معرفی هتل سیسرون در رم ایتالیا (بخش اول)




 

معرفی هتل سیسرون ایتالیا

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با هتل سیسرون در رم ایتالیا

 

 

در صورتیکه با تور ایتالیا به شهر رم سفر کردید  با انتخاب این هتل برای اقامت خود مطمئن باشید که انتخابی هوشمندانه داشتهاید. مکان قرار گیری این هتل به شکلی است که برای دیدن کردن از بیشتر جاذبههای گردشگری موجود در این شهر مشکلی نخواهید داشت و با کمترین زمان میتوانید به دیدن برخی از آثار گردشگری موجود در رم بروید  که افراد زیادی سالانه با تهیه بلیط هواپیما برای دیدن آنها به این منطقه سفر میکنند.

 

 

خدمات رفاهی که در این هتل ارائه میشود

 

 

در این هتل از طراحی داخلی کلاسیک بهره برده شده است که در هنگام ورود یقینا توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. علاوهبر این استفاده از تهویه مطبوعی که در این هتل استفاده شده است سبب شده تا مسافرانی که با پرواز خارجی و داخلی این هتل را برای اقامت خود انتخاب کردهاند از آرامش بیشتری برخوردار باشند.

 

در بخش پذیرش این هتل برای افرادی که با تور ایتالیا و با تهیه بلیط هواپیما به این شهر آمدهاند خدماتی از جمله خدمات تور و بلیط، خدمات نگهبانی، کارکنانی مسلط بر چند زبان و میز پذیرش 24 ساعته ارائه میشود. کارکنانی که در این هتل مشغول به فعالیت هستند به زبانهای ایتالیایی، فرانسه، اسپانیایی، انگلیسی و آلمانی قادر به صحبت کردن میباشند.

 

در صورتیکه با استفاده از تور ایتالیا و با انجام پرواز خارجی به این شهر سفر کردید و این هتل را برای اقامت خود انتخاب کردید میتوانید در فضای عمومی هتل از اینترنت بیسیم پرسرعت بهرهمند شوید. این مکان فضایی آرام و تمیز میباشد که سیگار کشیدن در آن ممنوع بوده است. علاوهبر خدمات گفته شده در این هتل برای رفاه بیشتر مسافرانی که با تور ایتالیا و با استفاده از بلیط هواپیما به این شهر سفر کردهاند مرکز تجاری به همراه یک اتاق ملاقات و خدماتی چون استفاده از فکس و فتوکپی نیز ارائه شده است. در این هتل مسافران میتوانند از ترانسفر فرودگاهی و خدمات تاکسی نیز بهره ببرند. در این هتل پارکینگی  وجود دارد که میتوان بدون رزرو از آن استفاده کرد.

 

اگر با تور ایتالیا و با انجام پرواز خارجی به رم سفر کردید پیشنهاد میشود این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید و از نوشیدن چای و قهوه و تماشای تلویزیون در لابی آن لذت ببرید. در این هتل خدمات مختلفی به مسافران ارائه میشود که برخی از آنها عبارتند از: انبار چمدان، آسانسور و بالابر، صبحانه با هزینه اضافه، خدمات دربان، اینترنت رایگان.

 

در صورتیکه با بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این شهر سفر کردید برای برنامه خود را طوری تنظیم کنید از ساعت 3 بعد از ظهر به بعد وارد این هتل شوید و در پایان سفر حتما باید تا ساعت 10 صبح اتاق محل اقامتتان را تحویل دهید. یکی از مزیتهای این هتل آن است که کارهای تحویل اتاق به سرعت انجام میشود و مسافران زمان زیادی را در این فرآیند از دست نخواهند داد.

 

در صورتیکه با بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به صورت خانوادگی به این سفر رفتهاید در این هتل اتاقهای مخصوص خانواده در اختیار شما قرار داده میشود. در این هتل برای افرادی که از ویلچر استفاده میکنند و یا کم توان هستند نیز امکاناتی در نظر گرفته شده است که مسافران در صورت لزوم میتوانند از آنها استفاده کنند. قابل به ذکر است که در این هتل ورود حیوانات خانگی ممنوع میباشد.

 

در این هتل علاوهبر خدمات گفته شده مراکز تفریحی و ورزشی نیز وجود دارد که مسافران میتوانند از آنها استفاده کنند. در این هتل مرکز تناسب اندامی وجود دارد که افراد میتوانند از خدمات و امکاناتی که در آن وجود دارد بهرهمند شوند و به ورزشهای گوناگون در این مجموعه بپردازند.

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری ایتالیا روی لینک تور ایتالیا کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو