اتحاد هوایی استارالاینس Star Alliance چیست؟




 

اتحاد هوایی استارالاینس

 

بلیط داخلی سام سیر

 

آشنایی با اتحاد هوایی استارالاینس

 

بزرگترین اتحاد هواپیمایی جهان استار الاینس نام دارد که بیشتر ایرلاین‌های معروف مانند لوفت هانزا عضو این اتحاد هستند. کسانی که زیاد اهل خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی هستند مطمئنا این اسم برایشان آشنا است . در سال ۱۹۹۷ پنج شرکت هواپیمایی با یکدیگر متحد شدند و این اتحاد را تشکیل دادند که امروز دارای ۲۸ عضو است. این اتحاد به منظور بالا بردن کیفیت خدمات مشتریان، بهبود کیفیت پرواز داخلی و خارجی و افزایش امنیت در سفر هوایی تشکیل شده است. شاید قبل از آنکه برای پرواز داخلی و خارجی خود بلیط داخلی یا خارجی تهیه کنید، دوست داشته باشید درباره‌ی این موضوع بیشتر بدانید، پس با ما همراه باشید.

 

 

تاریخچه استارالاینس

 

شرکت‌های هواپیمایی تای ایرویز اینترنشنال، ایرلاین اسکاندیناوی، ایر کانادا، لوفت هانزا و یونایتد ایرلاینز، پنج ایرلاینی هستند که در سال ۱۹۹۷ از سه قاره‌ی مختلف در دنیا اتحاد هوایی استار الاینس را تشکیل دادند. به همین دلیل این سازمان لوگوی خود را به شکل یک ستاره‌ی پنج پر طراحی کرده است. دفتر مرکزی این سازمان تمامی فعالیت‌های اعضا را هماهنگ کرده و در فرانکفورت آلمان قرار دارد. از جمله فعالیت‌های این سازمان می‌توان به همکاری در خدمات فرودگاهی، ایجاد شبکه‌های اجتماعی ، زیرساخت‌ها و کلیه‌ی خدماتی که باید به مسافران ارائه شود تا پس از خرید بلیط هواپیما داخلی و بخصوص خارجی، سفری آسوده و لذت‌بخش را تجربه کنند، می‌شود.

 

 

شبکه جهانی و گسترده‌ی استارالاینس

 

این اتحاد هواپیمایی با ۲۸ عضو خود، روزانه ۱۸۴۰۰ پرواز را به ۱۳۰۰ مقصد مختلف در کل دنیا انجام می‌دهد. ۴۷۰۰ فروند هواپیما در ناوگان هواپیمایی استارالاینس وجود دارد که همگی از بالاترین استانداردها زیر نظر این اتحاد برخوردار هستند. این شبکه جهانی در ۱۹۱ کشور دنیا بیش از ۱۳۰۰ عدد فرودگاه داشته و سالانه ۷۲۵ میلیون مسافر، پس از خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی از ایرلاین‌هایی که عضو این اتحاد هستند، از خدمات آن ایرلاین‌ها استفاده می‌کنند. از ایرلاین‌های بزرگ و معتبر گرفته تا شرکت‌های هواپیمایی کوچک عضو این اتحاد، همگی موظف هستند قوانین و استانداردهای استار الاینس را رعایت کرده و برای افرادی که اقدام به خرید بلیط داخلی و یا خارجی کرده‌اند، بالاترین کیفیت در خدمات و بیشترین امنیت درپرواز داخلی و خارجی را ارائه دهند.

 

 

خدمات استارالاینس

 

تنظیم تمامی قوانین و استانداردها برای اعضا، در فرانکفورت و دفتر اصلی استارالاینس انجام می‌گیرد. از جمله این چارچوب‌ها می‌توان به رعایت استانداردهای لازم مربوط به ناوگان هواپیمایی، تجهیزات و خدماتی که ارائه شده است اشاره کرد. این اتحاد هواپیمایی تسهیلات ویژه‌ای را برای باشگاه مشتریان خود در نظر گرفته است. مسافرانی که برای پرواز داخلی و خارجی خود از ایرلاین‌های عضو استارالاینس استفاده می‌کنند می‌توانند از خدماتی مانند کارت طلایی یا نقره‌ای، خدمات مسافران کثیرالسفر و سفر مجانی بهره ببرند. مسافرانی که بلیط داخلی و خارجی خود را خریده و نیز دارای کارت طلایی هم هستند برای استفاده از خدماتی مانند چک-این فرودگاه، اجازه حمل بار بیشتر، استفاده از سالن‌های استراحت و لیست انتظار پرواز در اولویت قرار می‌گیرند.

 

 

جوایز کسب شده توسط استارالاینس

 

استارالاینس توانست در صنعت هواپیمایی جایگاه خوبی را در طول دو دهه فعالیتش بدست آورد و تحولی عظیم  را در سفرهای هوایی بوجود آورد. کسب جوایز بین‌المللی به دلیل رعایت استانداردها و ارائه‌ی بهترین خدمات به مسافرین از جمله افتخارات استارالاینس بشمار می‌رود. مجله‌ی بیزنس تراولر جوایزی همچون جایزه رهبری بازار جهانی حمل و نقل هوایی و جایزه بهترین اتحاد هواپیمایی را به این سازمان اهدا کرده است. همچنین اتحاد هواپیمایی استارالاینس برای دومین سال پیاپی، در سال ۲۰۱۷ توسط بنیاد جایزه ایرلاین جهانی اسکای ترکس به عنوان بهترین اتحاد هواپیمایی انتخاب شد.

مطمئنا خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی ( می توانید برای خرید بلیط هواپیما می توانید وارد سایت آژانس هواپیمایی سام سیر شوید) از این ایرلاین‌ها میتواند تجربه‌ی یک سفر هوایی فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان آورده و به اولویت شما، برای تهیه بلیط داخلی و خارجی تبدیل گردد.

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری سام سیر با تخفیف 8% بصورت انلاین، بر روی لینک بلیط داخلی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو