موزه لوور و برج ایفل در پاریس فرانسه




 

جاذبه های گردشگری فرانسه

 

تور فرانسه سام سیر

 

موزه لوور و برج ایفل در پاریس فرانسه

 

پاریس پایتخت کشور فرانسه میباشد که بدلیل داشتن جاذبههای گردشگری فراوان سالانه هزاران نفر با تور فرانسه برای دیدن جاذبههای آن به این منطقه سفر می‏کنند. این شهر بزرگترین شهر اقتصادی در اروپا میباشد که از نظر اقتصادی در دنیا نیز دارای مقام پنجم میباشد. در این شهر جاذبههای گردشگریو تاریخی فراوانی وجود دارد که برای دیدن آنها میتوانید با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر کنید و از دیدن جاذبههای جهانگردی آن لذت ببرید.

 

در ادامه به معرفی برخی از مهمترین جاذبههای گردشگری موجود در این شهر خواهیم پرداخت که همه ساله برای دیدن آنها افراد زیادی با تور فرانسه و با انجام پرواز خارجی به این شهر سفر میکنند.

 

 

موزه لوور پاریس

 

این موزهی خاص و منحصر بفرد که از شهرت جهانی برخوردار است و جهانگردان بسیاری در سفر خود با تور فرانسه زمانیکه به این شهر سفر میکنند حتما از آن دیدن میکنند در قصر لوور قرار گرفته است. این موزه از پربازدیدترین موزههای جهان به حساب میآید و به همین دلیل به یکی از مهمترین اثر گردشگری پاریس تبدیل شده است و همه ساله افراد زیادی را که با تور فرانسه و با خرید بلیط هواپیما به این منطقه سفر میکنند را به سوی خود میکشاند.

 

در این موزه بیش از یک میلیون اثر مختلف وجود دارد که با خرید بیط هواپیما و انجام پرواز خارجی میتوانید از آنها در این مکان دیدن کنید و از دیدن آنها لذت ببرید. در این موزه میتوان آثاری هنری که از شهرت جهانی برخوردار هستند را یافت کرد و از نزدیک از آنها دیدن کرد. از آثار هنری مشهوریکه در این مکان قرار دارد میتوان به نقاشی معروف مونا لیزا اثر لئوناردو داوینچی، مجسمه برده رو به مرگ اثر میکلانژ و همچنین مجسمه یونانی ونوس مایلو اشاره کرد. پیشنهاد میشود زمانیکه با تور فرانسه و با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر کردید حتما از این موزه باشکوه و زیبا دیدن کنید.

 

در این موزه نمایشگاههای مختلف دیگری نیز وجود دارد که در صورت تمایل میتوانید از آنها دیدن کنید. از مهمترین آنها میتوان به آپارتمان مجلل ناپلئون سوم، حکم باستانی حمورابی، آثار باستانی مصر و همچنین نقاشیهای اساطیری همچون رمبراند و روبنز اشاره کرد.

 

 

برج ایفل

 

این بنا را میتوان از مهمترین جاذبههای گردشگری و نماد پاریس دانست که همه ساله افراد زیادی برای دیدن آن با خرید بلیط هواپیما و با انجام پرواز خارجی به این شهر سفر میکنند تا این جاذبه گردشگری را زا نزدیک نظارهگر باشند. این سازه آهنی در سال 1889 طراحی و ساخته شد و از دلایل ساخت آن میتوان به نمایش برای جهانیان اشاره کرد. این سازه اولین جاذبهای است که جهانگردانی که با انجام پرواز خارجی به این شهر سفر کردهاند به دیدن آن خواهند رفت.

 

این برج با داشتن ارتفاع 300 متری یکی از بلندترین برجهای ساخته شده در زمان خود بوده است که امروزه از شهرت جهانی برخوردار است. مکان قرار گیری این برج در پارک چامپ دی مارز بوده است و در این منطقه خودنمایی میکند. این جاذبه گردشگری که برای دیدن آن میتوانید با انجام پرواز خارجی به پاریس سفر کنید دارای بیشترین عکس گرفته شده میباشد زیرا هم در روز و هم در شب دارای موقعیت فوقالعادهای برای عکس برداری میباشد.

 

در طراحی این برج عظیمالجثه طبقات مختلفی در نظر گرفته شده است که بازدید کنندگان میتوانند از طریق آسانسورها از آنها دیدن کنند و به آنها دسترسی داشته باشند. در این برج رستورانهایی وجود دارد که میتوانید در آنها به صرف یک وعده غذایی بپردازید و از چشم اندازی که در این رستورانها برای شما محیا شده است بیشترین لذت را ببرید. علاوهبر این میتوانید در قسمت فوقانی برج چشم اندازی کلی از شهر پاریس داشته باشید.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری فرانسه روی لینک تور فرانسه کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو