نحوه رسیدن به مرکز شهر از فرودگاه بالی(1)




 

فاصله ی مرکز شهر تا فرودگاه بالی

 

بلیط داخلی سام سیر

 

آشنایی با نحوه رسیدن به مرکز شهر از فرودگاه بالی

 

 

فرودگاه این جزیره که با نام انگوراه رای شناخته میشود از نظر جغرافیایی در جنوب این جزیره قرار گرفته است و سالانه هزاران مسافر برای دیدن مناطق گردشگری موجود در این جزیره با تور بالی از طریق این فرودگاه وارد بالی میشوند. دنپاسار که مرکز جزیره بالی میباشد از این فرودگاه فاصلهای 13 کیلومتری دارد.

 

تراکم پرواز در این فرودگاه به گونهای میباشد که این فرودگاه مقام دوم را در میزان پروازها در اندونزی به خود اختصاص داده است و هزاران مسافر که با بلیط هواپیما قصد سفر دارند را جابجا میکند. از دل مشغولی که اکثر مسافران در سفرهای خارجی دارند نحوه دسترسی و حمل و نقل به مرکز شهر میباشد.

 

در این بخش به مراحلی که باید طی شود تا شما از فرودگاه این جزیره به مرکز شهر برسید خواهیم پرداخت تا زمانی که با تور بالی و انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر کردید کمترین دغدغه را در این رابطه داشته باشید.

 

این فرودگاه در میان مسافران که با تور بالی به این منطقه سفر میکنند و اهالی این منطقه بیشتر با نام فرودگاه بالی شناخته میشود. محل قرار گیری این فرودگاه به گونهای است که در بین کوتا و جیمباران قرار گرفته است. بدلیل اینکه این فرودگاه مهمترین و اصلیترین فرودگاه این منطقه میباشد با نام فرودگاه دنپاسار نیز شناخته میشود.

 

وجود همین موارد و داشتن چند اسم این فرودگاه دلایل کافی برای گیج و کلافه شدن مسافرانی که با بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر کردهاند را فراهم میکند. هرچند این فرودگاه در 13 کیلومتری دنپاسار قرار گرفته است با این حال از این نام برای این فرودگاه استفاده میشود.

 

طبق آماری که در سال 2018 در مورد پروازهای انجام شده در این فرودگاه منتشر شده است بیش از 23 میلیون مسافری که با تور بالی به این منطقه آمدهاند از طریق این فرودگاه جابجا شدهاند. از این رو همانطور که گفته شد این فرودگاه بعد از فرودگاه سوئکارنو هتا از نظر تراکم پرواز در رتبه دوم قرار گرفته است.

 

این فرودگاه به دلیل خدمات با کیفیت و سرویس دهی مناسب در سال 2016 از طرف انجمن بین المللی فرودگاهها در مقام سوم برترین فرودگاههای دنیا قرار گرفت.

 

 

سالن استراحت و تشریفات در این فرودگاه

 

 

زمانی که با تور بالی و خرید بلیط هواپیما به این منطقه سفر کردید ممکن است مجبور شوید لحظاتی را در فرودگاه این جزیره منتظر بمانید یا در فاصله بین دو پرواز به این فرودگاه رسیدهاید و ناچار به سپری کردن ساعاتی در این فرودگاه خواهید بود.

 

در صورتی که با پرواز خارجی به این فرودگاه رفتید و همچین اتفاقاتی برایتان رخ داد به سالت تشریفات موجود در این فرودگاه بروید. در این سالنها خدمات با کیفیت و مطلوبی به مسافرانی که با بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این جزیره سفر کردهاند ارائه میشود تا زمانی را که در این فرودگاه سپری میکنند به استراحت بپردازند.

 

این خدماتی که در این فرودگاه ارائه میشود برای افرادی که با پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس به این فرودگاه آمدهاند بصورت رایگان انجام میشود. مسافرانی که با پرواز اکونومی به این فرودگاه میآیند با پرداخت هزینه میتوانند وارد این سالنها شوند و امکانات موجود در این سالنها بهر ببرند.

 

 

Premier lounge

 

 

این سالن در ترمینال پروازهای بین المللی در طبقه سوم و بعد از مکانی که برای کنترل پاسپورت در نظر گرفته شده است قرار دارد. مسافرانی که با بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی وارد این فرودگاه شدهاند میتوانند 24 ساعته از خدمات این سالن استفاده کنند. در این بخش امکان حمام کردن و دوش گرفتن در اختیار مسافران قرار داده میشود و مسافران میتوانند از آنها بهره ببرند.

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری بالی روی لینک تور بالی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو