معرفی هتل سیسرون در رم ایتالیا (بخش دوم)




 

هتل سیسرون در ایتالیا 

 

پرواز خارجی سام سیر

 

 

آشنایی با هتل سیسرون در رم ایتالیا

 

رم از شهرهای مهم گردشگری در ایتالیا میباشد که همه ساله افراد زیادی برای دیدن جاذبههای گردشگری موجود در این شهر باستانی با تور ایتالیا به دیدن این شهر خواهند رفت. در این شهر هتلهای بسیاری وجود دارد که در ادامه به معرفی یکی از هتلهای 4 ستاره موجود در این با نام سیسرون خواهیم پرداخت.

 

 

رستوران هتل

 

بعد از اینکه با استفاده از تور ایتالیا و با استفاده از بلیط خارجی به این سفر رفتید و این هتل را برای اقامت خود انتخاب کردید میتوانید در رستوران این هتل با پرداخت هزینه اضافه به صرف صبحانه مشغول شوید. در صورتیکه مایل هستید صبحانه را در اتاق خود میل کنید این امکان برای شما وجود دارد. بسیاری از افرادی که با تور ایتالیا و با استفاده از بلیط داخلی و بلیط خارجی به این شهر سفر میکنند این هتل را برای اقامت خود انتخاب خواهند کرد.

 

 

رستوران لوبوچون

 

در این رستوران میتوانید از خوردن غذاهای اصیل ایتالیایی و مدیترانهای لذت ببرید. در این رستوران برای وسایلی که بر روی میز چیده میشود از نقره استفاده شده است. جالب توجه است که تمامی مبلمانی که در این رستوران قرار  گرفته است از چوب گیلاس ساخته شده است که همین امر سبب منحصر بفرد شدن این رستوران شده است.

 

 

رستوران سوسینا و پیتزا

 

در صورتیکه با تور ایتالیا و با استفاده از بلیط داخلی و بلیط خارجی به این شهر سفر کردید میتوانید از این رستوران نیز دیدن کنید و با صرف انواع غذاهای رومی و کلاسیک ایتالیایی لحظات خوشی را سپری کنید و از چشیدن طعم لذیذ آنها لذت ببرید.

 

 

امکانات موجود در اتاقها

 

در این هتل 292 اتاق وجود دارد که میتوانید در بین این همه اتاق گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید و در آن اقامت گزینید. در طراحی این اتاقها سعی شده تا فضایی آرام و آرامش بخش برای مسافرانی که با تور ایتالیا و با استفاده از بلیط داخلی و بلیط خارجی به این منطقه سفر کردهاند فراهم شود تا بیشترین لذت را از محل اقامت خود ببرند.

 

در اتاقهای این هتل خدماتی که ارائه شده است عبارتند از: تهویه مطبوع و مناسب به همراه کنترل در داخل اتاق، گاوصندوق دیجیتالی، تلفن و تلویزیون فلت و تخت خوابهای راحت. حمامهای موجود در این اتاقها به شکلی نیمه پوشیده طراحی شده است که بخشی از آن از اتاق دیده میشود.

 

در بخش حمام امکاناتی چون سشوار، ترکیبی از دوش و وان و لوازم ضروری برای شستشو قرار گرفته است. برای گذراندن زمان و در زمان استراحت میتوانید از روزنامه و شبکههای جهانی که در اختیار شما گذاشته میشود استفاده کنید.

 

انواع مختلفی از اتاقها در این هتل وجود دارد و مسافرانی که با بلیط داخلی و بلیط خارجی این هتل را برای اقامت خود انتخاب میکنند میتوانند با توجه به نیاز شان یکی از آنها را انتخاب کنند.انواع اتاقهای این هتل عبارتند از:

 

  • اتاق دابل: در این اتاق دو تخت یک نفره یا یک تخت دونفره کینگ وجود دارد و مساحت اتاق 19 متر مربع میباشد. کشیدن سیگار در این نوع اتاق ممنوع میباشد.
  • اتاق سینگل: در این اتاق یک تخت تک نفره وجود دارد که مخصوص افراد غیر سیگاری میباشد.
  • اتاق تریپل: این اتاق که دارای 20 متر مربع مساحت میباشد یک تخت تک نفره و یک تخت کینگ دارد که مخصوص افراد غیر سیگاری میباشد.
  • اتاق سوپریر: در این اتاق دو تخت تک نفره یا یک تخت کینگ قرار گرفته است و مساحت این اتاق 24 متر مربع میباشد و مخصوص افراد غیر سیگاری است.
  • اکونومی دابل با اتاق دوقلو: در این اتاق از دو تخت تک نفره و یا یک تخت کینگ استفاده شده است و مسافرانی که با بلیط داخلی و خارجی به این شهر سفر میکنند میتوانند از آن استفاده کنند.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری ایتالیا روی لینک تور ایتالیا کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو