جاذبه‌های برتر استرالیا (بخش اول)




 

جاذبه‌های برتر استرالیا

 

پرواز خارجی سام سیر

 

جاذبه‌های برتر استرالیا (بخش اول)

 

استرالیا یا اقیانوسیه با مساحتی نزدیک به ۶.۷ میلیون کیلومتر مربع، کوچک‌ترین قاره در جهان به حساب می‌آید. استرالیا سرزمینی تقریبا هموار بوده و پایتخت آن شهر کانبرا می‌باشد. استرالیا از نظر زمین‌شناسی کهن ترین خشکی جهان به شمار می‌آید و همچون جزیره‌ای بزرگ در اقیانوس آرام واقع شده است.

 این کشور با داشتن ۷۵۵ گونه، متنوع‌ترین کشور در دنیا از نظر زیست‌بوم می‌باشد و تور استرالیا به عنوان یک تور پرطرفدار بسیاری از گردشگران را با پرواز خارجی و یا پرواز داخلی به سمت خود می‌کشاند. قبل از خرید تور استرالیا بهتر است با جاذبه‌های این کشور آشنا شوید پس ما را در این مقاله همراهی کنید.

 

 

معبد  The Shrine of Remembrance

 

این معبد به عنوان یادبودی برای ادای احترام به همه کسانی که در جنگ جهانی اول شرکت داشته‌اند در ملبورن بنا شده است و یکی از جاذبه‌های گردشگری تور استرالیا محسوب می‌شود. این بنا که از سنگ گرانیت و مرمر ساخته شده است نظر بسیاری از گردشگران پرواز خارجی و پرواز داخلی را به خود جلب کرده است. هنگام بازدید از این معبد حتما از سنگ نوشته Greater love hath no man نیز دیدن کنید.

 یکی از ویژگی‌های منحصربفرد این سنگ نوشته این است که همه ساله در ۱۱ نوامبر «روز یادبود» در ساعت ۱۱ صبح، با تابیدن آفتاب به آن، کلمه Love درخشان می‌شود. از دیگر جاذبه‌های این مکان می‌توان به مجسمه برنزی سرباز و پسر جوانش اشاره کرد. در هر قطعه از این معبد لیستی از واحدهای نیروهای امپریالیست استرالیا قرار دارد و شما به نصف روز زمان برای بازدید از این معبد نیاز دارید.

 

 

کوه کازیسکو

 

این کوه که در مناطق مرکزی کوه‌های برفی نیوساوتولز قرار گرفته است، بخشی از پارک ملی آلپ استرالیا محسوب می‌شود. کوه کازیسکو به عنوان مرتفع‌ترین کوه استرالیا، ۲۲۲۸ متر از سطح دریا ارتفاع دارد.

 شما می‌توانید به عنوان مسافر این پرواز خارجی، فعالیت‌هایی نظیر اسکی و اسنوبورد در فصل زمستان و پیاده‌روی در فصل تابستان را در این منطقه انجام دهید. مردمان استرالیا هم برای دوچرخه‌سواری در کوهستان و یا جنگل‌نوردی با پرواز داخلی به این منطقه آمده و با کرایه کردن کمپ، چند روزی را در اینجا سپری می‌کنند.

 

 

صخره‌های دوازده حواریون

 

یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های توریستی تور استرالیا صخره‌های سر از آب بیرون آورده دوازده حواریون است که در پارک ملی Port Campbell قرار دارد. این صخره‌های زیبا که نظر بسیاری از مسافران پرواز خارجی و پرواز داخلی را به خود جلب کرده است از جاده ساحلی قابل رویت است.

 در اصل صخره‌های دوازده حواریون ۱۲ عدد بوده است اما به مرور زمان و به دلیل فرسایش از بین رفته و آخرین صخره آن در سال ۲۰۰۵ فرو ریخته و هم اکنون تنها ۸ عدد از آن‌ها باقی مانده است. با خرید تور استرالیا می‌توانید از این صخره‌ها با ارتفاع بیش از ۵۰ متر دیدن کنید و در این مکان جذاب گردشگری کمپ زده و چند روزی را در آن سپری کنید.

 اگر قصد دارید با پرواز خارجی به استرالیا سفر کرده و چند روزی در این منطقه بمانید، قبل از رفتن از به همراه داشتن وسایل مورد نیاز خود مطمئن شوید زیرا ممکن است در این منطقه مکانی را برای تهیه وسایل مورد نیاز خود پیدا نکنید.

 

 

بندرگاه دارلیگ

 

این بندرگاه به عنوان یک پیاده راه تفریحی در نزدیکی مرکز شهر سیدنی قرار دارد. از جاذبه‌های گردشگری تور استرالیا در این منطقه می‌توان به باغی با معماری چینی موسوم به دوستی، موزه پاورهوس، موزه مادام توسو و آکواریوم سیدنی اشاره کرد. بسیاری از مسافران پرواز داخلی و خارجی یک روز کامل را برای بازدید از این منطقه کنار می‌گذارند. در صورت تمایل برای اقامت طولانی‌تر می‌توانید یکی از هتل‌های زیبای شهر سیدنی را رزرو کنید.

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری استرالیا روی لینک تور استرالیا کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو