چگونه سفری ارزان به اسپانیا داشته باشیم؟ (بخش دوم)




 

سفر ارزان به اسپانیا

 

پرواز خارجی سام سیر

 

چگونه سفری ارزان به اسپانیا داشته باشیم؟ (بخش دوم)

 

اگر تصمیم دارید به شهرهایی مانند مادرید و بارسلونا و... سفر کنید باید با نکات تور اسپانیا آشنا شوید. آشنایی با این نکات و ترفندهای خرید بلیط ارزان هواپیما به شما کمک می‌کند تا سفری ارزان و با کیفیت را تجربه کرده و کم هزینه‌ترین سفر خود را به اسپانیا داشته باشید. در نتیجه می‌توان گفت که با رعایت نکات سفر و اطلاع از نحوه انتخاب پرواز خارجی، رزرو هتل، شیوه غذا خوردن، بازدید از جاذبه‌های شهر و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود ارزان‌ترین و بهترین سفر خود با تور اسپانیا را تجربه کنید.

 

 

ویزای اسپانیا

 

همانطور که می‌دانید برای ورود به اسپانیا به ویزای شینگن نیاز دارید. قبل از هرگونه برنامه‌ریزی برای پرواز خارجی اسپانیا بهتر است از چند ماه قبل یعنی حداقل سه ماه قبل برای اخذ ویزای شینگن اقدام کنید. برای گرفتن این ویزا مدارک و شرایطی لازم است، همچنین باید پرواز و هتل خود را از قبل انتخاب کرده باشید.

 

 

انتخاب زمان درست پرواز

 

سعی کنید پرواز خارجی اسپانیا را در زمان مناسبی بگیرید. اگر به خرید بلیط ارزان هواپیما و کاهش هزینه‌های سفر علاقه دارید بهتر است به سراغ پروازهای لحظه آخری بروید. شما می‌توانید بلیط ارزان هواپیما را از طریق خرید بلیط هواپیماهای لحظه آخری و چارتری و یا خرید از ایرلاین‌های ارزان‌تر تهیه کنید. به نکات زیر برای انتخاب پرواز خود توجه کنید:

 

اگر زمان سفر برای شما در اولویت قرار دارد، پروازهای بدون توقف را انتخاب کنید.

می‌توانید با انتخاب پروازهایی با یک توقف در مسیر، هزینه کمتری را بپردازید.

از طریق سایت‌های مختلف، قیمت تمامی ایرلاین‌ها را با هم مقایسه کنید.

 

 

زمان پرواز و رسیدن به فرودگاه‌های اسپانیا را در نظر بگیرید

 

هنگام خرید بلیط ارزان هواپیما ترجیحا به دنبال پروازی باشید که شما را در زمان قابل قبولی مثلا در هنگام صبح به فرودگاه‌های اسپانیا برساند. اگر پرواز خارجی شما در هنگام شب به مقصد برسد ممکن است به دلیل ناآگاهی از مقصد این موضوع برای شما آزاردهنده باشد.

 

اگر برای اولین بار است که با تور اسپانیا به این کشور سفر می‌کنید باید بدانید که معمولا از ساعت ۲ ظهر به بعد اتاق‌های هتل به مسافران تحویل داده می‌شود و در صورت زودتر رسیدن باید با پذیرش هتل هماهنگی‌های لازم را انجام دهید و ممکن است مجبور به پرداخت هزینه‌ای اضافه شوید.

 

 اگر سبک سفر می‌کنید و چمدان سنگینی به همراه ندارید پرواز خارجی که صبح وارد اسپانیا می‌شود برای شما مناسب است. اما اگر قصد دارید ابتدا به هتل بروید و چمدان‌های خود را درون هتل بگذارید، پروازهایی که در ساعات ظهر به بعد به مقصد می‌رسند برای شما مناسب‌تر است.

 

 

مانند اسپانیایی‌ها غذا بخورید

 

اگر تور اسپانیا را برای سفر انتخاب کرده‌اید باید بدانید که اسپانیایی‌ها عادت دارند که صبحانه کمی بخورند و در عوض ناهار مفصلی داشته باشند و از این نظر می‌توان گفت که شباهت بسیار زیادی به ایرانیان دارند. صبحانه‌ها در اسپانیا گران‌تر از ناهار بوده و همین موضوع دلیل این امر می‌باشد در نتیجه علاوه بر خرید بلیط ارزان هواپیما، دانستن این نکات و رعایت آن نقش مهمی در کاهش هزینه‌های تور اسپانیا دارد.

 

در ساعت ۷ تا ۱۰ صبح می‌توانید شاهد بسیاری از مردمان اسپانیا باشید که در کافه‌ها نشسته‌اند و تنها یک نان تست و فنجانی قهوه سفارش داده‌اند، در نتیجه می‌توان گفت که حتی میان‌وعده‌ها هم از ناهار گران‌تر بوده و بهتر است ناهار را به عنوان وعده اصلی خود انتخاب کنید.  

 

امیدواریم با رعایت نکات گفته شده سفری ارزان و دلنشین را تجربه کنید. در مقالات بعدی نیز سعی داریم در مورد سایر مواردی که تجربه یک سفر کم هزینه به اسپانیا را به شما هدیه می‌دهد، مطالبی را بازگو کنیم.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری اسپانیا روی لینک تور اسپانیا کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو