۷ کاری که می‌توانید هنگام انتظار در فرودگاه انجام دهید.




 

انتظار در فرودگاه

 

بلیط داخلی سام سیر

 

۷ کاری که می‌توانید هنگام انتظار در فرودگاه انجام دهید.

 

افرادی که زیاد سفر می‌کنند گاهی مجبور می‌شوند زمان زیادی را در فرودگاه‌ها سپری کنند. اگر شما هم قصد خرید بلیط داخلی یا بلیط خارجی را دارید ممکن است زمان زیادی را در فرودگاه منتظر بمانید. در این صورت می‌توانید کارهایی را انجام دهید تا هم از زمانتان استفاده کنید و هم حوصله‌تان سر نرود.

 

 

هتل‌های فرودگاهی

 

اگر از آن دسته کسانی هستید که زیاد به سفر می‌روید قطعاً دچار خستگی ناشی از پروازهای پشت هم می‌شوید. در چنین شرایطی می‌توانید در فاصله‌ی بین پروازتان استراحت کوتاهی داشته باشید تا سرحال به مقصد برسید. اما استراحت در صندلی‌های فرودگاه تقریباً غیرممکن است.

 

هتل‌های فرودگاهی به همین منظور ساخته‌شده‌اند و مناسب کسانی هستند که بلیط داخلی یا خارجی خریده‌اند و مجبورند چندساعتی را در فرودگاه منتظر بمانند و می‌خواهند در این زمان استراحت کنند. شما برای استراحت در اتاق‌های این هتل لازم نیست پول یک روز اقامت کامل را بپردازید.

 

هتل 5 ستاره نووتل و هتل 4 ستاره ایبیس از دسته هتل‌های فرودگاهی هستند که فقط 10 دقیقه با فرودگاه امام خمینی فاصله دارند. مثلاً اگر شما از سفری بازگشته باشید و دوباره برای چند ساعت بعد بلیط خارجی گرفته باشید می‌توانید در این هتل‌ها اقامت کنید. این هتل‌های اقامت‌های 3 ساعته و 6 ساعته را برای مسافران در نظر گرفته‌اند.

 

 

سالن خدمات سی‌آی‌پی (CIP)

 

در بعضی از فرودگاه‌ها چیزی به اسم سالن خدمات سی آی پی وجود دارد که شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی نسبتاً کمی، از امکانات آن بهره‌مند شوید. یکی از این امکانات وجود بخشی برای استراحت است. در این صورت شما دیگر لازم نیست به هتل بروید و هزینه‌تان نیز کمتر می‌شود.

 

مثلاً اگر بلیط داخلی تهیه‌کرده‌اید و باید چند ساعت در فرودگاه مهرآباد منتظر پرواز بمانید می‌توانید از خدمات سی آی پی استفاده کنید. در سالن سی آی پی علاوه بر اینکه می‌توانید در اتاق‌های مبله استراحت کنید، از شما با میان وعده و نوشیدنی پذیرایی می‌شود.

 

 

کارهای به تعویق افتاده

 

اگر بلیط خارجی یا بلیط داخلی خریده‌اید و تعدادی کار عقب‌مانده دارید و می‌خواهید از زمانی که در فرودگاه سپری می‌کنید بهترین استفاده را بکنید پیشنهاد ما این است که لپ‌تاپتان را همراه خود ببرید. بهتر است به پریز برق و اینترنت فرودگاه دلگرم نباشید و از قبل لپ‌تاپ خود را شارژ کنید. اگر زیاد به سفرهای هوایی می‌روید یک مودم همراه بخرید تا همیشه اینترنت در دسترستان باشد و بتوانید کارهای اینترنتی خود را انجام دهید.

 

 

مطالعه کردن

 

مطالعه یکی از بهترین پیشنهادها برای سپری کردن زمان انتظار در فرودگاه است. درصورتی‌که بلیط خارجی یا بلیط داخلی خریده‌اید و می‌خواهید به فرودگاه بروید بهتر است یک کتاب کوچک با خود ببرید و موقعی که منتظر پرواز هستید آن را مطالعه کنید.

 

 

خرید سوغات

 

اگر به یک سفر کاری رفته‌اید و وقت نکردید تا برای خانواده خود سوغاتی بخرید، می‌توانید در فاصله‌ی بین دو پرواز از غرفه‌هایی که در فرودگاه‌ها وجود دارند و معمولاً سوغات آن شهر، کالاهای لوکس و ... را می‌فروشند، خرید کنید. معمولاً قیمت کالاها در فرودگاه گران‌تر از بیرون است ولی اگر بخواهید رضایت خانواده را به دست آورید چاره‌ی دیگری ندارید. پس اگر قصد خرید بلیط خارجی یا بلیط داخلی را دارید و می‌خواهید به یک سفر کاری بروید نگران خرید سوغات نباشید.

 

 

فری ‌شاپ ها

 

درصورتی‌که بلیط خارجی دارید و قرار است در فرودگاه‌های بین‌المللی زمانی را سپری کنید، به فری شاپ ها بروید. شما می‌توانید کالای موردنظرتان را در فری شاپ ها بدون پرداخت مالیات بخرید و از قدم زدن در آن جا لذت ببرید.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری سام سیر با تخفیف 8% بصورت انلاین، بر روی لینک بلیط خارجی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو