برترین و لوکس‎ترین هتل‎های بالی (بخش دوم)




 

 لوکس ‎ترین هتل ‎های بالی


پرواز داخلی سام سیر

 

آشنایی با برترین و لوکس ‎ترین هتل ‎های بالی


بالی از زیباترین جزیره بین 17 هزار جزیره موجود در اندونزی می‎باشد که همه ساله گردشگران بسیاری با تور بالی دیدن زیبایی‎های موجود در این جزیره به این منطقه سفر می‎کنند تا لحظاتی را در این منطقه که به بهشت زمین شهرت پیدا کرده است سپری کنند و سفری بیاد ماندنی را برای خود به ارمغان آورند.


افرادی که با بلیط هواپیما خارجی و انجام پرواز داخلی یا خارجی به این جزیره سفر می‎کنند می‎توانند علاوه بر آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم رایج در این جزیره از انجام ورزش‎های آبی مانند شنا و موج‎سواری لذت ببرند. در این منطقه سواحل شنی فوق‎العاده‎ای وجود دارد که با سفر به این منطقه با تور بالی می‎توانید لحظاتی آرامبخش و لذت‎بخش را با قدم زدن در آنها برای خود فراهم کنید.


از دیگر تفریحات در این منطقه می‎تواند بالا رفتن از کوه‎های آتش‎فشانی در این منطقه باشد که با انبوهی از گیاهان و درختان پوشیده شده‎اند. جالب توجه است که در این منطقه حساس‎ترین گونه حیات وجود دارد که ئیئن آنها بسیار لذت بخش می‎باشد.


به منظور رفاه بیشتر گردشگرانی که با بلیط هواپیما خارجی و انجام پرواز داخلی یا خارجی به این منطقه سفر میکنند هتل‎های لوکس و مجهزی ساخته شده است تا به ارائه خدمات رفاهی به مسافران و گردشگران بپردازند. در ادامه به معرفی برخی از این هتل‎ها خواهیم پرداخت تا در صورت سفر به این جزیره زیبا اطلاعات بیشتری نسبت به هتل‎های موجود در این جزیره داشته باشید و با توجه به نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

 

ویلاهای سامایا بالی


این ویلاها بدلیل نزدیکی به جاذبه‎های گردشگری موجود در این منطقه و ایجاد دسترسی آسان گردشگران که با تور بالی و خرید بلیط هواپیما خارجی به این منطقه سفر کرده‎اند برای دیدن این جاذبه‎ها به مکانی مناسب برای اقامت تبدیل شده است که در منطقه سمینیاک قرار گرفته است.


نزدیکی این ویلاها به جاذبه‎های گردشگری موجود در این منطقه به‎گونه‎ای است که گردشگران که با پرواز داخلی یا خارجی به این جزیره سفر کرده‎اند با پای پیاده می‎توانند به دیدن این جاذبه‌‎ها بروند و از دیدن آنها لذت ببرند.


در صورتیکه با تور بالی و خرید بلیط هواپیما خارجی به بالی سفرکردید و این ویلاها را برای اقامت خود انتخاب کردید می‎توانید قدم زنان به منطقه لژیان بروید و از مراکز خرید موجود در این منطقه خرید کنید و لوازم مورد نیازتان را تهیه کنید.


در این هتل از 24 ویلا استفاده شده است که برای مسافران با سلایق مختلف گزینه‎های متفاوتی در آن وجود دارد که مسافران می‎توانند با توجه به نیاز خود ویلایی را انتخاب کنند. از نظر اندازه این ویلاها به دو بخش کینگ سایز و کوئین سایز تقسیم می‎شوند و برخی از آنها از استخر خصوصی و یا جکوزی بهره می‎برند.

 

 

ویلاهای آلام اوبود


این ویلاها در باغی بزرگ در مساحت آن چیزی در حدود 4 هکتار می‎باشد قرار گرفته است که چشم اندازی فوق‎العاده برای گردشگرانی که با تور بالی و انجام پرواز داخلی یا خارجی به این منطقه سفر می‎کنند فراهم کرده است. محل قرار گیری این باغ بزرگ در میان جنگل‎های استوایی می‎باشد که همین امر سبب شده فضایی دنج و آرام بخش داشته باشد و به همین منظور مورد توجه بسیاری از مسافران که با بلیط هواپیما خارجی و پرواز داخلی یا خارجی به بالی آمده‎اند قرار بگیرد و برای اقامت این هتل را انتخاب کنند.


برای رفتن به مرکز منطقه اوبود از این هتل تنها کافی است چند دقیقه را پیاده طی کنید. این ویلاها جزو برترین و لوکس‎ترین محل‎های اقامت در جزیره بالی به حساب می‎آیند که با ارائه خدمات با کیفیت بالا توانسته‎اند رضایت مشتریان خود را جلب کنند. در این هتل می‎توانید از نزدیک با مهمان‎نوازی مردم بالی آشنا شوید که شهرتی جهانی پیدا کرده است.
 
برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری بالی روی لینک تور بالی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو