اتفاقات عجیب هوایی (بخش اول)




 

اتفاقات عجیب هوایی

 

بلیط هواپیما سام سیر
 

 

آشنایی با اتفاقات عجیب هوایی

 

در هر جا یا هر کاری احتمال وجود اتفاقات عجیب که ممکن است دلیل علمی نداشته باشند، وجود دارد. البته ناگفته نماند که بیشتر آن‌ها دلیل علمی دارند. برخی از این اتفاقات بعد از گذشت مدت زمانی دلیل آن پیدا می‌شود اما برخی دیگر وجود دارند که هیچ وقت دلیل آن یافتت نشد. ما در اینجا شما را با برخی از این رویدادهای جالب آشنا می‌کنیم.

 

هواپیمایی که بعد از دیدن بشقاب پرنده برای همیشه ناپدید شد

 

فردریک ولنتیک خلبان هواپیما در سال 1978 در حین  پرواز خارجی  در آسمان شهر ملبورن استرالیا، با یک اتفاق عجیب روبه رو شد. او در آسمان یک شی ناشناس را دید که در هوا معلق بود و در اطراف هواپیما می‌چرخید. او این موضوع را وقتی به برج مراقبت اعلام کرد آن‌ها در جواب او اعلام کردند که چیزی در رادار وجود ندارد و بعد از شنیدن صدایی عجیب دیگر خبری از فردریک ولنتیک و هواپیمای او نشد و برای همیشه ناپدید شد.

البته برخی از نظریه ها وجود دارد که می‌گویند در دریا سقوط کرده و هیچی اثر از هواپیما در دریا یافت نشد. هنوز هم حتی هیچ خبری از آن نیست.

 

برخورد دو هواپیما

 

هواپیمایی در ارتفاع 11000 در سال 2099 در بالای جنگل های آمازون در حال پرواز بود که ناگهانی اتفاق عجیبی میافتد.(دقیق مشخص نیست پرواز خارجی بود یا پرواز داخلی ). این اتفاق به این صورت بود که ناگهان هواپیما با یک شی برخورد کرد و به شدت آسیب دید طوری که مسافران از پنجره بال و دم هواپیما را می‌دیدند که شکسته.

خلبان وقتی نتوانست با برج مراقبت ارتباط برقرار کند تصمیم گرفت برای نجاتت جون مسافرانی مکانی را پیدا کند تا بر آن فرود آید. یک پایگاه نظامی محرمانه در داخل جنگل وجود داشت و هواپیما توانست بر روی آن فرود آید و مسافران نجات یافتند.

وقتی‌که به دنبال دلیل این اتفاق بودند متوجه شدند که یک هواپیمای برزیلی با 155 مسافر سقوط کرده و همه مسافران و مهمانداران کشته‌شده‌اند. (برای هواپیما برزیلی نیز دقیق مشخص نیست پرواز خارجی بود یا پرواز داخلی ). اما نکته قابل‌توجهی این موضوع این است که چرا باید در آن اتفاق دو هواپیما برخورد کنند. چون تمام افرادی که داخل آن هواپیما بودند کشته شدند، هیچ وقت دلیل این اتفاق مشخص نشد.

 

سرقت هواپیما
 

شخصی به نام چارلز مسئول محافظت و نگهداری یک هواپیمای بوئینگ 727 بود که این هواپیما برای  شرکت آمریکن ایرلاینز بود. این هواپیما به مدت یک سال در سال 2003 میلادی در فرودگاه کواترو دو فرویرو در کشور آنگولا از آن محافظت می‌شد. در ماه می به‌طور ناگهانی موتور آن هواپیما روشن شد و بدون هماهنگی با برج مراقبت به پرواز درآمد.

این هواپیما بدون اجازه پرواز کرد و هیچ کس نفهمید که چه کسی آن را دزدیده و به پرواز درآورده. FBI  و CIA بعد از برسی های لازم بیان کردند که همه چیز تحت کنترل بود اما هنوز ام به چند سؤال پاسخی داده نشد. اینکه این هواپیما چند سرنشین داشت و خلبان آن که بود؟ این هواپیما به کجا رفت و سرنوشت آنچه شد؟ اصلاً مسافری در داخل هواپیما وجود داشت؟

برخی از مسئولین آمریکایی بیان کردند که برای حمل مواد مخدر یا هر چیز غیرقانونی این هواپیما پرواز خارجی یا پرواز داخلی کرد و برخی دیگر معتقدند به دلیل دریافتت بیمه این کار انجام شد ولی هنوز هیچ کدام از این دلایل ثابت نشد. ولی نکته ی جالب این است که هنوز هیچ خبری از خلبان و آن هواپیما نشد.

برخی از افراد با خواندن این حوادث دیگر قید پرواز خارجی یا پرواز داخلی را برای همیشه می‌زنند ولی این‌گونه نیست همه‌ی این اتفاقات احتمال رخ دادنشان یک در صد است پس اصلاً به خودتان استرس وارد نکنید و با خیال راحت با پرواز خارجی یا پرواز داخلی سفر کنید. اگر برایتان این حوادث جالب است حتماً بخش دوم آن را نیز مطالعه کنید.

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری سام سیر با تخفیف 8% بصورت انلاین، بر روی لینک پرواز خارجی کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو