آشنایی با پل سنت آنجلو در رم ایتالیا




 

پل سنت آنجلو در رم

 

بلیط هواپیما خارجی سام سیر

 

آشنایی با پل سنت آنجلو در رم ایتالیا

 

رم یکی از بزرگترین و پرجمعیتترین شهرهای ایتالیا میباشد که بدلیل داشتن تاریخی غنی آثار و جاذبههای گردشگری تاریخی فراوانی را در خود جای داده است. همه ساله جهانگردان زیادی برای دیدن آثار تاریخی موجود در این شهر با تور ایتالیا به این دیدن این شهر خواهند رفت. این شهر دارای مساحتی 136287 کیلومتری است که جمعیتی 2 میلیونی را در خود جای داده است.

 

این شهر زیبای تاریخی در کنار رود توره قرار گرفته است که وجود این رود به طراوت و زیبایی هرچه بیشتر این شهر کمک کرده است. جاذبههای گردشگری موجود در این شهر شهرتی جهانی دارند و همین موضوع سبب شده تا گردشگرانی از سراسر جهان با بلیط هواپیما برای دیدن جاذبههای موجود در این شهر به این منطقه سفر کنند.

 

آب و هوای این شهری به گونهای میباشد که میانگین دما در روزها بالای 20 درجه سانتی گراد و در شب حدود 10 درجه میباشد. جولای و آگوست گرمترین ماههای این شهر میباشد که بیشتر گردشگران نیز برای سفر این ماهها را انتخاب میکنند و با تهیه بلیط هواپیما خارجی به دیدن این شهر میروند.

 

در ادامه به معرفی برخی از مناطق دیدنی موجود در این شهر که به عنوان جاذبههای تاریخی موجود در این منطقه شهرت جهانی دارند و افراد زیادی برای دیدن آنها با تور ایتالیا به این شهر میآیند خواهیم پرداخت.

 

 

پل سنت آنجلو

 

این پل زیبا که از جنس سنگ میباشد بر فراز رود تیبر قرار گرفته است و به دلیل داشتن زیبایی و طراحی خاص به یکی از جاذبههای گردشگری موجود در این شهر تبدیل شده است که همه ساله گردشگرانی که با بلیط هواپیما و بلیط هواپیما خارجی برای دیدن جاذبههای این شهر به این منطقه سفر میکنند از این پل نیز دیدن میکنند.

 

از این پل برای دسترسی به قلعه سنت آنجلو استفاده میشود که مسیری بین قلعه و کناره رودخانه میباشد. در صورتیکه قصد سفر به این شهر را با تور ایتالیا دارید پیشنهاد میشود که از این بنای زیبا و شگفت انگیز دیدن کنید. طراحی و ساخت این پل به شکلی بسیار استادانه انجام شده است به گونهای که میتوان این پل را تزئینیترین پل موجود در رم دانست.

 

محل قرار گیری به شکلی است که دقیقا از مقابل قلعه آغاز میشود. گردشگرانی که با بلیط هواپیما و بلیط هواپیما خارجی به دیدن جاذبههای این شهر میروند میتوانند در کنار بازدید از قلعه سنت آنجلو به دیدن این پل فوقالعاده نیز بپردازند. برای تزئین این پل از سنگ مرمر استفاده شده است که همین امر سبب زیبایی بیشتر این اثر تاریخی و گردشگری شده است که بسیاری از افراد از سراسر دنیا برای دیدن آن با تور ایتالیا به این شهر سفر میکنند.

 

از زیباییهای دیگر این پل میتوان به انعکاس نمای آن در آب رودخانه اشاره کرد که منظرهای شگفت انگیز را بوجود خواهد آورد و دیدن این صحنه برای گردشگرانی که با تور ایتالیا به این منطقه سفر کردهاند بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

 

در صورتیکه با بلیط هواپیما و بلیط هواپیما خارجی به دیدن این پل زیبا رفتید مجسمههایی را بر روی این پل خواهید دید که برای تزئین این پل بکار برده شدهاند. در طول پل 10 مجسمه ساخته شده است که هرکدام به صورت نمادین وسیلهای را دست دارند. اکثر افرادی که با بلیط هواپیما و بلیط هواپیما خارجی به این شهر سفر میکنند از این جاذبه دیدنی موجود در این منطقه دیدن میکنند و لحظاتی لذت بخش و منحصر بفرد در کنار این پل سپری میکنند.

 

این پل بقدری زیبا و منحصر بفرد است که بعضا افراد برای دیددن دوباره آن به این شهر سفر میکنند. افرادی که ساکن شهرهای دیگر ایتالیا هستند نیز برای دیدن این اثر تاریخی و دیگر آثاری که در این شهر وجود دارد به این منطقه سفر میکنند.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری ایتالیا روی لینک تور ایتالیا کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو