حرفه ای ها چگونه با هواپیما سفر می کنند؟ (بخش دوم)




 

 

سفر حرفه ای با هواپیما

 خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

 

حرفه ای ها چگونه با هواپیما سفر می کنند؟ 

 

حرفه ای ها برای سفر به نکاتی که در زیر گفته می شوند دقت می کنند پس بهتر است شما نیز برای رفتن به سفر این نکات را بدانید.

اولین اقدام برای سفر رزرو بلیط است. برای خرید بلیط هواپیما دو راه وجود دارد: 1. خرید اینترنتی   2. خرید حضوری. اگر حرفه ای باشید حتما گزینه 2 را انتخاب می کنید.

 

برای خرید یا رزرو بلیط هواپیما به شکل اینترنتی چه مدارکی لازم است؟

 

آدرس ایمیل: برای اینکه بتوانید از سامانه ای که برای خرید بلیط هواپیما انتخاب کردید بلیط رزرو کنید بایستی ابتدا در آن عضو شوید. برای این کار شما به یک ایمیل احتیاج دارید تا در سامانه ثبت نام کنید.

مشخصات کارت ملی یا گذرنامه: برای رزرو بلیط هواپیما اگر به آژانس های هواپیمایی نیز بروید از شما کارت ملی یا گذرنامه برای ثبت اطلاعات شخص اتان میگیرند.( چه پرواز داخلی  چه پرواز خارجی) برای خرید اینترنتی نیز بایستی کد ملی خود را وارد کنید.دقت داشته باشید شماره ها را درست وارد کنید.

رمز دوم کارت عابربانک عضو شبکه‌ شتاب: برای خرید آنلاین در همه ی موارد نه تنها خرید بلیط هواپیما بایستی پرداخت اینترنتی انجام شود و برای این کار بایستی کارت عضو شتاب و رمز دوم داشته باشید. اگر رمز دوم ندارید  به راحتی با خودپرداز می توانید رمز دوم تهیه کنید.

 

قیمت بلیط هواپیما در پرواز داخلی و خارجی چگونه تغییر می‌کند؟

 

  یکی از عواملی که تقریبا همه ی مسافران برای خرید بلیط هواپیما مد نظر دارند قیمت آن است. بر روی قیمت بلیط هواپیما یکسری گزینه ها است که تاثیر می گذارند در ادامه این عوامل را برسی می کنیم.

مهمترین چیزی که بر روی قیمت خرید بلیط هواپیما تاثیر دارد کلاس های مختلف پرواز داخلی یا خارجی است. در کلاس های فرست کلاس، اکونومی و بیزنس قیمت ها فرق می کند. بعضی ایرلاین ها وجود دارند و فقط مختص اکونومی هستند و اصلا صندلی فرست ندارند.

 

کلاس‌های پروازی در ایرلاین‌های خارجی

 

فرست‌ کلاس (First Class): فرست کلاس یکی از گرانترین کلاس های پرواز داخلی یا خارجی است و افرادی که به هیچ عنوان قیمت خرید بلیط هواپیما برایشان مهم نیست می توانند این نوع کلاس پرواز را انتخاب کنند و از سفر خود لذت ببرند. صندلی این نوع کلاس های پرواز به شکل مبل راحتی تک نفره در یک فضای مجزا می باشد که این مبل راحتی به تخت نیز تبدیل می شود. دیگر ویژگی های فرست کلاس وجود پالش و پتوتمیز و اختصاصی است همچنین شامل تلویزیون خصوصی و اینترنت و ... نیز می شود و افراد با این امکانات در سفر سرگرم می شوند. درباره غذا و نوشیدنی ها باید بگویم که هر غذا و نوشیدنی ای که بخواهند می توانند از منو سفارش دهند. مهمانداران هواپیما نیز مدام به آنها سر میزنند و هر چیزی که می خواهند را فراهم می کنند. اما خرید بلیط هواپیما ی فرست کلاس حدودا 6 یا 10 برابر کلاس آکونومی است.

 

کلاس تجاری یا بیزینس (Business Class): هزینه خرید بلیط هواپیما برای کلاس بیزینس پرواز داخلی یا خارجی کمتر از فرست کلاس و گرانتر از اکونومی است. تفاوت این کلاس با فرست کلاس در این است که صندلی آن در کابین خصوصی نیست ولی آنها به راحتی تبدیل به یک تخت راحت می شوند زیرا که ردیف های موجود در آن کمتر است. غذای آن نیزبه این صورت است که شما می توانید از منو سفارش دهید و مهمانداران نیز به شما به خوبی میرسند. تلویزیون و اینترنت نیز دارد. برای خرید بلیط هواپیماا برای این نوع از پپرواز می توانید وارد سایت آژانس هواپیمایی سام سیر شوید.

کلاس عادی یا اکونومی (Economy Class): هزینه خرید بلیط هواپیما در کلاس آکونومی پرواز داخلی یا خارجی از همه ی کلاس ها پایین ترو مقرون به صرفه تر است. بیشترین تعداد مسافر در این کلاس ها جا می شوند. با امکانات این کلاس تقریبا همه آشنا هستند صندلی آن توسط شاسی ای کمی خوابیده می شود و دارای سینی سرو غذا در پشت صندلی جلویی است. درمورد غذا نیز بستگی به شرکت هواپیمایی دارد که غذا دارد یا نه، غذا ها یک مدل نهایتا دو مدل هستنید که آن هم بستگی به شرکت هواپیمایی دارد که غذا وجود دارد یا وجود ندارد. برخی شرکت ها برای پایین تر کردن قیمت بلیط هواپیما غذا را حذف می کنند. ناگفته نماند که ایرلاین هایی مانند لوفتانزا و ترکیش در این کلاس نیز امکانات خوبی ارائه می دهند.

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری سام سیر با تخفیف 8% بصورت انلاین، بر روی لینک خرید بلیط هواپیما کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو