۱۰ شهری که باید به آن‌ها سفر کنید! (بخش اول)




 

شهرهایی که باید به آن‌ها سفر کنید.

 

بلیط ارزان هواپیما سام سیر

 

۱۰ شهری که باید به آن‌ها سفر کنید! (بخش اول)

 

در این مطلب 10 تا از زیباترین شهرهای جهان که در سال 2019 منتخب شدند و باید با خرید یک بلیط خارجی به دیدن آن‌ها بروید به شما معرفی می‌کنیم. هزینه خرید بلیط خارجی برایتان زیاد است؟ بهانه نیاورید! می‌توانید بلیط ارزان هواپیما پیدا کنید و سفر خود را شروع کنید.

 

اگر از آن دسته کسانی هستید که می‌خواهید سفر به دور دنیا را آغاز کنید اما به دلیل اینکه نمی‌دانید از کجا شروع کنید و در کجا به پایان برسید هنوز تصمیم خود را عملی نکرده‌اید، با ما در این بخش همراه باشید.

 

 

1- استانبول، شهری زیبا در ترکیه

 

شهر استانبول تحول زیادی در توریسم ترکیه ایجاد کرد و یکی از شهرهایی است که سالانه تعداد زیادی گردشگر از سرتاسر جهان با خرید بلیط خارجی به آن سفر می‌کنند. یکی از دلایلی که استانبول گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است ارزانی و فراهم بودن امکانات مختلف است. جاذبه‌های توریستی استانبول به‌قدری زیبا هستند که باعث شدند این شهر در فهرست زیباترین شهرهای جهان قرار بگیرد.

 

اگر تصمیم گرفتید به این شهر سفر کنید پیشنهاد می‌کنیم از ایا صوفیه، کاخ دلمه باغچه، بازار بزرگ، ستون کنستانتین، مسجد سلیمانیه، کاخ توپکاپی، مسجد سلطان احمد و باسیلیکا دیدن کنید. می‌توانید برای کم شدن هزینه‌هایتان از بلیط ارزان هواپیما استفاده کنید.

 

 

2- سنت پترزبورگ معروف به شهر طلایی در روسیه

 

دومین شهر مهم در روسیه که زمانی پایتخت این کشور نیز بوده، سنت پترزبورگ است. این شهر در قرن 18 ساخته‌شده و پر است از جاذبه‌هایی که از دوران تزارها باقی‌مانده است. معروف‌ترین جاذبه‌های این شهر عبارت‌اند از: کلبه‌ی پترکبیر، کلیسای سنت ایزاک، قلعه‌ی پیتر و پاول و موزه‌ی هرمیتاژ. برای سفر به این شهر اصلاً شک نکنید و سریعاً یک بلیط خارجی  یا بلیط ارزان هواپیما به مقصد سنت پترزبورگ بخرید.

 

 

 3- دهلی یک شهر شگفت‌انگیز در کشور هند

 

شهر دهلی به خاطر حکمرانی سلسله‌های مختلف از فرهنگ غنی برخوردار است و دارای جاذبه‌های تاریخی بسیاری است. این شهر به هندوستان کوچک معروف است و یکی از قدیمی‌ترین شهرها در هند به شمار می‌آید. ازجمله دیدنی‌های دهلی می‌توان از مقبره همایون، باغ پنج، قطب منار، قلعه سرخ و مسجد جامع دهلی نام برد. سالانه مسافران زیادی با خرید بلیط خارجی یا بلیط ارزان هواپیما به این شهر سفر می‌کنند.

 

 

4- کیپ تاون، مرکز فرهنگی قاره‌ی آفریقا

 

شهر کیپ تاون که در آفریقای جنوبی قرار دارد یک شهر آرام و بی سروصداست و کسانی که در این شهر زندگی می‌کنند عاشق آرام بودن این شهر هستند. اماکن مهمی مثل ساختمان پارلمان، باغ‌های گیاه‌شناسی، اسکله‌ی ویکتوریا و مؤسسات فرهنگی مختلف در این شهر قرارگرفته‌اند.

 

مسئولان شهر کیپ تاون خیلی وقت است که تلاش می‌کنند تا امکانات توریستی زیادی را فراهم کنند، به همین دلیل گردشگران زیادی بلیط می‌خرند وبرای دیدن این شهر سوار هواپیما می‌شوند. این شهر پر از جاذبه‌های توریستی مختلف است ازجمله: قصر گود هپ، کوه تیبل، خیابان بوهمین، جزیره روبن، کلیسای گروت کرک، بازارهای کیپ تاون،  منطقه‌ی سیتی بول و آکواریوم tow oceans. می‌توانید با خرید بلیط ارزان هواپیما با هزینه‌ی کمتری به این سفر بروید.

 

 

5- آمستردام، مرکز گل در کشور هلند

 

آمستردام معروف به شهر گل‌ها پایتخت کشور هلند است که همیشه در تمام لیست‌های زیباترین شهرها که در دنیا وجود دارد نامش به چشم می‌خورد. دلیل این معروفیت چیست؟ کافی‌شاپ‌های متنوع، تاریخ غنی، شب‌های سرزنده، کانال آب منحصربه‌فرد، مراکز خرید بزرگ، ساختمان‌های زیبا و مردم خوشحالی که لبخند به لب دارند از مهم‌ترین دلایلی هستند که باعث شده گردشگران زیادی بلیط خارجی به مقصد آمستردام را بخرند.

 

اگر قصد دارید به این شهر سفر کنید اما با کمبود بودجه مواجه هستید می‌توانید با پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کنید. برای سفر به این شهر باید بدانید که میدان دام، بازار گل، کاخ سلطنتی، آسیاب بادی دِ خووایا و موزه ملی از معروف‌ترین جاذبه‌های این شهر هستند.

 

 در بخش بعدی با ما همراه باشید تا 5 شهر زیبای دیگر را به شما معرفی کنیم.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری سام سیر با تخفیف 8% بصورت انلاین، بر روی لینک بلیط خارجی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو