برترین هتل‎های کیپ تاون آفریقای جنوبی(2)




 

 

برترین هتل‎های آفریقای جنوبی

 

بلط خارجی سام سیر

 

آشناییی با برترین هتل‎های کیپ تاون آفریقای جنوبی

 

کیپ تاون یکی مناطق گردشگری در آفریقای جنوبی میباشد که سالانه گردشگران بسیاری با تور آفریقای جنوبی به این منطقه سفر میکنند. به دلیل توریستی بودن منطقه هتلهای بسیاری در این بخش قرار گرفته است در ادامه به معرفی برخی از این هتلها خواهیم پرداخت.

برای گردشگرانی که میخواهند با خرید بلیط خارجی  و انجام پرواز خارجی به این منطقه از آفریقای جنوبی سفر کنند داشتن اطلاعاتی در مورد محلهای اقامتی این شهر برای داشتن سفری بهتر و راحتتر الزامی میباشد.

 

هتل 5 ستاره رادیسون بلو واترفرانت

 

مسافرانی که با تور آفریقای جنوبی و انجام پرواز خارجی به این شهر سفر کردهاند با انتخاب این هتل برای اقامت میتوانند باشکوهترین لحظات را در این شهر سپری کنند و از سفری که با خرید بلیط خارجی به این شهر داشتهاند نهایت لذت را ببرند.

این هتل منظرهای فوقالعاده که رو به جزیره روبن میباشد را به مهمانانی که با تور آفریقای جنوبی به این منطقه سفر کردهاند و این هتل را برای اقامت خود برگزیدهاند تقدیم میکند. علاوه بر این منظره دلپذیر و زیبا نزدیکی به اسکله ویکتوریا و آلفرد، ساحل شهر کیپ تاون و رستورانهای مشهور این شهر از مزایای این هتل 5 ستاره میباشد.

در این هتل برای هر اتاق از رنگ بندیهای متفاوت و خاص استفاده شده است که دلیلی بر گرمی و صمیمی بودن فضای این اتاقها شده است. در این هتل برای کسانی که از اتاقهای این هتل برای اقامت استفاده میکنند خدماتی در نظر گرفته شده است که اینترنت رایگان، تلویزیون فلت، تهویه مناسب هوا، بوفه و حمامهای مجهز بخشی از این خدمات میباشند که در صورتیکه با تور آفریقای جنوبی به این شهر سفر کردید و این هتل را برای اقامت خود انتخاب کردید میتوانید از آنها بهرهمند شوید.

لازم به ذکر است که افرادی که با بلیط خارجی و انجام پرواز خارجی به این شهر میآیند تنها لازم است با طی کردن مسافتی 20 دقیقهای به این هتل برسند.

 

هتل 5 ستاره تیبل بی کیپ تاون

 

این هتل به عنوان یکی از بهترین هتلهای موجود در این منطقه شناخته میشود که گردشگرانی که با تور آفریقای جنوبی به این منطقه سفر کردهاند این هتل را برای اقامت خود انتخاب میکنند.

این هتل بدلیل قرار گرفتن در نزدیکی کوه تیبل وبهره بردن از منظرهای دیدنی و منحصر بفرد شهرت بسیاری پیدا کرده است. علاوه بر این هتل تیبل بی کیپ تاون بدلیل نزدیکی به بندر ورکینگ نیز مورد توجه مسافرانی که با بلیط خارجی و انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر کردهاند قرار گرفته است.

خدمه این هتل توانایی صحبت به زبانهای انگلیسی، فرانسوی،  هندی و عربی را دارند از این رو برای ارتباط برقرار کردن با آنها میتواند بسیار آسان باشد. این هتل در 8 طبقه طراحی و ساخته شده است که در هر طبقه از این هتل 329 اتاق برای اقامت مسافرانی که با بلیط خارجی و انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر میکنند در نظر گرفته شده است.

از امکانات این هتل میتوان به تهویه مناسب اتاقها، تلویزیون تخت، وای فای رایگان، دستگاه قهوه ساز، حمام اختصاصی و مجهز، مینیبار و بطری آب معدنی رایگان اشاره کرد.

در این هتل به منظور رفاه بیشتر مسافران امکاناتی مانند مراکز خرید، آرایشگاه، استخر رو باز و جکوزی در اختیار آنها قرار داده میشود. در این هتل تمامی وعدههای غذایی توسط سه رستورانی که در آن قرار دارد به مسافران ارائه میشود. کامیسا زیباترین رستوران در این هتل میباشد که منظرهای روبه دریا دارد و علاوهبر سرو غذاهای لذیذ و خوش مزه فضایی رمانتیک را برای مسافران بوجود میآورد.

برای رفتن به مرکز خرید وی اند ای واتر فرانت از این هتل تنها لازم است مسافتی 300 متری را بپیمایید.

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری آفریقایی جنوبی روی لینک تور آفریقای جنوبی کلیک نمایید÷



نظرتان را بنویسید







منو