چگونه سفری ارزان به اسپانیا داشته باشیم؟ (بخش سوم)




 

سفر ارزان به اسپانیا

 

بلیط ارزان هواپیما سام سیر

 

چگونه سفری ارزان به اسپانیا داشته باشیم؟ (بخش سوم)

 

اگر از میان کشورهای قاره اروپا قصد خرید تور اسپانیا و دیدن از شهرهای این کشور را دارید باید بدانید که اولین قدم برای داشتن سفری ارزان و کم هزینه خرید بلیط ارزان هواپیما است. شما می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط هواپیما در سایت‌های مختلف، ارزان‌ترین بلیط را برای مقصد خود انتخاب کنید. اما باید این نکته را نیز در نظر بگیرید که خرید بلیط ارزان هواپیما تنها روش برای داشتن سفری ارزان نبوده و شما می‌توانید با رعایت نکاتی که در ادامه خواهیم گفت کم‌هزینه‌ترین سفر خود با تور اسپانیا را تجربه کنید.

 

 

بهترین هتل را برای اقامت در شهرهای اسپانیا انتخاب کنید

 

اگر یکی از خریداران بلیط هواپیما اسپانیا هستید و به عنوان مثال برای سفر به مادرید برنامه‌ریزی کرده‌اید، باید بدانید که برای دیدن جاذبه‌های مطرح مادرید به حداقل دو روز زمان نیاز دارید. در نتیجه باید در این شهر، هتل را برای دو شب رزرو کنید. بهتر است هنگام خرید بلیط ارزان هواپیما در مورد مقصد خود در این کشور نیز تصمیم بگیرید. افرادی که به شهرهای بزرگ و فوتبال علاقه‌مند هستند بهتر است بارسلونا را به عنوان اولین مقصد خود انتخاب کرده و تور اسپانیا خود را با بازدید از جاذبه‌های این شهر آغاز کنند.

 

خریداران بلیط هواپیما اسپانیا حتما باید در طول سفر خود از بارسلونا دیدن کنند، اما ما به مسافرانی که هزینه هتل برای آن‌ها بسیار مهم است، مادرید را پیشنهاد می‌کنیم. این شهر گزینه‌های متنوع و بی‌شماری را در اختیار شما قرار می‌دهد و هاستل‌ها و هتل‌های ۳ ستاره اسپانیا برای افرادی که به دنبال هزینه‌های پایین برای اقامت هستند گزینه مناسبی است.

 

مسافران تور اسپانیا باید این نکته را نیز در نظر بگیرند که هتل‌های ارزان قیمت، بسیاری از امکانات هتل‌های ۴ و ۵ ستاره را ندارد. برای مثال هتل‌های ۳ ستاره در شهرهایی مانند بارسلونا و مادرید دارای استخر، اسپا، آرایشگاه، حمام آ‌ب‌گرم، سونا، جکوزی و اتاق‌های بزرگ نمی‌باشد و ممکن است این موضوع برای تعدادی از خریداران بلیط هواپیما اسپانیا آزاردهنده باشد. اما اگر خرید بلیط ارزان هواپیما و هتلی ارزان قیمت برای شما مهم است می‌توانید تمیزبودن فضا و صبحانه عالی را ملاک انتخاب محل اقامت خود قرار دهید. انتخاب هتل‌های ۴ ستاره خیال شما را از هر لحاظی راحت نگه داشته و با هزینه‌ای معقول می‌توانید از فضای عالی محل اقامت خود نیز لذت کافی را ببرید.

 

نکته دیگری که باید در تور اسپانیا به آن توجه کنید، محل قرار گرفتن هتل است. اگر با خرید بلیط هواپیما، تجربه سفر به کشورها و مکان‌های مختلف را دارید حتما می‌دانید که مکان هتل بسیار اهمیت دارد. هر چند که در شهرهای اسپانیا دسترسی به وسایل نقلیه عمومی بسیار راحت است اما سعی کنید هتلی را رزرو کنید که به مرکز شهر و مراکز فرهنگی نزدیک باشد. در این صورت نه تنها از هزینه‌های رفت و آمد خود می‌کاهید بلکه احتمال گم شدن شما نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

 

 

از جاذبه‌های بیرون شهر نیز دیدن کنید

 

اگر موفق به خرید بلیط ارزان هواپیما به مقصد اسپانیا شدید، تنها در شهرهای مادرید و بارسلونا نمانید. سالامانکا تنها یک ساعت از مادرید فاصله دارد و به عنوان یکی از جذاب‌ترین و دیدنی‌ترین شهرهای اسپانیا، نظر گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است. شهرهای مورسیا، زاراگوزا، مدینه‌الزهرا و سایر شهرهای کوچک که برای بسیاری از گردشگران ناشناخته است مکانی مناسبی برای علاقه‌مندان به تفریحات ساحلی محسوب می‌شود. یکی دیگر از نکاتی که باید در نظر بگیرید این است که بیشتر جاذبه‌های معروف اسپانیا در خارج از شهرهای بزرگ قرار دارند، در نتیجه اقامت خود را به مکان و یا شهر خاصی محدود نکنید و با طی کردن مسافت کمی با هزینه‌ای قابل قبول، از سایر جاذبه‌های این کشور نیز لذت ببرید.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری اسپانیا روی لینک تور اسپانیا کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو