اتحاد هواپيمايي وان ورلد چيست؟




 

اتحاد هواپيمايي وان ورلد

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با اتحاد هواپيمايي وان ورلد

 

اتحاد هواپیمایی وان ورلد جزء سه اتحاد هواپیمایی بزرگ و مطرح دنیا از نظر مقدار مسافر مي باشد. اعضای این اتحاد با جابجایی بیش از ۵۲۷٫۹ میلیون مسافر در رتبه سوم بزرگ ترین اتحاد هواپیمایی دنیا قرار گرفته است.

این اتحاد هواپیمایی با هدف ارائه خدمات و سرويس دهي بهتر به مسافران تشكيل شده و در مسير صعودي در حال ادامه است. از جمله خدمات ارائه شده توسط این اتحاد مي توان به موارد زير اشاره كرد:

 ١. جابجایی آسان و راحت برای مسافرانی که با این اتحاد سفر می کنند.

٢. پشتيباني همه جانبه مسافران بدون در نظر داشتن شركت عضو در آن

٣. پشتيباني مسافران بابت تهيه بلیط ارزان هواپیما براي بلیط خارجی. 

٤. ارائه خدمات بیشتر در تهيه بلیط هواپیما

 ٥. ارائه خدمات و سرويس دهي ويژه و عالي  به مسافران وفادار و مسافراني كه زياد با اين اتحاد سفر ميكنند

٦. دسترسی به سالن های استراحت بیشتر و راحتتر براي مواقعي كه در برخي سفرهاي خارجي احتمال چند ساعت وقفه در فرودگاه وجود داشته باشد. 

اين اتحاد براي مسافرانی که بلیط هواپیما یشان را از ایرلاین های زيرمجموعه اتحاد وان ورلد تهیه می کنند شرايط ويژه اي از جمله سريع تر و راحت تر سوار شدن به هواپیما را در نظر دارد. مسافران در تهيه بلیط خارجی نيز اگر بلیط هواپیمای خود را از زير مجموعه هاي اين اتحاد تهيه نمايند، از اولویت در انتخاب صندلی هواپیما برخوردار خواهند بود و در مرحله چک-این نیز امتیازات ویژه ای خواهند داشت. از مهمترين اهداف اتحاد هواپیمایی وان ورلد راحت تر کردن فرآیندهای قبل از پرواز، تهيه بلیط هواپیما، تهيه بلیط خارجی و در نهايت راحت تر كردن شرايط سفر برای اعضای باشگاه مشتریان خود مي باشد.

اتحاد هواپیمایی وان ورلد انتخاب های ویژه ای برای خريد بلیط هواپیما اعم از بلیط خارجی و داخلي به مشتریان خود ارائه می کند. با برنامه پرواز مکرر (earn and redeem) این امکان برای مسافران وجود دارد که از تخفیف های ويژه اي برای خرید بلیط ارزان هواپیما بهره مند شوند. به طوری که به نسبت هزينه پرداخت شده بابت بلیط هواپیما، مزایای بسیار بیشتری دریافت می کنید.

اتحاد هواپیمایی وان ورلد سه رتبه متفاوت را براي مشتريان خود در نظر دارد كه با نام هاي یاقوت سرخ، یاقوت کبود و زمرد به رسميت شناخته مي شوند. هر مسافر با توجه به سابقه پروازها و تهيه بلیط چه بلیط خارجی و چه داخلي، در یکی از این سطوح قرار می گیرد. 

بهره مندي از مزایای این سه سطح نیاز به مقررات پيچيده و خاصي ندارد و تنها تعداد بلیط تهيه شده و سفرهاي رفته و مسافت سفرهای هر مسافر، مخصوصا در سفر هاي خارجي با تهيه بلیط خارجی كه مسافت طولاني تر است، مبنا قرار می گیرد. کلیه امتیازها و خدمات ویژه به مسافرانی ارائه می شود که با اعضای اتحاد هواپیمایی وان ورلد سفر می کنند و اينكه چه نوع بلیطی تهيه كنند در بهره مندي از سه سطح ذكر شده تفاوتي نميكند. براي مثال افرادي كه از بلیط ارزان هواپیما استفاده ميكنند هم، در صورتي كه تعداد سفر هايشان زياد باشد، و يا بليط خارجي و مسافت هاي طولاني را براي سفرهايشان با اعضاي اين اتحاد انتخاب كرده باشند، در يكي از اين سه سطح ياد شده قرار ميگيرند.

اتحاد هواپیمایی وان ورلد سعي در ارائه  بهترین تسهیلات رفاهی براي مسافران وفادار خود مي باشد. به اين منظور مسافران سطوح زمرد و یاقوت سرخ می توانند از سالن هاي استراحت واقع در فرودگاه هاي سرتاسر جهان استفاده كنند. تعداد اين سالن هاي استراحت حدود ٦٥٠ سالن است. مسافران در مدت زمان انتظار در فرودگاه برای استراحت به این سالن ها مراجعه مي کنند و از امکانات این سالن ها بهره مند مي شوند.

 

 



نظرتان را بنویسید







منو