ترسناک‌ترین حوادثی که ممکن است در حین پرواز اتفاق بیفتد




 

اتفاقات ترسناک در حین پرواز

 

پرواز خارجی سام سیر

آشنایی با ترسناک‌ترین حوادثی که ممکن است در حین پرواز اتفاق بیفتد

 

چنانچه شخصی همیشه در حال سفر کردن باشد حتماً یک‌بار برایش اتفاق وحشتناک یا حتی جالب در پرواز خارجی یا داخلی رخ‌داده است. اگر هم شخص اهل سفر با هواپیما نباشد حتماً به گوشش این اتفاق‌ها رسیده است. همه‌ی مسافران حتی آن‌هایی که همیشه در حال سفر با هواپیما هستند در حین پرواز دچار استرس و نگرانی می‌شوند حال فرض کنید که داستان ترسناکی در رابطه با هواپیما شنیده باشند یا حتی برای خودشان اتفاق افتاده باشد.

در این مطلب از زبان خلبان‌ها و مهمانداران در رابطه با برخی از این رویدادهای ترسناک می‌خواهیم سخن بگوییم. چنانچه قصد خرید بلیط داخلی یا خارجی دارید، سعی کنید با خواندن این مطلب دچار استرس نشوید.

 

هواپیمای در حین سقوط

 

شغل من به مدت سه سال مهمانداری هواپیما بود و دلیل ادامه ندادن من به این شغل آخرین پرواز خارجی بود که هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم. داستان ازاین‌قرار بود که داخل هواپیما یک بیمار روانی بود که همان ابتدای شروع پرواز بلند شد و فریاد زد که این هواپیما سقوط می‌کند و همه‌ی ما می‌میریم. بعد از بلند شدن هواپیما، ما بیمار را به مکانی که از مسافران دور باشد منتقل کردیم تا مسافران دچار استرس نشوند.

بعد از گذشت مدتی هواپیما دچار توربلانس هوایی شد و وسایل مسافران به بیرون پرتاب شدند و همه شروع به جیغ زدن کردند و بعضی از مهمانداران از ترس نمی‌توانستند به مسافران کمک کنند و خودشان گریه می‌کردند.

زمانی که هواپیما وارد فرودگاه شد، سطح زمین فرودگاه یخ زده بود و هواپیما سر  می‌خورد و همه مجدداً شروع به جیغ زدن کردند و دوباره به همان اندازه به همه استرس وارد شد و همه گمان می‌کردیم که دیگر زنده بیرون نخواهیم  آمد. وقتی هواپیما متوقف شد همه از خوشحالی شروع به دست زدن برای خلبان کردند در همین حین نیروهای امنیتی وارد هواپیما شدند و آن بیمار روانی را دستگیر کردند. من نیز آن‌قدر ترسیده بودم که استعفا دادم.

توجه داشته باشید که در همه‌ی پروازها این اتفاق نمی‌افتد پس با خیال راحت بلیط داخلی یا خارجی تهیه کنید.

 

خودکشی در دستشویی هواپیما

 

دختری جوان در طی پرواز خارجی از کانادا به کشوری دیگر خیلی عادی وارد دستشویی هواپیما می‌شود و بعد از گذشت دقایقی مهمانداران متوجه جمع شدن مسافران جلوی در دستشویی می‌شوند. مهمانداران وقتی با در زدن در دستشویی هیچ پاسخی دریافت نکردند ، در دستشویی را با کلید مخصوص باز کردند و متوجه شدند که دختر 20 ساله توسط یک کنسرو فلزی رگ‌های دو دست خود را پاره کرده و به دلیل خون زیادی که از او رفته مرده است.

توجه داشته باشید که در همه‌ی پروازها این اتفاق نمی‌افتد پس با خیال راحت بلیط داخلی یا خارجی تهیه کنید.

 

خطر باز شدن در هواپیما

 

من در یک پرواز خارجی به‌عنوان مهماندار در یک هواپیما 50 نفری بودم. زمانی که فقط 40 دقیقه تا رسیدن به مقصد باقی‌مانده  بود از کابین مسافران نشانگر قفل در هواپیما هشدار می‌داد که در قفل نشده است. من خیلی دچار استرس شدم و همه‌ی مسافران را مجبور کردم از جای خود بلند نشوند و کمربند خود را محکم ببند، حتی اجازه دستشویی رفتن را نداشتند زیرا نمی‌خواستم با باز شدن درب مسافری به بیرون پرتاب شود.

مسافران وقتی دلیل این کار را از من می‌پرسیدند من به آن‌ها می‌گفتم که خلبان احتمال می‌دهد با یک چاله هوایی برخورد کنیم. هواپیما فرود آمد و درب ان طی پرواز خارجی باز نشد ولی مسافران به‌شدت از دست من ناراحت بودند.

توجه داشته باشید که در همه‌ی پروازها این اتفاق نمی‌افتد پس با خیال راحت بلیط داخلی یا خارجی تهیه کنید.

 

مشت خوردن از بچه چهارساله

 

من به‌عنوان یک مهماندار تابه‌حال اتفاق وحشتناک و خطرناکی برایم رخ نداده است ولی در طی یک پرواز خارجی من از یک کودک 4 ساله مشتی خوردم که به‌شدت احساس درد کردم و چیزی که من را بسیار آزار می‌داد این بود که باید در طول پرواز خارجی جلوی عصبانیت خودم را می‌گرفتم.

 

به خواب رفتن خلبان در وسط پرواز

 

شغل من خلبانی بود و الان مدتی است که بازنشسته شدم. دریکی از پروازهای خود که به‌تنهایی خلبان آن بودم در حین اینکه از منظره لذت می‌بردم ناگهان به خواب رفتم وقتی بلند شدم آن‌قدر ترسیدم که فورا همه‌چیز را چک کردم تا یه وقت از مسیر خارج نشده باشم. در آخر وقتی ساعت را چک کردم متوجه شدم که من فقط 5 دقیقه به خواب‌رفته بودم ولی خب همین زمان نیز ممکن بود مشکل‌ساز شود.

توجه داشته باشید که در همه‌ی پروازها این اتفاق نمی‌افتد پس با خیال راحت بلیط داخلی یا خارجی تهیه کنید.

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری سام سیر با تخفیف 8% بصورت انلاین، بر روی لینک پرواز خارجی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو