آشنایی با قلعه ایف در مارسی




 

آشنایی با قلعه ایف

 

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با قلعه ایف در مارسی فرانسه

 

مارسی شهری قدیمی در فرانسه می‎باشد که قدمت آن به دو هزار و ششصد سال قبل از میلاد مسیح باز می‎گردد. این شهر باستانی و قدیمی از نظر جغرافیایی 170 کیلومتر از پاریس فاصله دارد. همه ساله افراد زیادی با تور فرانسه برای دیدن این شهر با پرواز خارجی و ساکنان خود فرانسه با پرواز داخلی به این شهر سفر می‎کنند.

 

این منطقه از فرانسه همواره محل رفت و آمد گردشگرانی که با تور فرانسه برای گذراندن لحظاتی خاص به این منطقه می‎آمدند بوده است وبعد از ساخت و بهر برداری از کانال سوئز این منطقه از نظر تجاری نیز مورد توجه قرار گرفت و از بنادر آن برای جابجایی کالاهای تجاری استفاده می‎شد و این روند همچنان نیز ادامه دارد.

بدلیل بندری بودن این شهر بیشترین غذاهایی که در آن پخت می‎شوند غذاهای دریایی می‎باشند که سوپ ماهی یکی از آن خوراک‎هایی است که طرفداران بسیاری دارد و بسیار خوشمزه می‎باشد. غذاهایی که در این منطقه طبخ می‎شود بقدری خوشمزه است که به یک جاذبه گردشگری تبدیل شده است و همه ساله گردشگران با تور فرانسه و انجام پرواز خارجی به منطقه از فرانسه می‎آیند تا علاوه‎بر بازدید از مناطق گردشگری موجود در این شهر از خوردن و چشیدن غذاهای آن نیز لذت ببرند.

یکی از میان وعده‎های خوشمزه و لذیذی که مردم در شهر مارسی از آن استفاده می‎کنند راتاتویی می‎باشد که با ظاهری رنگارنگ و خوشمزه به یک میان وعده پرطرفدار در این شهر تبدیل شده است.

جاذبه‎های گردشگری این شهر به گونه‎ای است که علاوه‎بر گردشگران که با تور فرانسه به این شهر سفر می‎کنند افراد زیادی نیز از دیگر شهرهای فرانسه با پرواز داخلی به این شهر می‎آیند تا از جاذبه‎های موجود در این منطقه دیدن کنند.

در ادامه به معرفی برخی از این جاذبه‎ها خواهیم پرداخت که گردشگران برایدیدن آنها با تور فرانسه و انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر می‎کنند.

 

قلعه ایف

 

این قلعه که با فاصله کمی از بندر قدیمی قرار گرفته است در جزیره‎ای بانام ایف قرار دارد که خود جزیره نیز در مجمع الجزایر فریول قرار گرفته است. این قلعه و جزیره‎ای که آن را در بر دارد همه ساله پذیرای گردشگرانی است که با پرواز خارجی و پرواز داخلی به این منطقه سفر می‎کنند.

ازدلایلی که این جزیره مورد توجه گردشگران خارجی که با پرواز خارجی و گردشگران داخلی که با پرواز داخلی به این منطقه سفر می‎کنند می‎توان به سواحل بکر و دست نخورده، آب‎های فیروزه‎ای و زلال، وجود گونه‎های گیاهی و جانوری کمیاب و  صخره‎های آهکی که در اطراف این منطقه وجود دارد، اشاره کرد. وجود این موارد و منحصر بفرد بودن آنها سبب شده تا مسافران بسیاری که بخشی از با پرواز داخلی از شهرهای دیگر فرانسه به این منطقه سفر کنند و زیبایی‎های موجود در این منطقه را از نزدیک مورد مشاهده قرار دهند.

قلعه ایف در قرن 16 میلادی و با دستور پادشاه فرانسوای اول در این منطقه ساخته شد که بعد از گذشت مدتی این بنا به یک زندان تبدیل شد و مورد استفاده قرار گرفت. طبیعت و مناظر موجود در این منطقه بقدری شگفت و زیبا هستند که حتی برخی از نویسندگان در آثار خود به تشریح آن پرداخته‎اند و آن را مورد توصیف قرار داده‎اند. یکی از هنرمندانی که درباره مناظر و طبیعت این منطقه در آثار خود سخن به میان آورده و به توصیف آن پرداخته است الکساندر دوما می‎باشد که نام آن اثر نیز رومان کنت مونت کریستو است.

این منطقه با داشتن طبیعتی بکر و دست نخورده و با داشتن مناظری زیبا می‎تواند مقصدی مناسب برای گردشگران با سلایق متفاوت باشد. با سفر به شهر مارسی و دیدن کردن از جاذبه‎های گردشگری طبیعی و تاریخی موجود در این شهر می‎توانید سفری منحصربفرد را برای خود رقم بزنید.

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری فرانسه روی لینک تور فرانسه کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو