آشنایی با مجموعه موزه واتیکان در رم ایتالیا




 

مجموعه موزه واتیکان در رم ایتالیا

 

 

بلیط خارجی سام سیر
 

 

آشنایی با مجموعه موزه واتیکان در رم ایتالیا

 

رم بزرگترین شهر موجود در ایتالیا میباشد ک همساحتی بالغ بر 136287 کیلومتر مربع را دارا میباشد. علاوه بر بزرگترین شهر ایتالیا این شهر که در کنار رودخانه توره و در نزدیکی دریای مدیترانه قرار گرفته است با داشتن جمعیتی دو میلیون نفری پرجمعیتترین شهر این کشور نیز به حساب میآید.

 

اولین سنگ بنای این شهر در قرن 8 میلادی گذاشته شد از این رو این شهر از قدیمیترین شهرها در ایتالیا به حساب میآید که همه ساله افراد زیادی برای دیدن آن با تور ایتالیا به این شهر سفر میکنند و از جاذبههای گردشگری و باستانی آن دیدن به عمل میآورند.

 

آب و هوای این منطقه از ایتالیا به گونهای است که میانگین دمای در روز در این منطقه بالای 20 درجه سانتی گراد و در پایان روز در حدود 10 درجه سانتی گراد میباشد. در سردترین ماه سال که ژانویه است میانگین دما در روز به 12 درجه و در شب به 3 درجه کاهش پیدا میکند.

 

در نتیجه دما در این منطقه به گونهای که تقریبا در تمامی سال میتواند پذیرای گردشگرانی باشد که با تور ایتالیا و خرید بلیط هواپیما برای دیدن جاذبههای موجود در این شهر به رم سفر میکنند.

در مورد بارش برف میتوان چنین گفت که در این همه ساله برف بصورتی اندک میبارد ولی این شهر شاهد بارش برفی سنگین در هر 25 سال است که آخرین این اتفاق در سال 2012 رخ داده است. پس در صورتیکه قصد دارید با تور ایتالیا و تهیه بلیط خارجی به رم سفر کنید با خیالی راحت میتوانید اینکار را انجام دهید و از سفر خود لذت ببرید.

 

در این شهر جاذبههای گردشگری بسیاری وجود دارد که گردشگران بسیاری برای دیدن کردن از آنها با تور ایتالیا و خرید بلیط هواپیما به این منطقه سفر میکنند. در ادامه به معرفی برخی از این جاذبهها خواهیم پرداخت که در صورتیکه قصد سفر به این شهر را با خرید بلیط خارجی دارید با آگاهی و آشنایی بیشتر از آنها دیدن کنید.

 

مجموعه موزه

 

های واتیکان

 

این مجموعه که مانند گنجینهای ارزشمند میباشند بیش از 70 هزار اثر هنری که مربوط به افراد و هنرمندان مشهور و معروف میباشد را در خود جای داده است که همه ساله گردشگران برای دیدن آثار این هنرمندان با تور ایتالیا به این شهر سفر میکنند تا با رفتن به این مجموعه موزهها از دیدن آثار موجود در آن لذت ببرند.

 

در این موزه بخش مهمی از آثار هنری تاریخی و کلاسیک ملل مختلف قرار گرفته شده است که برای دیدن آن میتوانید با خرید بلیط هواپیما و بلیط خارجی به رم سفر کنید و از آنها دیدن بعمل آورید. این بنا در طی دوران مختلف بدست پاپهای آن دورهها ساخته شده است.

 

در این مکان بلیطهایی به فروش میرسد که کاربردی دو منظوره دارند که با خرید آنها علاوهبر دیدن کردن از این مجموعه موزهها از کلیسای سیستین نیز میتوانید دیدن کنید.

 

با خرید بلیط هواپیما و بلیط خارجی میتوانید به رم سفر کنید و از مجموعه موزههای واتیکان که از موزههای پیو کلمنتینو، کیارامونتی، گرگوریانو اتراسکو و گرگوریانو اجیزیانو تشکیل شده است دیدن بعمل آورید و از دیدن آثار هنری و تاریخی که در این موزهها وجود دارد لذت ببرید.

 

بسیاری از افرادی که به آثار هنری علاقهمند هستند با بلیط هواپیما و بلیط خارجی به شهر رم سفر میکنند تا علاوه بر دیدن کردن از آثار تاریخی موجود در این شهر از آثار هنری وکلاسیکی در این مجموعه موزه قرار گرفته است دیدن کنند.

 

در این موزهها آثار زیادی وجود دارد که  تابلوی تبدیل هیئت اثر رافائل، تابلوی تدفین مسیح اثر کاراوجو و گالری مهیج نقشهها برخی از مهمترین آثاری هستند که در این موزه نمایش داده میشوند.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری ایتالیا روی لینک تور ایتالیا کلیک نمایید÷

 



نظرتان را بنویسید







منو