برترین و لوکس‎ترین هتل‎های بالی (بخش اول)




 

لوکس‎ترین هتل‎های بالی

 

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با برترین و لوکس‎ترین هتل‎های بالی

 

در اندونزی حدود 17 هزار جزیره وجود دارد که بالی دیدنیترین و زیباترین جزیره در میان آنها میباشد. زیبایی این منطقه به شکلی است که همه ساله گردشگران بسیاری با تور بالی به این منطقه سفر میکنند.

زیبایی این جزیره بقدری شگفت انگیز میباشد که در میان گردشگرانی که با بلیط هواپیما یا ساکنان اندونزی که با پرواز خارجی و داخلی به این منطقه سفر میکنند به عنوان بهشت روی زمین شناخته شده است.

در این منطقه جاذبههای گردشگری بسیاری وجود دارد که شاید برخی از آنها بدلیل تبلیغات زیاد دیگر بکر و دست نخورده نباشند اما همچنان مکانهایی در این منطقه وجود دارد که همچنان بکر بوده و با دیدن این مناطق مطمئنا بسیار هیجانزده خواهید شد.

بدلیل توریستی بودن این جزیره زیبا برای رفاه مسافرانی که با تور بالی به این منطقه سفر کردهاند و ارائه خدمات مناسب به این گردشگران در این منطقه هتلهای لوکس و مجهزی ساخته شده است که پاسخگوی نیاز گردشگرانی  باشند که با بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی برای دیدن جاذبههای موجود در این جزیره به این منطقه سفر کردهاند .

در ادامه به معرفی برخی از لوکسترین و مجهزترین هتلهای موجود در این جزیره خواهیم پرداخت که در صورتیکه با تور بالی به این منطقه سفر کردید نسبت به آنها اطلاعات بیشتری داشته باشید.

 

هتل خصوصی جاماهال

 

این هتل که بصورت خصوصی میباشد در لبه جنوبی این جزیره قرار گرفتته است و یکی از بهترین هتلهای موجود در این جزیره میباشد که بسیاری از مسافرانی که با تور بالی و انجام پرواز خارجی به این جزیره سفر میکنند این هتل را برای اقامت خود انتخاب میکنند.

این هتل دارای ساحلی خصوصی نیز میباشد که امکان انجام ورزش و یا آفتاب گرفتن را در این مکان برای مسافران خود که با بلیط هواپیما به این منطقه سفر کردهاند فراهم میکند. این هتل از ویلاهای لوکس یک، دو و سه خوابه برای ارائه خدمات خود به مسافران استفاده میکند.

ازخدماتی که در این هتل به مسافرانی که با تور بالی به این منطقه سفر کردهاند ارائه میشود میتوان به اینترنت بی سیم، تلویزیون فلت و باغهای خصوصی اشاره کرد. محل قرار گیری این هتل به شکلی است که توسط جنگلهای استوایی محاصره شده است و همین موضوع دلیلی بر زیبایی بینظیر این هتل شده است. در این هتل از استخر شنا و استخرهای آب گرم وجود دارد که برای درمان میتوانند مورد استفاده قرار گیرند.

 

هتل کومانکا در بیسما

 

این هتل که یکی دیگر از هتلهای لوکس و مجهز موجود در بالی میباشد در منطقه اوبود قرار گرفته است و همه ساله پذیرای گردشگرانی است که با تهیه بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به بالی میآیند تا با استفاده از خدماتی که این هتل ارائه میدهد سفری آرام و لذت بخش را تجربه کنند.

از امکاناتی که این هتل برای گردشگران در نظر گرفته است مرکز تناسب اندام، استخر روباز در فضایی باز و لذتبخش و همچنین مرکز نگهداری کودکان است که برای امنیت بیشتر کودکان در نظر گرفته شده است.

در این هتل خدمات متفاوتی برای آرامش و راحتی بیشتر به مسافرانی که با بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این جزیره سفر میکنند و این هتل را برای اقامت خود انتخاب میکنند ارائه میشود که برخی از این خدمات تلویزیون صفحه تخت با دسترسی به ماهواره، اتاقهایی با تهویه مطبوع و مناسب، یخچال و مینیبار میباشند.

علاوه بر خدماتی که این هتل ارائه میدهد دارای منظره و چشم اندازی فوقالعاده میباشد که این منظره به گونهای است که موجب ایجاد آرامش در گردشگران و مسافران میباشد. داشتن همچین منظره زیبایی سبب شده تا اکثر گردشگران این هتل را برای اقامت خود در این سفر انتخاب کنند.

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری بالی روی لینک تور بالی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو