با جنوب اسپانیا بیشتر آشنا شوید.




جنوب اسپانیا

 

بلیط هواپیما خارجی سام سیر

 

با جنوب اسپانیا بیشتر آشنا شوید.

 

اسپانیا به عنوان کشوری پر از شور و هیجان یکی از مقاصد مورد علاقه گردشگران می‌باشد و سالانه بازدیدکنندگان زیادی با خرید تور اسپانیا و بلیط هواپیما خارجی این کشور، از جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی آن دیدن می‌کنند. علاوه بر این، فستیوال‌ها و جشن‌های مختلفی که هر ساله در این کشور برگزار می‌شود هر مسافری را به خرید بلیط هواپیما ترغیب می‌کند. در این مطلب قصد داریم در مورد سفر به جنوب اسپانیا توضیحاتی داده و مسافران تور اسپانیا را با فرهنگ سفر و نقاط مختلف این کشور آشنا کنیم.

 

اگر قصد خرید بلیط هواپیما خارجی اسپانیا و سفر به جنوب این کشور را دارید باید بدانید که  جنوب اسپانیا تقریباً شامل ۱۰ شهر می‌شود و بهتر است قبل از خرید بلیط هواپیما با خواندن مقاله‌هایی در این زمینه برنامه‌ای کامل برای سفر به سمت این کشور جذاب داشته باشید. با ما همراه باشید تا اطلاعاتی مفیدی را در این زمینه به دست آورید.

 

پس از خرید تور اسپانیا و سفر به جنوب این کشور می‌توانید از شهرهای والنسیا، بنیدروم، آلیکانته، آلمریا، گرندا، مالاگا، جبل‌الطارق، سویل و اوئلوا دیدن کنید و از جاذبه‌های متنوع این مناطق گردشگری لذت ببرید. شما می‌توانید سفر خود به جنوب اسپانیا را از شهر والنسیا آغاز کرده و از شهر اوئلوا به عنوان آخرین شهر دیدن کنید. هر کدام از این شهرها جاذبه‌های مخصوص به خود را داشته که ما بازدید از همه آن‌ها را به شما توصیه می‌کنیم. برای استفاده بهینه از زمان سفر خود تنها به یک برنامه‌ریزی مناسب نیاز دارید تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان از تمامی جاذبه‌ها دیدن کنید.

 

در واقع گردشگران زیادی با خرید بلیط هواپیما به اسپانیا سفر می‌کنند و از دلایل سفر توریست‌ها به این کشور و فروش بالای این بلیط هواپیما خارجی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

وجود موزه‌های درجه یک در این کشور که هر گردشگری باید یک‌بار بازدید از آن‌ها را تجربه کند.

 

برگزاری فستیوال‌ها و جشنواره‌های مختلفی نظیر گاوبازی، توماتینا، موسیقی پریماورا و... که باعث جذب گردشگران بسیار زیاد و خرید بلیط هواپیما خارجی اسپانیا شده است.

 

معماری منحصربه‌فرد این کشور که تجربه‌ای تکرار نشدنی برای خریداران تور اسپانیا به شمار می‌رود.

 

طعم لذیذ غذاهای اسپانیایی و آشپزی خاص این کشور خصوصاً در شهر مادرید که مملو از سرآشپزان معروف است، حس جدیدی از طعم‌ها را به خریداران بلیط هواپیما خارجی اسپانیا هدیه می‌دهد.

 

 

ویزای اسپانیا

 

مسافرانی که اقدام به خرید بلیط هواپیما اسپانیا کرده‌اند حتماً می‌دانند که برای ورود به این کشور باید ویزای شینگن داشته باشند و اسپانیا از جمله کشورهایی است که برای سفر به آن داشتن ویزای شینگن الزامی است. بنابراین برای گرفتن ویزا باید از سفارت وقت گرفته و برای انجام مصاحبه به سفارت بروید.

 

 

یورو را فراموش نکنید.

 

یورو واحد پول کشور اسپانیا است و برای افرادی که قصد سفر به این کشور را دارند بهترین ارز محسوب می‌شود. در حال حاضر دلار نسبت به یورو نرخ کمتری داشته و ضعیف‌تر است، درنتیجه مغازه‌ها از گرفتن دلار صرف نظر می‌کنند و بهتر است هنگام خرید کردن از یورو استفاده کنید و اگر در سفر به اسپانیا با خودتان دلار ببرید هنگام تبدیل آن به یورو ضرر خواهید کرد پس قبل از خرید بلیط هواپیما از کافی بودن مقدار یورو در هنگام مسافرت اطمینان حاصل کرده و با خیالی آسوده به اسپانیا سفر کنید.

 

 

تهیه کردن سیم کارت در اسپانیا

 

پس از آنکه پرواز شما در خاک اسپانیا فرود آمد برای تهیه سیم کارت در این کشور می‌توانید از طریق سه شرکت معتبر ارتباطی اقدام کنید. وودافون، اورانج و مووی‌ستار سه شرکتی هستند که می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای معادل با ۱۰ یورو سیم کارت خود را دریافت نمایید. همچنین قادر خواهید بود کارت شارژ خود را از کیوسک‌های روزنامه‌فروشی و یا فروشگاه‌های بزرگ خریداری کنید.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری اسپانیا روی لینک تور اسپانیا کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو