والنسیا را بهتر بشناسید.




 

والنسیا را بهتر بشناسید

 

بلیط داخلی سام سیر

 

والنسیا را بهتر بشناسید.

 

والنسیا به عنوان سومین شهر بزگ اسپانیا یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری اروپا بوده و تور اسپانیا یکی از محبوب‌ترین تورهای جهان می‌باشد. از محبوب‌ترین دیدنی‌های والنسیا که هر ساله بسیاری از گردشگران را با خرید بلیط هواپیما خارجی و بلیط داخلی به سمت خود می‌کشاند می‌توان به شهر علم و هنر والنسیا، آکواریوم اقیانوس‌شناسی، کلیسای سانتوس خوانس و باغ وحش بیوپارک اشاره کرد. اگر قصد خرید تور اسپانیا و گشت و گذار در این کشور زیبا را دارید خواندن این مقاله را از دست ندهید.

 

والنسیا در ساحل شرقی اسپانیا واقع شده و مرکز استان والنسیا می‌باشد. این شهر پس از مادرید و بارسلونا، سومین شهر بزرگ کشور است و فاصله آن تا بارسلونا ۳۵۰ کیلومتر، از گراندا ۴۸۸ کیلومتر و از مادرید ۳۵۷ کیلومتر می‌باشد. این شهر که در میان خریداران بلیط هواپیما خارجی و بلیط داخلی بسیار محبوب است با مساحتی حدود ۱۳۴ کیلومتر مربع نزدیک به دو میلیون نفر جمعیت دارد. شاید برای خریداران تور اسپانیا جالب باشد که بیشترین ساکنان والنسیا، مسیحیان کاتولیک بوده و اقلیت‌هایی نظیر مسلمان، یهودی و مسیحی پروتستان درصد کمی از جمعیت این شهر را به خود اختصاص داده‌اند. علاوه بر این اسپانیایی و والنسیایی زبان مردم والنسیا می‌باشد.

 

برای خریداران بلیط هواپیما خارجی اسپانیا باید بگوییم که این شهر با نام اولیه والنتیا ادتانوروم در سال ۱۳۸ توسط مستعمره‌نشین‌های رومی به وجود آمد. مراکشی‌ها و موروهای مسلمان در سال ۷۱۴ پس از میلاد، با دین، زبان و فرهنگ خود به این شهر پا گذاشتند. شاه جیمز اول از آراگون که پادشاهی مسیحی بود در سال ۱۲۳۸ والنسیا را تصرف کرده و دربار خود را به این شهر منتقل کرد. بعدها این شهر در سال ۱۸۱۲ توسط جوزف بناپارت به عنوان پایتخت اسپانیا انتخاب شد. علاوه بر این بین سال‌های ۱۹۳۶ و ۱۹۳۷ والنسیا در طول جمهوری دوم اسپانیا به عنوان پایتخت این کشور شناخته می‌شد.

 

قبل از خرید تور اسپانیا و بلیط هواپیما خارجی این کشور بهتر است بدانید که والنسیا تحت حکومت اسپانیا قرار دارد. پادشاهی مشروطه که پادشاه به صورت وراثتی انتخاب می‌شود نوع حکومت غالب بر این کشور است و قوه مجریه آن، از هیئت وزرا و نخست وزیر در صدر آن تشکیل شده که همگی آن‌ها از طریق پادشاه اسپانیا برگزیده می‌شوند. مجلس نمایندگان و مجلس سنا نیز تشکیل دهنده قوه مقننه بوده که نمایندگان آن‌ها از طریق رای‌گیری مردمی انتخاب می‌شوند.

 

در مورد آب و هوای والنسیا که موضوع بسیار مهمی برای خریداران بلیط داخلی و بلیط هواپیما خارجی اسپانیا می‌باشد باید بگوییم که این شهر دارای آب و هوایی نیمه گرمسیری و مدیترانه‌ای است. تابستان‌های والنسیا طولانی، گرم و خشک می‌باشد و زمستان‌های آن کوتاه و بسیار معتدل است. خریداران تور اسپانیا می‌توانند با توجه به علایق خود فصل مناسبی را برای سفر به این شهر انتخاب کنند. دمای متوسط هوا در طول سال بین ۸/۱۳ تا ۸/۲۲ درجه سانتی‌گراد متغیر بوده و میانگین بارش سالانه والنسیا ۴۷۵ میلی‌متر گزارش شده است.

 

در فاصله ۸ کیلومتری غرب شهر، فرودگاه والنسیا قرار گرفته است که بسیاری از ساکنان اسپانیا با خرید بلیط داخلی پروازهای خود را به نقاط مختلف این کشور انجام می‌دهند. از پروازهای این فرودگاه می‌توان به پروازهای رفت و برگشتی نظیر مسکو، لندن، آمستردام، وین، مونیخ، کازابلانکا، لیسبون، بخارست و سایر پروازهای داخلی و خارجی اشاره کرد. در مرکز شهر والنسیا ایستگاه قطار این شهر قرار دارد و بسیاری از مسافران با خرید بلیط داخلی به شهرهای مهمی نظیر مادرید و بارسلونا سفر می‌کنند. از وسایل نقلیه عمومی نظیر اتوبوس، قطار شهری، تاکسی و دوچرخه اجاره‌ای برای جابه‌جایی درون شهری می‌توان استفاده کرد.

 

برای خرید سوغاتی ما به شما مرکز خرید پلازا ردونا و بازار مرکزی والنسیا را پیشنهاد می‌کنیم که می‌توانید در آن انواع سرامیک‌جات والنسیایی، لباس و وسایل ورزشی تیم فوتبال این شهر، شکلات اسپانیایی و وسایل آشپزخانه بومی را پیدا کنید.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری اسپانیا روی لینک تور اسپانیا کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو