لیست وسایل غیرضروری برای مسافرت




 

وسایل غیرضروری برای مسافرت

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با وسایل غیرضروری برای مسافرت

 

برای همه‌ی افراد تقریباً پیش‌آمده است که در طی مسافرت، یکسری از وسایلی که با خود حمل کرده‌اند حتی یک‌بار هم مصرف نشده است و تنها باعث سنگین شدن بارتان شده است. در بعضی موارد علاوه بر سنگینی بار موجب پرداخت مبلغ بیشتر به‌عنوان اضافه‌بار شده است( در زمان خرید بلیط هواپیما در رابطه با مقدار وزنی که مجاز به حمل آن هستید، اطلاعات کسب کنید).

جمع‌کردن وسایل موردنیاز در طول سفر و حمل نکردن بار اضافی یک هنر است که هرکسی آن را ندارد اما همه باکمی دقت می‌توانند به این هنر دست یابند. سبک سفر کردن ویژگی‌های خاص خود را دارد یکی از ویژگی‌های آن کم کردن هزینه‌ها است و دیگری نیز از سردرگمی در بار زیاد در طول پرواز داخلی یا خارجی جلوگیری می‌کند.

بار شما اگر سبک باشد می‌توانید باعث کم شدن هزینه‌ها شوید و یا حداقل با ایرلاینی سفر کنید که مبالغ اضافه‌بار آن کمتر باشد. در رابطه با هزینه‌های اضافه‌بار در هنگام خرید بلیط هواپیما سوال کنید یا خودتان از طریق اینترنت اطلاعات کسب کنید.

در اینجا تعدادی از وسایلی که در طول سفر به آن نیازی ندارید و باعث سنگینی بارتان در طول پرواز داخلی یا خارجی می‌شود را نام بردیم؛

 

   

سشوار

 

یکی از وسایلی که برخی افراد گمان می‌کنند که جزو واجبات سفر است، سشوار است. حمل سشوار باعث می‌شود که بارتان سنگین‌تر شود، پس از حمل  آن در طول پرواز داخلی یا خارجی خودداری کنید. همه‌ی هتل‌ها دارای سشوار هستند ولی اگر هم نداشتند می‌توانید با حوله‌ای کوچک موهایتان را خشک کنید.( در هنگام خرید بلیط هواپیما حتماً در رابطه مقدار بار قابل‌حمل اطلاعات کسب کنید)

 

 

 چند جفت کفش

 

از برداشتن چند جفت در طول پرواز داخلی یا خارجی خودداری کنید زیرا که موجب سنگینی بارتان می‌شود و خیلی هم استفاده نمی‌شود. درصورتی‌که ممکن است به کفش مجلسی نیاز پیدا کنید، یک جفت آن‌هم رنگ مشکی که به هر رنگ لباس ست می‌شود.

حتماً یک جفت کفش راحتی نیز به همراه داشته باشید. بنابراین بعد از خرید بلیط هواپیما زمانی که قرار است چمدانتان را ببندید دو جفت کفش یکی راحتی و یکی مجلسی بیشتر با خود حمل نکنید.

 

 

  وسایل شخصی نظافت

 

برخی از افراد وسایل غیرضروری که احتمال استفاده از آن‌ها یک درصد است را با خود حمل می‌کنند؛ وسایلی مثل: فوم ریش‌تراش، شامپو مو، ژل شست و شوی بدن، نرم‌کننده و... . این وسایل جای وسایل ضروری دیگر را اشغال می‌کنند. چون‌که مدت‌زمان سفر کم است، افراد در سفر تمام‌وقت خود را به گشت‌وگذار می‌پردازند و زمانی برای این کارها ندارند.

حال اگر فکر می‌کنید که این وسایل ضروری است سعی کنید سایز مسافرتی آن را تهیه کنید.( در هنگام خرید بلیط هواپیما از آوردن این وسایل به داخل هواپیما پرس‌وجو کنید یا می توانید مطالب مربوط به این موضوع را در سایت آژانس هواپیمایی سام سیر بخوانید)

 

 

  چند دست لباس

 

سعی کنید از آوردن چند دست لباس خودداری کنید و فقط تعداد لباس موردنیاز در طول پرواز داخلی یا خارجی را با خود همراه داشته باشید. نکته مهم این است که بعد از خرید بلیط هواپیما درباره‌ی آب‌وهوای مقصد اطلاعات کسب کنید تا لباس متناسب با آن شرایط آب‌وهوایی را با خود همراه داشته باشید.

 

 

  زیورآلات

 

از آوردن زیورآلات قیمتی در طول پرواز داخلی یا خارجی خودداری کنید زیرا باعث نگرانی شما می‌شود و ممکن است خدایی نکرده گم شود.

 

 

 غذاهای کنسروی

 

برخی افراد در سفرهای خارجی به دلیل اینکه ممکن است غذای آن محل با ذائقه اشان یکی نباشد با خود کنسرو حمل می‌کنند. اما پیشنهاد ما به شما این است به هرجایی که سفر می‌کنید حتماً از غذای محلی آنجا امتحان کنید.

 

 

ارز و پول نقد بیش از نیاز

 

حواستان باشد میزان ارزی که حساب کردید تقریباً نیاز‌تان می‌شود را با خود در طول پرواز داخلی یا خارجی حمل کنید. حداکثر میزان حمل ارز مجاز را در هنگام خرید بلیط هواپیما به شما می‌گویند؛ این مقدار 10 هزار یورو می‌باشد. اجازه خروج ارز نیز به همین مقدار است.

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری سام سیر با تخفیف 8% بصورت انلاین، بر روی لینک خرید بلیط هواپیما کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو