنند.

از عوامل دیگری که در فروش بالای بلیط خارجی این منطقه تاثیر بسزایی داشته است، می‌توان به تفرجگاه‌های دریایی پورتو بانوس، زمین‌های گلف نووا اندلوسیا در ماربلا که به دره گلف معروف است و شهر کوچک و قدیمی موریش کاستیلو با خانه‌هایی سفید رنگ اشاره کرد.

 

 

خیابان لا رامبلا

 

این خیابان که در شهر بارسلونا قرار دارد بهترین مکان تابستانی برای خرید تور اسپانیا و تفریح و گذراندن تعطیلات در این کشور است. هنگامی که در یک عصر تابستانی در این بلوار طولانی که با درختان سبز تزئین شده است و بخش‌های مختلف مرکز شهر را به هم وصل می‌کند، قدم می‌زنید حس می‌کنید تمام ساکنان شهر بارسلونا شما را همراهی می‌کنند.

بخشی از این خیابان به میدان کاتالونیا وصل می‌شود که با درختان چنار، آراسته شده است. بسیاری از خریداران بلیط خارجی اسپانیا شیفته مغازه‌های گل ‌فروشی، پرنده‌ فروشی، کتاب ‌فروشی، رستوران‌ها و کافه‌های روباز این منطقه شده‌اند. حضور هنرمندان خیابانی، جو زنده‌تری را در این بلوار ایجاد کرده‌است و شور و نشاط خاصی را به این منطقه بخشیده است.

 

 

شهر قدیمی تولدو

 

این شهر که در بالای یک تپه گرانیتی قرار دارد از سه طرف توسط دره کوچک رودخانه تاقوس احاطه گردیده است. گردشگران تور اسپانیا می‌توانند در این شهر، نمای بسیار زیبایی از اطراف را نظاره‌گر باشند. هنگامی که با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر می‌کنید و در خیابان‌های باریک و نامتقارن و کوچه‌های قدیمی تولدو قدم می‌زنید، می‌توانید از نزدیک با مشاهده گذشته اسلامی و سبک معماری کلیساها، صومعه‌ها و بیمارستان‌ها شاهد تاریخچه مسیحی این شهر باشید. این شهر که در لیست میراث فرهنگی یونسکو قرار دارد به عنوان یک موزه سر باز، تاریخچه اسپانیا را به گردشگران نشان می‌دهد.

یکی از جاذبه‌های تولدو کلیسای جامع گوتیک می‌باشد که بسیاری از گردشگران برای بازدید از فضای داخلی زیبای آن، اقدام به خرید بلیط خارجی اسپانیا می‌نمایند.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به تولدو را دارید حتما از کلیسای سان توم و نقاشی‌های زیبای ال گرکو نیز دیدن کنید.

 

تور اسپانیا یکی از پرطرفدارترین تورهای خارجی بوده که به علت جاذبه‌های گردشگری فراوان و متنوع، بسیاری از بازدیدکنندگان را به خرید دوباره بلیط خارجی سفر به این کشور ترغیب می‌کند. اگر قصد دارید یک سفر رویایی و بیاد ماندنی را تجربه کنید و از مکان‌های دیدنی این کشور لذت ببرید همین الان برای رزرو یا خرید بلیط هواپیما به این مقصد پرطرفدار اقدام کنید و سفری خاطره‌انگیز را برای خود و خانوده‌تان به یادگار بگذارید.

 

 

 



نظرتان را بنویسید







منو